اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۶۸۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

چرایی شهید نامیده نشدن آتش نشانان

مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران از آمادگی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران برای امور مربوط به بازنشستگی این عزیزان خبر داد.

خبرگزاری مهر: مصطفی منتظرالمهدی با اشاره به جان فشانی آتش نشانان عزیز شهرداری تهران در این حادثه غم انگیز، با خانواده این عزیزان ابراز همدردی کرد.

وی با اشاره به حدیث پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم مبنی بر اینکه هر کس جلوی هجوم آب یا آتش را بگیرد و جمعی از مسلمانان را نجات دهد، بهشت بر او واجب می شود، از مقام شامخ آتش نشانان جان فشان شهرداری تهران تقدیر کرد.

منتظرالمهدی با اشاره به تلاش های سازمان بازنشستگی برای عنوان نام شهید برای آتش نشانان از جان گذشته، از عدم اطلاق شهید برای آتش نشانان دلاور انتقاد کرد و گفت: متاسفانه با وجود دفاع جانانه این عزیزان از وطن و جان فشانی این دلاور مردان، لفظ شهید به ایشان اطلاق نمی شود تا بلکه مرهمی بر زخم های خانواده این عزیزان باشد.

مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه تمام خدمات ارایه شده به خانواده های آتش نشان همچون خانواده شهدا می باشد و این عزیزان از تمام مزایای ممکن در سازمان بازنشستگی شهرداری برخوردار هستند، ابراز امیدواری کرد که به زودی این امر در نهادهای ذیربط کشور و مجلس مصوب شود تا مقام شامخ این عزیزان بیش از پیش حفظ شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یک جانباز

      اقایان لطفا جروبحث سیاسی نفرمایید مقام معظم رهبری فصل الخطاب است ایشان امروز آتش نشانها را ضمن موردتفقد وتقدیر قرارداده وبعنوان شهید معرفی نمودند حالا وای بحال بنیادشهیدواقای شهیدی رییسشان که بخواهند شانه خالی نماید ....

    • سعیده

      واقعا که .این که دبگه شک توش نیست.مگه شهادت فقط تو جبهه و تو دفاع از حرمه.خب از جان مردم دفاع کرده من که تمام عمرم مدیون جان فشانی این عزیزانم

    • روح ک ش

      خداوند شهدای آتش نشان رو با شهدای کربلا و امام شهدا محشور کنه.آمین ............

    • بدون نام

      حرف الکی نزنید. رهبری دستور مستقیم دادن برای شهید نامیده شدن این عزیزان

    • زهرا

      از فردا هر چاه کنی که داخل چاه دچار حادثه بشه و فوت کنه یا هر راننده تاکسی که در تصادف فوت بشه یا هر کارگر ساختمانی که برای رفاه حال شهروندان در حال ساخت ساختمان جدیده فوت بکنه و هراران شغل خدمتی دیگر . را باید شهید بگیم ؟ لطفا مقام معصوم و پاک جوانهای ایثار گر در جبهه ها را خدشه دار نکنین .

    • امیر

      اینان شهیدند که جانشان را در راه وطن،مردم فدا کردند

    • سعیده

      خانم زهرا خودتون رو جای خانواده و کسایی بزارید که جونشونو همین عزیزان آتش نشان شهید نجات دادن .بعد درموردشون انقدر بی انصافی کنید

    • زهرا

      اخه عزیزان مگه ساختمان پلاسکو وطن بود ؟ تا دیروز که حاضر نبودین حاصل دسترنجشو نو حتی تنتون کنین و دنبال مارک خارجی بودین !الان براتون شده وطن ؟ تا دیروز همه کسبه اونجا در نظرتون دلال و گرانفروش و مال مردم خور بودن الان شدن مردم وطنتون ؟ عجبا از این مردم روباه صفت . مراقب باشین این دشمنه که میخواد مقام شهید را پا خورده بکنه . از فردا وقتی اژیر امبولانسی رو شنیدین خواهش میکنم براش راه را باز کنین ای مردم دلیر ، مراقب شهید های زنده اتون باشین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج