adexo3
۴۶۸۲۶۳
۹۳ نظر
۵۰۱۱
۹۳ نظر
۵۰۱۱
پ

هادی ساعی: وزن مدال های ما ورزشکاران از وزن برخی اعضای شورای شهر بیشتر است!

عضو شورای شهر تهران گفت: ما خودمان را ثابت کرده ایم من همان ساعی هستم که در زلزله بم تمام دارایی هایم را که مدال هایم بود را فروختم و تمام پولش را به مردم خسارت دیده بم کمک کردم.اما آنها چه افتخاری دارند؟ اگر مدال های ما ورزشکاران را در یک کفه ی ترازو و هر کدام از اعضا را در کفه ی دیگر ترازو قرار دهند مدال ها و افتخارات ما سنگین تر از کل بدنشان است.

کانال خبری روزنامه ایران به نقل از پایگاه خبری شورا آنلاین نوشت: هادی ساعی در خصوص اینکه تا به امروز مثل گذشته همه توپ را به زمین یکدیگر می اندازند و هیچ ارگان یا سازمانی حاضر نیست مسئولیت حادثه پلاسکو را برعهده بگیرد، گفت:همانطور که گفتم هیچ کس نمی تواند بگوید تقصیری نداشته و یا کمتر تقصیر داشته است. ببینید شورا یک وظایفی داشته است که آن را انجام داده و آن چیزهایی که نیاز بوده اعم از تجهیزات و امکاناتی که آتش نشانی لازم داشته است را در اختیار آنها قرار داده است.

وی افزود:یک بخش هم مربوط به شهرداری می شود و آنها هم در حد توانشان وظایفشان را انجام داده اند البته نباید از این بگذریم که در یک جاهایی هم قصور وجود داشته است. اما از همه این ها مهم تر من فکر می کنم بنیاد مستضعفان است که مالک اصلی این ساختمان بوده و در خصوص تجهیز کردن و بحث امکاناتی که این ساختمان نیاز داشته خیلی کم کاری کرده است که این واقعا جای تامل دارد.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد:اما بحث بعدی که این وسط وجود دارد این است که یک سری از جوان های ما از جانشان مایه گذاشتند و رفتند وسط آتش و این اتفاق برای آنها افتاد اما نمی دانم چرا بعضی ها در این موقعیت دنبال این هستند تا سیاسی کاری کنند و بحث های سیاسی خودشان را پیش ببرند. به نظر من این خیلی بد است که یک عده فقط دنبال این هستند که از آب گل آلود ماهی بگیرند.جالب است بدانید که یک بخشی از این صحبت ها و حاشیه ها از داخل خود شورا و اعضا هدایت می شود!

ساعی در خصوص اینکه این افراد چه کسانی هستند گفت: افرادی در شورا هستند که خودشان به شخصه هیچ هویتی ندارند و به راحتی به شما بگویم آویزان کت شلوار افراد دیگری شدند و آمدند روی این صندلی ها نشستند. این افراد از داخل شورا موضوعات را سیاسی می کنند.

عضو ورزشکار شورا در خصوص اینکه چرا پس از حادثه پلاسکو هجمه ها علیه اعضای ورزشی شورا زیاد شده است، گفت:انگار یک اتفاقی افتاده است که ورزشکاران شورا این ساختمان را خراب کرده اند! به نظر من افرادی که ورزشی هستند خیلی باهوش هستند و قبلا هم در عرصه های مختلف خودشان را ثابت کرده اند. اگر ورزشکاران امروز در شورا هستند به این دلایل بوده که اول توانمندی های خودشان را ثابت کرده اند و دوم اعتمادی بوده که مردم به ورزشکارانشان داشتند اما متاسفانه افراد سیاسی سعی دارند با سیاسی کاری این اعتماد را خراب کنند.

وی افزود:چون نزدیک انتخابات هستیم و آنها می خواهند جای خودشان را تثبیت کنند به همین دلیل تصمیم دارند تا به این اعتماد میان مردم و اعضای ورزشکار شورا خدشه وارد کنند.

ساعی ادامه داد:من یک سوال دارم اگر این عزیزان فکر می کنند حضور ۴ ورزشکار در شورا باعث شده تا ساختمان پلاسکو خراب شود چرا دوستان سالیان سال هیچ کدام صدابشان در نمی آمد که افراد سیاسی با سفارش و بدون هیچ تخصصی می آیند در راس ورزش کشور قرار می گیرند؟چرا در این سال ها صدها ناکامی ورزش کشور را کسی نمی گوید که دلیلش افراد سیاسی هستند که هیچ تخصصی ندارند؟ فقط نشستند به این موضوع گیر داده اند که چرا ورزشی ها در شورا هستند. اما به همه آنها می گویم من امروز به عنوان یک عضوشورا که ورزشی هستم مدعی هستم و حرف برای گفتن دارم چرا که در این حوزه علاوه بر اینکه ده سال سابقه دارم رشته تحصیلی من هم مربوط به همین حوزه و در خصوص شهر سازی است.

ساعی در خصوص اینکه تکاپوی کم اعضای ورزشی در جلسات شورا چقدر در شکل گیری این انتقادات سهم دارد، گفت:اعضای ورزشی شورا به دنبال شو بازی کردن در صحن نیستند. چه لزومی دارد صحبت هایی که در کمبسیون ها رد و بدل می شود را دوباره بیاییم در صحن بازگو کنیم. صحن فقط جای رای گیری است. پس ما کمیسیون ها را برای چه تشکیل داده ایم؟ برای اینکه بحث هایمان در آنجا انجام دهیم و در صحن بیاییم دو نفر موافق و مخالف صحبت کنند و پس از آن رای گیری انجام شود. اما متاسفانه بعضی از دوستان تا دوربین می بینند نطقشان باز می شود.

ساعی در خصوص اینکه خب چرا شما هم مانند اعضایی که گفتید جلوی دوربین صحبت نمی کنید تا این ایرادها به شما گرفته نشود، گفت:این را باید من به دوستان بگویم امثالی مانند من معلوم هست از کجا آمده ایم و قبل از آن هم کجا بوده ایم و نیازی به دوربین و عکس هم نداریم. ما مثل آنها آویزان کت شلوار کسی نشده ایم تا بیاییم در این صندلی بنشینیم و آن را غصب کنیم!

وی ادامه داد:من معتقد هستم که آنها باید پاسخگو باشند نه من و امثال من که با رای مردم پا به شورا گذاشته ایم. واقعا این وسط رای مردم چه می شود که به ما رای داده اند و چه خوب بود حداقل به شعور مردم توهین نمی شد.ما خودمان را ثابت کرده ایم من همان ساعی هستم که در زلزله بم تمام دارایی هایم را که مدال هایم بود را فروختم و تمام پولش را به مردم خسارت دیده بم کمک کردم.اما آنها چه افتخاری دارند؟ اگر مدال های ما ورزشکاران را در یک کفه ی ترازو و هر کدام از اعضا را در کفه ی دیگر ترازو قرار دهند مدال ها و افتخارات ما سنگین تر از کل بدنشان است.

ساعی در خصوص اینکه به نظر می رسد دل پری از بعضی اعضا دارد گفت:ما خودمان را به تمام کشور ثابت کرده ایم و افتخاراتی که تک تک اعضای ورزشی شورا به دست آورده اند و آنها و امثال آنها سالیان سال با هیچ پولی نمی توانند چنین افتخاراتی را برای کشور به دست بیاورند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:افتخار من این است که مردم به ما اعتماد دارند و اعضای ورزشی شورا هم تمام سعی و تلاششان را می کنند تا از آن چیز که به نفع مردم است دفاع کنند و از این بابت هم خدا را شکر می کنم که نه وامدار کسی هستم نه بدهکار کسی. من تنها عضوی هستم که تو هیچ لیست سیاسی نبودم اما این افتخار را داشته ام که مردم من را به عنوان نماینده خودشان انتخاب کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • منتقد منصف

      اقای ساعی وقت کردی یه نوشابه برای خودت باز کن... ماشالله به این همه اعتماد به نفس کاذب....در انتخابات بعدی شورای شهر واژه «وزن» رو بهتر درک خواهی کرد..آقای مثلا قهرمان...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی از حرفاش درسته
        درضمن مثلا قهرمان نیست مدالهاشو شما تو خواب هم نمیتونی بدست بیاری

      • بدون نام

        من که متن رو نخوندم، اما ایشون منتظر باشند تا وزن نظر مردم و مدالهاشون مقایسه بشه. آقای ساعی مدالهای شما در ورزش ارزشمند است نه در مدیریت شهری. هر کاری تخصص مرتبط لازم داره.

    • بدون نام

      شهرداری به وظایفش عمل کرده؟؟؟؟
      شما متخصصین؟؟؟؟؟؟؟
      کی به شما اعتماد داره که باعث افتخاراتتون هست؟؟؟
      درسته تهران برف اومده..........ولی قرار نیست واسه همیشه سرت زیر برف بمونه........خفگی میاره هادی جان .....ا
      دم خفه بشه ولی مثل آتشفشانها خفه بشه با شرافت........

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من البته با شما موافقم ولی آتشفشان نیستن اونا آتش نشانن

    • بدون نام

      موضوع ورزشکار بودن نیست
      اینکه شما که سابقه مدیریتی ندارید و از اداره امور شهر اطلاعی ندارید چرا عضو شورا شدید و چرا حالا که انتقاد می شود با لحن طلبکارانه جواب می دهید؟
      از نظر مدیریت شهری چه سابقه دارید که الان در این شرایط کمک کنید جز گرفتن مدال ورزشی که در حال حاضر هیچ کمکی به امور شهری نمی کند جز کمک به جیب خودتان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا درود
        کمترین کار در این مورد از حوادث در کشورهای دیگر عذر خواهی و استعفای جمعی با شهردار بود
        ولی اینجا همه طلبکارن و دست اخر ساختمان و کارگران و اتشنشانها مقصر و بدهکار میشن

      • بدون نام

        احسنت

    • پویا

      هادی جان استعفاء بدین بزارین افراد لایق بشینن روی صندلی شورا . نگزارید چهره و خاطرات خوب شما تو ذهن مردم خراب بشه تا دیر نشده اقدام کنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بزارین افراد لایق بشینن ؟؟!!
        شماها خودتون رای دادید بهشون اگه عقلتون می رسید همون موقع آدمهای لایق رو انتخاب میکردید
        اینو که به زور نیاوردن اینجا بنشونن

      • ماه شید

        در جواب پویا، خراب شده چهره و خاطرات هر 4 نفرشون...
        در جواب بدون نام، اون موقع یا اشتباه کردیم یا فکر میکردیم مثل ورزش به امور دیگه هم اهمیت میدن با دل و جوون

    • شایان

      ای کاش استعفا میدادی. هم خودت راحت میشدی هم مردم.

    • ژکس

      اقا کلا از ریشه خرابه ، بحث ورزشکارو غیر ورزشی نیست
      مشکل اینجاست که هیچ کس سر جای خودش نیست

    • بدون نام

      اون یکی شکستنِ شاخ بز رو معیارِ برنامه ریزی و مدیریت در امورِ شهری میدونه این یکی وزنِ مدالهاش واسش ملاکه !!!!!!! واقعا که.....

    • ستار

      به کار مدیریت شهری این مدالها میخوره یا نه

    • مدیونی سانسور کنی

      خب این دو موضوع چه ربطی به هم داره آقای مدال اور شما اگه در هیطه ورزشی انقدر مهرت داری در همان حیطه ادامه میدادی و مدیریت شهری چه ربطش بشما؟؟؟؟؟؟ از کسی جانبداری نمیکنم و میدونم اینجا ایرانه و هیچکس سر جای خودش نیست و این پوله که جای ادما رو مشخص میکنه ...

    • عبداله

      سلام ضمن احترام به وجهه مدال آوری شما ، ولی با این صحبتها نشان دادی سر جایت نیستی هادی عزیز.

    • بدون نام

      سلام پهلوان خسته نباشی خدا قوت دلاور راستی یه سوال داشتم پوریا ولی کی شما رو به اینجا رسونده حتما خودت با رای کی اومدی حالا دلری به همون مردم که تو رو به اینجا رسوندن کلاس میذاری واقعا که....

    • مجید

      اقای ساعی مدال واسه مردم نون و اب نمیشه لطفا بگید چه تخصصی در نورد شورای شهر دارید

    • روهام

      مناسفانه یادگرفتیم یکدیگر راتخریب کنیم اما یادمان باشد هادی ساعی قهرمان ایران ومدال آور امارای منوتوباعث عامل رفتن یانرفتن به شورا یامجلس وییییییا این ماهستیم که بااحساس وهیجان آنی بدون تفکر وتحقیق افراد بدون تخصص را انتخاب میکنیم مناسفانه حادثه غم انگیز پلاسکو بیداری وهوشیاری ملت رابیشترکرد که باید درانتخابات بعدی افرادی رابرگزینیم که تحصیل کرده ومتخصص باشند نه فقط محبوب دل وقلب فقط متخصص متخصصین

    • رضا

      بابا اینارو بندازید بیرون.....مدیریت شهری رو به مسخره گرفتن، نامردید اگه دفعه بعدی بجز متخصیصن به کسی رای بدید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه بحث رای نیست. وقتی آمار رای گیری از یک درصدی کمتر باشد اون انتخابات باطل است. ولی این اتفاق در رای گیری شورای شهر نیفتاد که جای تامل و تفکر دارد.

    • آرش

      آقای ساعی دست شما درد نکنه باعث افتخارمون شدی و خاطرات خیلی خوبی باهات داریم اما هرکسی را بهر کاری ساختند ورزشکار شاید به درد مدیریت ورزشی بخوره اما شورای شهر جای مهندس‌عمران و مهندس‌معماری و مهندس‌ عمران‌ارشد حمل‌و‌نقل و سرهنگ راهنمایی‌ورانندگی و آتش‌نشان و وکیل و قاضی و کارشناس بهداشت‌محیط و کارشناس فضای‌سبزوباغداری هست اونم افرادی که سابقه کاری و مدیریتی بالایی داشته‌باشن

    • محمد

      دوستان عزیز توجه داشته باشید که اعضای شورای شهر تهران 21نفر هستند
      4نفر ورزشکار فقط 4صندلی رو در شورای شهر اشغال کردن!
      17نفر دیگه مشکلی نداشتن،مدیریت و لیاقت اون 17نفر چرا از این حادثه جلوگیری نکرد؟
      نقش بنیاد مستضعفان در این حادثه چیست؟!
      حادثه پلاسکو مقصرش این ورزشکارا هستن واقعا؟
      اصلا قصد طرفداری از این قهرمانان که هرکدومشون افتخار کشورمون در زمینه ورزش هستند رو ندارم،نمیدونم لیاقت این جایگاه رو دارن یا نه!
      ولی واقع بین باشیم،مقصرهای اصلی همچین حوادثی دارن فرافکنی میکنن و دیواری کوتاه تر از این عزیزان پیدا نکردن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم باشما
        البته یکی از دلایل منفی دیده شدنشون خودشون هستن
        این آقای جدیدی که جدیدا همش فاز افق دید پیدا کرده که الان هم بیانیه داده : کاره خیر کردم ریا هم میکنم
        آدم در مورد همه ی ورزشکارا فکر بد میکنه

    • محمد

      آقای ساعی ضمن احترام به مدال ارزشمند شما در عرصه ورزشی اما به این نکته هم توجه کنید که برای هر کاری تخصص لازم است. شما و سایر ورزشکاران عضو در شورا می توانند در مدیریت های ورزشی کشور انجام خدمت کنند. به مردم تهران هم عرض می کنم که در انتخابات بعدی در انتخاب شورا دقت لازم را داشته باشند

    • علی

      برادر جان مدالاتونو آویزون کنید سر در ساختمانهای قدیمی شهر شاید تبرک بود آتیش نگرفت اون ساختمون...

    • سیروس

      اقای ساعی عزیز ما منکر شما امثال شما عزیز نیستیم که شما ها در ورزش باعث افتخار کشورمون هستین ولی تخصص شما در ورزش هست نه در شورای شهر,,,,,,ما مردم اصفهان هم در نادانی رای دادیم به مجری تلویزیون وهنرمند خوب کشورمون,,,,ما وجدانمان در مقابل خانواده عزیزان که زنده در اتش سوختن به درد امده اشتباه ما مردم بود که درست رای ندادیم که این روزگارمون شده,,,,,شما بدل نگیرین ما اشتباه کردیم

    • حسام

      متاسفانه دکترها و مهندسهای عمران و شهرسازی بیکار هستن و شورای شهر شده جای ورزشکارای بی سواد.

    • بدون نام

      با با بسه دیگه اقای ساعی به حای عذر خواهی از مردم که رفتی تو شورای شهر وجای یه ادم با سواد ومتخصص را شما ورضازاده ودبیررفتین تازه چیزیم طلبکارید مردم که میدونن شما ها از مدیریت شهری چیزی بلد تیستین و ...........................

    • بدون نام

      خوب.این یعنی شما حق داری با زندگی ملت بازی کنی؟ واقعا فکر نمیکردم اینهمه خودخواه و مغرور باشین.....

    • بدون نام

      اقای ساعی؛ ورزشکار هنرپیشه!...
      شما اگه راست میگی و خیلی مردی و به میز نچسبیدی استفا بده .در مورد مردم مظلوم بم هم که منت میزاری تو و امثال تو با پشتیبانی و دعای خیر همین مردم شدی هادی ساعی، یادت نره.

    • بدون نام

      مشكل اينجاست كه ما اين 4 نفرو ميشناسيم و در بي سوادي دو نفرشون كه اصلا شك نداريم. اينكه افرادي مثل تختي يا دايي در حال حاضر محبوب مردمم اينه كه هيچوقت وارد سياست نشدن.
      مشكل اصليم اونجاست كه افراد داراي صلاحيت همون ابتداي امر حذف ميشن و اجازه رقابت در عرصه سياسي با ديگران رو ندارن...

    • بدون نام

      ما نمیگیم مدال ندارید. میگیم تخصص ندارید!!!

    • امیر

      یکی از یکی بدترید! و بدتر از شماها ما هستیم که به شماها رای دادیم!

    • علی

      همه شما تهرانی ها که حالا افتادید جون این ورزشکارا خودتون بهشون رای دادید بزرگشون کردید پس مقصر اصلی خودتان هستید

      پاسخ ها

      • ماه شید

        جناب علی اونموقع فکر میکردیم شاید ایشالا مثل ورزش شهر و مسایل مردم هم براشون مهمه و براش تلاش میکنن با دل و جون. چون بهشون رای دادیم دلیل نمیشه که بشینن و هیچ کاری نکنن

    • بی نام

      توروخدا بس کنید
      فکر میکردیم ساعی از اون یکیا عاقلتر باشه
      آخه برادرمن مگه بامدال طلا میشه شد عضو شورا و یه شهر اداره کرد
      یکی از اینا بپرسه چه ربطی داره

    • بدون نام

      مدیریت چه ربطی به ورزشکار بودن و مدال اورردن داره؟ داداششششش؟؟

    • بدون نام

      به خدا تو اگه بدونی یک معادله دو مجهولی رو حل کنی،بسه دیگه پنجاه شصت میلیارد پاداش مدالای بدرد مردم نخورتو گرفتی برو بشین تو باشگات لگد پرانی یاد بده.

    • هادی

      آقای ساعی شما که هم ورزشکاری هم عضو شورا و هم بازیگر.
      میشه دقیقا"بگید تو چه کاری تخصص دارید؟

    • بدون نام

      الانم معلوم ‌شد برای چی مدالاتو فروختی،فروختی که یه روز بکوبی تو سر مردم،

    • مجید

      اعضا ورزشکار شورا کجا توانمندیشون رو ثابت کردن؟ تو شورا یا تو زمین بازی.ملت فقط به شما اعتماد کردن نه این که از شما توانمندی دیده باشن.

    • رفیق

      مشگل مهربان بودن بیش از حد ما مردم ایرانه جناب ساعی
      شاید خیلی ها اگه امکانات و شانس و رابطه داشتن ورزشکاری شده و مدالی هم میگرفتن و احساس شاهی میکردن با پول و امکانات مردم بیچاره و وطنی زخم خورده
      دوستان عزیز مشگل اینجاست که ماها تعریف درستی از قهرمان نداریم
      قهرمانان و مدال آوران واقعی یعنی( حافظ،سعدی،خیام،ابن سینا،رازی،مولوی،آتش نشانها یا کسانی که در دوره های مختلف در راه وطنشون از جانشون گذشتن و خیلی افراد دیگری که استفاده ای هم نبردن بنده خداها ! ) اما قرن هاست روی سکو هستند و ماها بهشون مینازیم
      ما مردم باید میزان ارزش هر مدال و خدمتی اگر کسی کرده برامون بدونیم تا مشگلی پیش نیاد و طرف فکر نکنه زندگی ما به مدال اون بستگی داشته و داره
      به امید روزی که اگر کسی یک شاخه گل به ما داد فکر نکنیم خودشم بوستان گله
      در ضمن اقای ساعی اگر وزن و تعداد مدال ها مهم بود که شناگر امریکا باید مادالعمر رییس جمهور آمریکا میشد و مردمم روزی سه مرتبه به احترامش از جاشون بلند میشدن
      زاهد که درم گرفت و دینار
      زاهدتر از او یکی به دست آر(سعدی)

    • بی نام

      اون مدالها هم که به بم هدیه کردی برای جمع کردن رای بوده
      وگرنه کسی که خوبی میکنه تو بوق نمیکنه که همه بفهمن
      درضمن الانم خیلی بیشتر از اون مدالها رو گرفتید
      هر کسی رو بهر کاری ساختن
      این همه آدم دارن این همه حرف میزنن بازهم حرف خودتونو میزنید
      بهتر نبود وارد سیاست و کارهایی که براش ساخته نشدید وارد نمیشدید
      شاید جای تو امثال تو کسایی میومدن که گره از گره هاشون بازکنه نه اینکه مردم به خاک سیاه بشونه

    • وحید

      واقعا برای خودم متاسفم ! ای کاش در کشور ما هم احزاب فعال بودند تا انسانهای فنی و تخصص دار وارد مجامع تصمیم ساز کشور می شدند نه سو استفاده از نام و شهرت ورزشکاران برای تطمیع رای ملت برای مقاصد سیاسی یک گروه خاص

    • بدون نام

      مشکل اینه که اگه اینا هم برن جاشون افراد متخصص نمیان و ادمهای سیاسی که هیچ تحصیلاته مرتبطی نداشتن میان سر کار .یا اگر هم مدارک مربوط داشته باشند مدارکشون بصورت افتخاری و ... هستش بیشترشون . بودن المپیکی و مدال اور سر این کار کاملا اشتباهه ولی با رفتنشون هم امیدی به بهبود وضع نیست . ای کاش اقلا یه مدیر اتش نشانی یا یه با تجربه اتش نشانی تو شورای شهر بود اقلا .

    • بدون نام

      با این فرمایشات ، تمام احترام‌ و علاقه‌ام به جناب ساعی از بین رفت .

    • بدون نام

      اقای ساعی؛
      حالا که سنجش به وزن هست ؛ وزن تخصص، شعور، احترام به نظر مردم و......شما و دوستانتان چقدر است؟

    • مشتاق

      اصلا این درست که جای اون چها رتا ورزشکار در شورا نیست و باید پی تخصص خودشون میرفتن . ولی ایا تهران همین 4 تا شورای شهری بودند . پس اون 17 نفر دیگه چی. مگه تخصص نداشتند مگه کاربلد نبودند .اونا چکار کردند واسه تهران . یعنی زور اون 17 تا به این 4 تا در تصمیم گیری نرسیده ؟ اونا که حتما سر جای خودشون و با تخصص درست بودند دیگه مگه نه ؟ .... اون متخصص هم فقط دنبال شهرت و دیده شدن و سواستفاده از موقعیتش در شورای شهر در جهت استفاده از امکانات و ... است

    • بدون نام

      آقای ساعی فقط اینو میتونم بگم که یه قهرمان واقعی به آخرین چیزی که میتونه افتخار کنه مدال های قهرمانیشه!!!
      متأسفانه الآن شاهد هستیم که ورزشکاران ما مدالهاشون رو پلی قرار دادن برای رسیدن به اهدافشون یعنی اصلاً یارو میره مدال میگیره و ورزش میکنه تا یه روزی به یه مقام و منزلت یا پولی برسه این کار با روح ورزش در تضاد کامل هستش.

    • فرهاد

      دوست عزیز مدالهای تو به چه درد ی خونواده میخورن که عزیزشونو از دست دادن . مدالاتو بزار زیر بالشت که شب راحت بخوابی . بزای چشمای بهت زده ونگران به پلاسکو دوخته باشن به امید دیدن نشانه ای از عزیز شون

    • بدون نام

      تقصیر مردم هست که به شما ها راه دادیم برین انجا بشینید. شماها محبوب هستید اما مدیر نیستید. و اشتباه مردم همینه که یاد نگرفتیم هر چیز باید سر جا ش باشه. دبیر و ساعی و رضا زاده . و بقیه. تو شهرداری مقصر اول شما بودید . که کاندید شدید و زهن مردم فریب دادید.

    • بدون نام

      اقای ساعی منظور ما شما نیستی !جدیدی باید نباشه

    • بهزاد

      اگر مدیریت و علم و دانش به وزن بود باید ...مدیر میبودند و تصمیم ساز.اقای ساعی خیلی از خودت ممنون نباش.وزن هر کس به علم،دانش و افتادگیش هست.تا کی منم منم میکنید.اداره شهر تاتامی مسابقات نیست
      با چاله میدون اشتباه گرفتی شورای شهر را

    • بدون نام

      برو عمو...

    • بدون نام

      مدال در رشته مديريت شهري مگه داري؟!!!!!!
      برو تو كار مربي گري بعد تفاخر به مدال موضوعيت پيدا مي كنه

    • بدون نام

      متاسفانه الان که یه موج خوبی داره راه میوفته (که همون تخصص گراییه)، افرادی مثل این آقا سعی می کنند منکرش بشند و اوضاع را دوباره به همون وضع برگردونند

    • بدون نام

      با این حساب تو کشورهایی که هر المپیک بالای ۵۰ مدال میارن پست و مقامی برای باقی اقشار مردم باقی نمی مونه ! و مهمتر نام نیک وزنش از مدال طلا هم بیشتره که ورزشکارا با این رفتار و گفتارشون اون رو هم ضایع می کنن

    • ناشناس

      الان بعنوان نمونه آقای مختاباد که یک خواننده هست در شورا چه کاری میتونی انجام بده که جدا از این شغلش در برج میلاد هم کنسرت برقرار میکنه....اینهمه جوان بیکار با مدرک مرتبط اگه بهشون بها داده بشه از صدتا ورزشکار هم بهتر میفهمه....مثل اینکه غرور این شخص باعث شده از کرسی مدیریت پایین نیاید..متاسفانه پست و مقام و مدیریت انسان رو حریص میکنه تا حدی که ...

    • بدون نام

      جناب اقای ساعی ما ورزشکاران رادوست داریم اما هرکسی رابهر کاری ساختند

    • بدون نام

      آقای ساعی شما و امثال آقای جدیدی افتخار ورزش این کشور هستین و همه مردم هم شما رو دوست دارن ولی بعنوان یک ورزشکار،تاج سر ما هم هستین،اما شورای شهر جای افراد متخصص است،هیچکس قصد توهین ندارد،اگر شما در فدراسیون تکواندو مشغول باشید هم برای خودتان خوب است هم برای مردم

    • بدون نام

      وزن آواره پلاسکو هم از وزن مدالهای شما بیشتره.حتی فک کنم وزن افراد کشته و شهید شده هم از وزن مدالهای شما بیشتره.شما شاخ بز و بشکون

    • بدون نام

      هادی جان تو برای مدالت رای آوردی نه برای سوادت آیا اگر مدال نداشتی در شورای شهر انتخاب می شدی ؟
      شمس درخشنده چو پنهان شود
      شبپره بازیگر میدان شود !!!

    • zhako

      من آقای هادی ساعی رو به عنوان بهترین ورزشکار المپیکی میشناسم.ولی آقای هادی ساعی عزیز شما رو چه به تخصص شورای شهر وبحث مسائل فنی وعمران عزیز؟

    • بدون نام

      مگر رسیدگی به مشکلات مردم بر اساس کیلو است؟ شورای شهر جای افرادی با سابقه مدیریت شهری و اجرایی است نه ورزشکاران مدال آور!

    • بدون نام

      اگه اینطوری باشه که مایکل فلپس با داشتن چندین مدال المپیک باید الآن رئیس جمهور آمریکا باشه!!!!!! مدال چه ربطی داره به هر چیزی؟؟؟!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا رو چه دیدی یهو دیدی شد

    • بهار

      چقدر شما ملت جو زده اید، یهو حمله میکنید !!! یادتون رفته که چقدر این ورزشکارا برای ما افتخار و غرور آفریدند! حالا دیوار کوتاه تر از اینا پیدا نکردین!!! اونا اگه اومدن با رای شماها بوده. ما مشکل داشتیم که جوگیرانه رای میدیم و شعور انتخاب نداریم ، شما ها خودتون تک تکتون مقصرید ، سلفی بگیرای همیشه در صحنه.

      پاسخ ها

      • آرش

        حالا چون برای کشور افتخار آوردن، باید ایرادشون نادیده گرفته بشه؟ آخه وجدانن، آقای رضازاده یا جدیدی، یا همین آقای ساعی چه تخصصی دارن که بیان در مدیریت یکی از کلان شهرهای کشور سهیم بشن؟
        نتیجه مدیریت اشخاصی از این دست، و بدتر از این، اشخاصی با سابقه و تخصص ولی بدون تعهد و شجاعت ایستادگی در مقابل بعضیها، شده حال و روز امروز تهران و تمام شهرهای بزرگ کشور، در تهران بوستانها و باغها به تاراج رفته، تهران به بزرگترین پارکینگ دنیا تبدیل شده، نمای شهر از هر زاویه غیر قابل تحمل میباشد، هوای آلوده به دلیل فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی و خصوصی، عدم وجود تجهیزات لازم برای مقابله با حوادثی مانند پلاسکو و هزاران مورد دیگر و در این میان شورای شهر دم نمیزند،

    • بدون نام

      آقای چمران و... که تخصص دارند برای ساختمانهایی شبیه پلاسکو چه کرده اند؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • آرش

        ایشان تنها تخصص دارند، تعهد و شهامت هم دو عنصر دیگر است که برای هر شخصی که قبول مسعولیت میکند لازم است

    • بدون نام

      آیا برای مدیریت شهری مثل تهران مدالهای شما کاربرد داره؟

    • بدون نام

      در رشته های رزمی کاراته و.. چقدر فهرمان جهان داریم. بنده خداها تو محله خودشان هم گمنام هستند. ولی در ایران هر چی اعتبار است به فوتبال و کشتی اختصاص داده میشود. چون اینجا ایران است.

    • حجت

      همه مقصرند درست
      ولی شما هم کم تقصیر کار نیستید

    • اسکویی

      آقای ساعی شما در انسانیت شجاعت در پذیرفتن کم کاری های خودتان مدال هم دارید

    • بدون نام

      البته پهلوان درود بر شما و غیرتتان. ولیکن اولا از صحبتهای شما مشخص است که متخصص این کار نبوده و ورزشی هستید. ثانیا در رشته تکواندو مگر میشود برای شما کار نباشد که عضویت شورای شهر را قبول کردید. سوما اگر مشکلی در پستهای ورزشی وجود دارد از شما بعید است که آن را تکرار کنید. شما مشهور هستید ولی خواهشا تا محبوبیت خود را از این کمتر نکردید استعفا داده و به تخصص خود برگردید. ما به شما به خاطر تکواندو افتخار میکنیم و به خود میبالیم. والسلام

    • سیاوش

      بنیاد مستضعفان

    • golbahar

      ما به وزن مدال شما چیکار داریم؟بر فرض مدالاتونم فروخته باشین خرج مردم کرده باشین بازم این نداشتن تخصصتونو جبران نمیکنه.خیلی مردم عادیم تو زلزله بم کمک مالی کردن تو شورام نبودن.تخصصتون مهمه که به کار بیاد یا نه؟خودتم که الان داری توپ تو زمین بقیه میندازی.حالا چون یه سری دیگم تو شورا بقول شما با پارتی بازی وارد شدن این بودن افرادی مثل شما بدون تخصص تو حوزه مربوطه رو توجیه میکنه؟این که شد عذر بدتر از گناه.پس کلا شورای شهر ما عملا بلااستفادس یه عده جمع شدن دور هم نون میخورن.متاسفانه از طرز حرف زدن شما هم مشخص شد نه تنها تو شورای شهر که تو حوزه های دیگه هم غیر از ورزش آبی از شما گرم نمیشه.چرا مربیری نمیکنید؟چهارتا ورزشکار درست درمون تحویل جامعه بدین هم خدمت به کشوره.

    • بدون نام

      آقای ساعی مدالهایی که می گویید فروختید برای زلزله بم . یک کار نمادین بود. اون بنده خدایی که پول هنگفتی بابت مدالهای شما با نییت کمک به زلزله زندگان بم پرداخت کرد.کار بزرگی کرد. خودتان میدانید حتی مدال طلای المپیک هم اگر تمامش طلا باشد. زیاد ارزش ندارد. شما میگویید مدالهای ما چهار نفر ورزشکار از وزن یک نفر از اعضای شهر سنگین تر است. آقای ساعی مایکل فلپس قهرامان شنای امریکا اندازه تمام ورزشکارهای ایران که از اولین دوره در المپیک شرکت کردند.مدال داره تازه همش هم طلا هست.

    • بدون نام

      آقای ساعی مدال و مدیریت شهری چه ربطی بهم دارند؟اگه اینطور بود مایکل فلپس باید ریس جمهور امریکا میشد :-)

    • بدون نام

      اون مدال نه براي شما سواد و دانش و اطلاعات ميشه نه براي مردم امنيت و مديريت و نظارت

    • احمد

      اقای ساعی برو یکی دوتا فیلم هم بازی کن شاید یه اسکار هم گرفتی فقط مثل سریالت ابکی نباشه وزن اسکار ازوزن مدالتون بیشتره ولی مواظب باش بتونی شاخ بز هم بشکنی

    • حسن اصل سلیمانی

      اقای ساعی شما از رای اعتماد مردم که نباید سو استفاده کنید . تو شورا نشستید که چی بشه؟ کجای جلوی کارف ساختمان فرسوده را گرفته اید؟ ایا فقط با نامه نگاری و تذکر میتوان جلوی فاجعه انسانی را گرفت؟ اگر میبینید هیچ ابزاری برای بازداری اینگونه ارگان ها را ندارید میتوانستید به اقا . رهبر بفرماید. ایشان یقیننا وارد میشد.
      اقای ساعی ربطی به کارهای مثبت شما ندارد. وزیر 1 ارگانی در ژاپن بعد این همه کارهای مثبت انجام دادن در 1 مورد اشتباه کرد استفا داد . مطمئن باشید با استفا دست جمعی خود و شهردار در ذهن مردم جاودانه میمانید. اما مطمئن هستم که شماها میز تان را به هیچ عنوان ول نمیکنید.
      امیدم این هس نه فقط من بلکه مردم فقط معذرت خواهی کنید همین

    • حدیث

      میگم اینا همینجوری یهو میان بیانیه و جوابیه میدن؟
      یعنی هیچکی دوروبرشون نیست قبل انتشار جوابیه شون اصلاحش کنه که اینجوری آبروریزی نکنن؟
      شاخ بز و وزن مدال آخه؟
      متاسفم که انقدر الکی و سطحی رای دادیم که الان اینجور حرفا رو بشنویم.

    • مرد

      من معنی این کلمات و نمیفهمم" چرا حالا در این موقعیت سیاسی کاری میکنید" پس کی باید مقصر شناسایی شود؟ و کی باید مسئولین بازخواست و محاکمه شوند؟ مگر غیر از این هست که مسئول بی کفایت در جایگاه حساسی قرار دارد و هر آن ممکن است همین اتفاق به شیوه دیگر رخ دهد. پس فکر نمی کنید بسرعت باید کمیته علت یابی و بازخواست و محاکمه برپا شود؟ مسئول یعنی پاسخگو بودن . ... این همه اهمال کاری فقط در کار یک ارگان مثله شهرداری کافی نیست تا آقای شهردار از سمت عزل شوند؟ تا کی بچه ها در پارکها داخل استخر و موتور آبنماها غرق یا تکه تکه شوند؟ تا کی با یک باران شهروندان داخل چاه های خیابان مفقود شوند؟ و....... مگر در حوادث قبلی که بقول ایشان سیاسی کاری نشد، کسی به مردم پاسخ روشن داد؟ یا خدای نکرده مسئولیت کار خودرا پذيرفت؟ یا غیر از این بوده که همه چیز تا فاجعه بعدی به فراموشی سپرده شد؟

    • فرخ خان

      جناب ساعی لطفا عوام فریبی نکنید گیرم شما یک تریلی مدال داشته باشین این به چه درد حل مشکلات شهری میخورد ....

    • بدون نام

      من که میگم برابر پیشنهاد اقای ساعی دفعه دیگه اقای رضازاده وزن کنند بقیه را هم وزن کنند . هر کی سنگین تر بود رئیس بشه

    • بدون نام

      مخصوصا مدال دوپینگی عباس ...

    • ارش

      تجربه ثابت کرده هرکس وارد سياست ميشه بايد ژست بزرگا رو بخودش بگيره..حالا خواه ميخادسلبريتي باشه.خواه ورزشکار يا هنرمند...پس نبايد انتظاري از اينا داشته باشيم که مثلا اسم خودشونو گذاشتن ورزشکاررررر....يکي گفت وقتي برنامه شعبده بازها رو نگاه ميکنم متوجه نکته ظريفي ميشم:مردم براي کسي دست ميزنن که گيجشون کنه نه اگاهشون.

    • بدون نام

      اگه صلاحیت ملاک رفتن به شورا میشدچی میشد؟ الان بعضی تازه به دوران رسیده ها برای مردم فهیم ایران رجزخوانی نمیکردن.

    • مدن

      پسر جان تو هر چی داری از دعا مردم است

    • بی نام

      با وزن مدال ها که مسائل شهری حل نمیشه. این سخن کاملا سخن بدون فکریه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج