۴۶۷۸۵۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ویدیو جدید از طرح مفهومی آیفون ۸

خبر خوب برای آن دسته از افرادی که اخبار مربوط به آیفون بعدی اپل را دنبال می کنند این است که یک طراح به نام Imran Taylor، ویدیویی از طرح مفهومی و ماکت آیفون ۸ اپل را منتشر کرده که بر اساس شایعات پیرامون این دستگاه ساخته شده است.

وب سایت تک شات: تا به این لحظه شایعات و خبرهای بسیاری درباره پرچم دار بعدی کوپرتینویی ها به بیرون درز پیدا کرده است. البته هنوز نمی توان ادعا کرد که اخبار مربوط به طراحی و مشخصه های فنی محصولی که احتمالاً نام آیفون ۸ را یدک خواهد کشید، درست هستند. با این وجود، این پرسش که ما باید منتظر چه آیفونی باشیم ذهن بسیاری از علاقه مندان به اسمارت فون های اپل را مشغول خود کرده است.
ویدیو جدید از طرح مفهومی آیفون 8

خبر خوب برای آن دسته از افرادی که اخبار مربوط به آیفون بعدی اپل را دنبال می کنند این است که یک طراح به نام Imran Taylor، ویدیویی از طرح مفهومی و ماکت آیفون ۸ اپل را منتشر کرده که بر اساس شایعات پیرامون این دستگاه ساخته شده است. برای نمونه، در این ویدیو مشاهده می شود که در قسمت جلو و پشت آیفون ۸، از شیشه استفاده شده است. نواری از جنس فولاد ضد زنگ نیز لبه های گوشی را پوشانده است. این طراح هم چنین مکان قرارگیری دوربین و مجهز بودن این گوشی به Smart Connector را در ویدیوی خود نشان داده است.

ویژگی Smart Connector اولین بار در آیپد پروی ۱۲.۹ اینچی مشاهده شد که از همان زمان هم شایعاتی وجود داشت مبنی بر این که این قابلیت به آیفون های اپل ورود پیدا می کند. جالب است که تا به این لحظه هیچ شایعه ای در خصوص وجود این قابلیت در آیفون ۸ منتشر نشده و این طرح مفهومی اولین موردی است که آن را به ما اطلاع می دهد.

در هر صورت به یاد داشته باشید که ویدیوی زیر تنها یک طرح مفهومی یا کانسپتی از آیفون ۸ اپل به حساب می آید و اطلاعات و تصاویر آن رسمی و تایید شده نیستند.
تعداد بازدید : 29
دانلود
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:
ویدیو جدید از طرح مفهومی آیفون 8
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج