۴۷۰۷۷۷
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

گوشت قرمز همچنان گران است

درپی افزایش قیمت گوشت قرمز، شرکت پشتیبانی امور دام از عرضه گوشت وارداتی برای تعدیل قیمت خبر داد، اما با گذشت مدتی از این طرح، هنوز تغییری در قیمت‌ گوشت بوجود نیامده و حتی به گفته رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی، گوشتی در بازار عرضه نشده است.

خبرگزاری ایسنا: درپی افزایش قیمت گوشت قرمز، شرکت پشتیبانی امور دام از عرضه گوشت وارداتی برای تعدیل قیمت خبر داد، اما با گذشت مدتی از این طرح، هنوز تغییری در قیمت‌ گوشت بوجود نیامده و حتی به گفته رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی، گوشتی در بازار عرضه نشده است.

علی اصغر ملکی ضمن اعلام اینکه قیمت گوشت در مقایسه با اردیبهشت و خرداد امسال حدود ۱۰ هزار تومان افزایش یافته است، علت آن را قربانی کردن گوسفندهای ماده‌ای که زایمان نکرده‌اند در اعیاد مذهبی عنوان کرد.

وی درباره توزیع گوشت منجمد توسط شرکت پشتیبانی امور دام که قرار بود قیمت گوشت را کاهش دهد، نیز گفت که هنوز اتفاق خاصی در این زمینه رخ نداده است و هنوز عرضه، محدود به یکی از مناطق تهران (میدان بهمن) است و عرضه آن مرتب و گسترده نشده است.

ملکی در پاسخ به اینکه آیا گوشتی برای عرضه وارد کشور شده است یا خیر؟ گفت: اطلاعی ندارم اما عرضه مناسبی در بازار مصرف صورت نگرفته است.

رییس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی درباره قیمت فعلی گوشت در بازار مصرف نیز اظهار کرد: قیمت خرید هر کیلوگرم گوشت گوسفندی برای مغازه‌دار ۳۵ هزار تومان و قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی شقه بدون دنبه برای مصرف‌کننده ۳۸ هزار تومان است.

آخرین مشاهدات از وضعیت قیمت‌ها در بازار گوشت قرمز نشان می‌دهد به طور متوسط هر کیلوگرم گوشت مخلوط گوساله ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان، گوشت گوساله کیلویی ۳۷ هزار و ۲۰۰ تومان، ران گوساله کیلویی ۳۸ هزار و ۴۰۰ تومان، ماهیچه گوساله کیلویی ۴۴ هزار تومان و گوشت استیکی کیلویی ۵۱ هزار تومان فروخته می‌شود.

همچنین در میان انواع گوشت گوسفندی هر کیلوگرم شقه با گردن ۳۸ هزار و ۸۰۰ تومان، سردست گوسفندی کیلویی ۳۹ هزار و ۸۰۰ تومان، گردن گوسفندی کیلویی ۳۸ هزار تومان و ران گوسفندی ۴۳ هزار و ۵۰۰ تومان در اختیار مصرف‌کننده قرار می گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      صادر نشه ارزون میشه ما هم میخوریم به خدا الان نزدیک ۸ ماهه من گوشت نتونستم بخرم

    • بدون نام

      فقط حرف است وحرف .مسولیین مردم راسرکارگذاشته اند.درعمل هیچ کاری انجام نمیدهند.فقط فکرجیب خودشان هستند.درضمن تورم هم تک رقمی شده است و تورم زیر۳درصد شده است.

    • کارشناس حقوقى

      شروور نگو مردک ديوانه!
      يکى از دلايل اصلى گرانى گوشت وجود افراد بى مصرف و دلالى مثل تو مي باشد!

    • عباس

      خجالت بکشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج