adexo3
۴۶۹۷۵۹
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

جنبه‌های پلیسی در Sicario ۲ به حداقل می رسد

برای بینندگان قسمت اول فیلم سیکاریو، نبرد بین پلیس و باندهای مخدر در آمریکا و مکزیک، بیش از خشونت موجود در فیلم جذاب بود. حالا در قسمت دوم، این مورد را بیشتر هم خواهیم دید.

وب سایت سینما گیمفا: برای بینندگان قسمت اول فیلم سیکاریو، نبرد بین پلیس و باندهای مخدر در آمریکا و مکزیک، بیش از خشونت موجود در فیلم جذاب بود. حالا در قسمت دوم، این مورد را بیشتر هم خواهیم دید.
جنبه‌های پلیسی در Sicario 2 به حداقل می رسد

برای قسمت دوم همانند قسمت اول تیلر شرایدن (Taylor Sheridan) فیلمنامه را می‌نویسد، اما کارگردان فیلم را به جای دنیس ویلنوا(Denis Villeneuve)، استفانو سالیما (Stefano Sollima) برعهده دارد. داستان فیلم هم حول قاتل بنیسیو دلتورو (Benicio del Toro) جریان دارد. در هفته پیش شرایدن یک مصاحبه با خبرنگار وب‌سایت کلایدر، در جشنواره ساندس کرد و جزئیات بیشتری از فیلم ارائه داد:

روزهایی که داشتیم فیلم اول را فیلمبرداری می‌کردیم یکی از تهیه کنندگان به من گفت اگر بخواهی برای این فیلم یک دنباله بنویسی چگونه این کار رامی‌کنی؟ من هم به شوخی گفتم که آره ما نمیتونیم اصلا برای این فیم یک دنباله بسازیم، چونکه دیگر یک دختر نداریم که به دنبال مردهای فیلم راه بیاندازیم. بعد اون گفت پس ساخت دنباله چی میشه؟ من هم گفتم نگران نباش من کاری می کنم که نیازی به یک دختر نباشه، چونکه اینقدر روابط بین تبهکاران مواد مخدر در مکزیک را پر رنگ و جذاب می‌کنیم، که دیگر نیازی به یک دختر خوشگل در فیلم نداشته‌باشیم. او گفت: پس اگه کل فیلم توی مکزیک جریان داشته باشد و جنگ بین کارتل‌های مواد مخدر را نمایش دهد، پس تکلیف پلیس‌ها چه می شود؟ من هم در جواب گفتم ما دیگر اصلا به اندازه فیلم اول، مامور پلیس در فیلم نداریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • morteza

      قسمت یک که عالی بود. 2 هم امیدوارم خوب باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج