۴۶۷۶۷۲
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

علی ضیاء هم عباس جدیدی درون دارد؟

علی ضیاء برای اجرای برنامه صبحگاهی اش در شبکه اول سیما لباسی به تن داشت که روی آن هشتگ هایی درباره آتش نشانان نوشته شده بود. لباسی که بسیاری پوشیدن آن از سوی آقای مجری را حرکتی شعاری می دانند.

روزنامه تماشاگران امروز: علی ضیاء برای اجرای برنامه صبحگاهی اش در شبکه اول سیما لباسی به تن داشت که روی آن هشتگ هایی درباره آتش نشانان نوشته شده بود. لباسی که بسیاری پوشیدن آن از سوی آقای مجری را حرکتی شعاری می دانند.
در حالی که با گذشت چند روز از فاجعه پلاسکو حالا واکاوی دلایل چنین اتفاقی اهمیت دارند. ضیاء موضعی در این باره نداشته است. درست به عکس او، رضا رشیدپور با روی خط آوردن یکی از کسبه پلاسکو، توانست فضای حاکم بر تلویزیون از خبررسانی درباره علل حادثه پلاسکو را بکشند؛ اما علی ضیاء بیشتر به این حرکت نمادین بسنده کرده تا او و کارش لقب شعارزده بگیرند و بسیاری بگویند او «عباس جدیدی» درون دارد.
علی ضیاء هم عباس جدیدی درون دارد؟

البته این تنها علی ضیاء نیست که چنین برچسبی خورده است. حضور زیبا بروفه که درچند سال گذشته هیچ نقش سینمایی یا تلویزیونی موفقی بازی نکرده و مهران غفوریان که این روزها سریال «همسایه ها» را روی آنتن دارد و همچنین حضور نیمه شبی آزیتا حاجیان در جمع آتش نشانان در روزهایی که تلویزیون مدام تاکید می کند از حضور در این محل جدا خودداری شود، واکنش های منفی زیادی به همراه داشته است.
بسیاری این رفتار را تلاش برای دیده شدن و قرار گرفتن در اخبار رسانه ها قلمداد کرده اند. کاری شبیه به رفتاری که عباس جدیدی داشت و هنوز به خاطرش زیر فشار است. حضور این روزهای هنرپیشه ها در محل حادثه پلاسکو آنقدر بدون توجیه منطقی به نظر میر سد که درباره آن نوشته اند: بهتر بود شهرداری به جای گونی آبی دور ساختمان پلاسکو اطراف آن فرش قرمز پهن می کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خود نمایی تو خون ملت است...!!؟

    • حامد

      این ضیا اصلا مجری خوبی نیست،اصلا قابل تحمل نیست

    • بدون نام

      چرت و پرت

    • بدون نام

      اه اه چقدراین علی ضیاء حال بهم زنه

    • بدون نام

      نوشته منطقی بود

    • بدون نام

      کلا علی ضیا حرص دیده شدن دارد!

    • شهرام هاشمی

      خیلی عجیبه که ایشون بعد از اون افتضاح پارسال دوباره میتونه جلوی دوربین بره و چشم توی چشم مردم بشه. ایشون که شخصیت واقعیه خودشو در اتفاق سال گذشته بنمایش گذاشت و مضحکه خاص و عام شد. بقول آقای کاووسی در سریال بدون شرح... عجیبا غریبا

    • رضا110

      متاسفانه این واقای رشید پور به جای مجری گری شدن مدلینگ به نظر من باید برن از مدیری یاد بگیرن .حداقل کار و که چطور جلوی بیننده ظاهر بشن البته اقای رشیدپور باز قابل تحمله فقط به نظر من یه خورده فکر میکنه با لباس تو دل مردم جا میشه نه .وباید اینو بدونه که هرکی تلویزیون ایران را نگاه میکنه یعنی اینکه ادمای که از زرق وبرق کانالای دیگه زده شدند ودارن تلویزیون خودمونو میبینن .پس مجری باید مثل مردم باشه .وبه نظر من مجری نباید تابع تام کترگردان یا تهیه کننده باشه .والله بعضی از این مجریهای دیگه لباسایی میپوشن که هیچ قرطی مشنگی توجامعه تن نمیکنه حالا به چه منظور شما سوال کنید وجواب بگیرید .مدیریت های شبکه ها اگر واقعا مسول هستند برنامه هاشون را بیشتر کنترل کنند .اقای ضیا خیلی دیگه میخواد خودمونی باشه وکاری میکنه که حالت بی احترامی به بیننده دارد .اگه رعایت کنه قابل قبوله

    • بدون نام

      لوس کوچولو

    • بدون نام

      این ضیا به یه جایی بنده .چون با اون افتضاحی که در اورد هرکی بود 20 سال ممنوع التصویر میشد ولی ضیا ..

    • بدون نام

      چرا هر کسی به سود شما حرف نمیزنه آدم بدی میشه؟چرا اینقدر ناجوانمردید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج