۴۶۵۱۷۳
۳ نظر
۵۰۲۱
۳ نظر
۵۰۲۱
پ

عادت شبانه هاشمی برای سر زدن به اینترنت

تولیت آستان قدس امام راحل، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را شاگرد خوب مکتب امام(ره) توصیف کرد و گفت: آقای هاشمی از زمره بزرگ‌ترین شخصیت‌های سیاسی چند سده اخیر ایران است که حجاب معاصرت، ابعاد شخصیتی ایشان را به‌طور کامل برای جامعه مشخص نکرده است.

ایرنا نوشت: تولیت آستان قدس امام راحل، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را شاگرد خوب مکتب امام(ره) توصیف کرد و گفت: آقای هاشمی از زمره بزرگ‌ترین شخصیت‌های سیاسی چند سده اخیر ایران است که حجاب معاصرت، ابعاد شخصیتی ایشان را به‌طور کامل برای جامعه مشخص نکرده است.

سید‌حسن‌خمینی در بیست و چهارمین مجمع عمومی انجمن اسلامی پزشکی گفت: آقای هاشمی کینه نداشت؛ اما فراموش نمی‌کرد. در مواجهه سیاسی با افراد اگر لازم بود، آن گذشته‌ها را ترتیب اثر نمی‌داد؛ اما فراموش نمی‌کرد. وی‌گفت: یکبار از جلسه‌ای که در مورد خودم، تلخ ترین جلسه عمرم بود، با هم به منزل برگشتیم. من به خاطر نگرانی از حال ایشان گفتم در منزل کسی هست؟ گفتند نه. تنها هستم. گفتم می‌خواهید من هم بیایم تا چای بخوریم و صحبت کنیم؟ گفتند نه من خوابم می‌آید؛ خاطراتم را می‌نویسم و می‌خوابم.
سیدحسن خمینی در بخشی از سخنانش به عادت شبانه آیت‌الله در مراجعه به اینترنت اشاره کرد و گفت: ايشان مي‌گفت صبح‌ها حدود سه و نيم بيدار مي‌شوم و همان موقع اينترنت و شبكه‌هاي اجتماعي را مطالعه مي‌كنم. يكبار هم نگفت من وقتي در آن ساعت بيدار مي‌شوم، نماز مي‌خوانم. بعدها از خانواده‌شان شنيدم كه قرآن و نماز مي‌خوانند. وی در بخشی دیگر به ماجرای ردصلاحیت آیت‌الله در سال ۹۲ هم اشاره‌ای کرد و گفت: ردصلاحيت ايشان را در سال ١٣٩٢ پيش‌بيني كرده بودم و به ايشان گفتم. وقتي ردصلاحيت اتفاق افتاد، صبح تماس گرفتم و گفتم ناهار به دفترشان مي‌روم.
وقتي رفتم، ايشان را بسيار سرحال ديدم. از نظر روحي ايشان به هدفشان رسيده بودند. سپس گفتم شب در منزل خدمتتان مي‌رسم. همان زمان تلويزيون هم خبر را اعلام كرد؛ واقعا خوشحال بود. گفت نمي‌دانم با اين حجم كار با وجود انتظارات چه كنم؟ سیدحسن خمینی همچنین به تندروی‌ها علیه هاشمی بعد از حوادث سال ۸۸ هم اشاراتی داشت و گفت: يك روز در اوج حوادث بعد از ٨٨، يك خطيب در تلويزيون تندترين سخنان را نسبت به شخص ايشان گفته بود. بعد از ظهر در جلسه دانشگاه آزاد ايشان را ديدم؛ گفتند آن خطيب را بعد از سخنراني ديدم؛ گفتم به روي او آورديد؟ گفتند نه. گفتم او چيزي گفت؟ گفتند نه! ظرفيت روحي از ويژگي‌هاي ايشان بود.

سید حسن خمینی همچنین گفت: یكبار كه فشار روي ايشان زياد بود گفتم امسال در عيد نوروز كجا مي‌رويد؟ گفت به كيش مي‌روم. گفتم با وجود اين بحث‌ها، امسال هم مي‌رويد؟ گفت هر سال مي‌رفتم؛ امسال هم مي‌روم. هيچ وقت وضع زندگي خود را پنهان نمي كرد و ابايي نداشت كه ديگران بفهمند. وی تصریح کرد: ایشان از سال ۴۲ تقریبا به‌عنوان «وزیر خارجه امام» بود و در مجموعه مبارزان از سرآمدان و در زندان محور هر حرکتی بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بازنشسته

      هرسال عیدمیرفته کیش ماهم درطول عمریکباررفتیم اون هم ده سال پیش تازه ساکن سیرجان بودیم نزدیک بود.

    • بدون نام

      باسلام خدا بیامرزه اقای هاشمی را خیلی ادم خوبی بود همه دوستش داشتن

    • ایرانی

      خدایش رحمت کند وآسایش وبهشت متنعم را نصیبشان فرماید ازابتدای انقلاب ودربدترین روز های جنگ ودر سختیهای مملکت با بیان شیرین وامیدوارکننده وباقوت قلب دادن به مردم نا امیدی ترس اضطراب وشکست را از مردم دور میکردنداو بهترین یار امام ورهبری بود تفکر پیشرفت تعالی ایران سازندگی وآبادانی کشور نهایت آمال وآرزویش بود مردان خدا همیشه زنده اند طلب آمرزش تمامی مومنان وایرانیان بدرقه روحشان باد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج