adexo3
۴۶۷۹۸۷
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

لبیک فرزندان شهید برای شهدای آتش نشان

عضو شورای شهر تهران، گفت : من به همراه ۲۰ هزار فرزند شهید خواهان آن هستیم که شهدای آتش نشان در رده شهدای ایثار گر قرار گیرند و این باید یک مطالبه عمومی باشد.

خبرگزاری مهر: محمد مهدی تندگویان در سیصد و بیست و سومین جلسه شورا، گفت : در پی حادثه ساختمان پلاسکو پایگاهی راه اندازی کردیم که بیش از ۲۰ هزار فرزند شهید به آن لبیک گفتند و در قالب یک لیست ۲۳۷ صفحه ای درخواست داریم شهدای آتش نشان در رده شهدای ایثار گر قرار گیرند.

وی ادامه داد: این موضوع باید به عنوان یک مطالبه عمومی مطرح شود و یک موضوع مردمی شود و شهدای آتش نشان نباید شهید خدمت باشند بلکه باید در زمره شهدای ایثار معرفی شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا پدرتان را بیامرزد خون او در رگهای شماست و الحق با این کارتان او را خشنود کردید شهدا همیشه زنده اند و مردان تاریخ عمری به درازای تاریخ دارند

    • زهرا

      من هم بعنوان خواهر یک شهید با شهید خواندن اتشنشانها مخالفم مخالف . اتشنشان ها هم مانند دیگر کارمندها موظف به ارایه خدمات در مقابل حقوقی که میگیرن هستند . شغل اتشنشان خاموش کردن اتشه . هر کسی که شغل و کارشو انجام میده هیچ منتی گردن مردم ندارن . در ضمن این اتشنشانها نه اتش را خاموش کردن و به دستور تخلیه فرمانده اشان گوش نکردن و موجب ناراحتی مردم و خانواده اشان شدن

    • رویا

      زهرا خانوم، شما خیلی خودخواه هستید.منم به عنوان خواهر یک آتش نشان باید بگم: اگه برادر شما بخاطر کشور و مردم کشورش از جون خودش گذشت، آتش نشانها هم بخاطر مردم سوختند و زیر آوار موندند. حتی پیکر پاک بعضیاشون هم به دست خانوادشون شاید نرسه. مخالفت شما مهم نیست. مهم اینه که اون آتش نشانها در قلب مردم با شهیدان برابرند. ما قدر شهیدانی مثل برادر شما رو هم می دونیم. کسی جای کسی رو نخواهد گرفت

    • بدون نام

      خانوم زهرا، واستون متاسفم واقعا

    • زهرا

      رویا خانم من خود خواه نیستم واقع بینم . اگه برادر من نبود اصلا لقب شهیدی هم نبود که شماها به هر انجام وظیفه ای حرمت شهید رو بشکونین . من منکر سختی کار اتشنشانها نیستم ولی ایا یک معدن چی یه چاه کن یا یه پرستار بخش عفونی و هزادان شغل دیگه سختی کار و از جان گذشتگی ندارن ؟ کشور اگه بخواد به هر فوتی لقب شهید بده دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه . لطفا شما و دیگر مردم به خودتون بیایین و هر چیزیو با هم قاطی نکنین . و نترسین هم ما هیچ جایگاهی نداریم تا بترسیم شما تنگشان کنید و صد حیف که نداریم اگه داشتیم الان اینی نبود که هست .

    • رویا

      عزیزم، این فاجعه قلب همه رو به درد آورد و خداروشکر که این آتش نشانان عزیز، شهید محسوب شدن. شما هم مقاومت نکنین.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج