۴۷۲۳۵۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

روایت کاندیدای انتخابات از سخنان مهم هاشمی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دنیاطلبی و تجمل‌گرایی برخی مسئولان را فاجعه‌ای برای نظام دانست و گفت: امروز درحالی‌که جوانان نیاز به شغل، ازدواج و مسکن و حمایت دارند متأسفانه برخی مسئولان به دنبال مسائل و خواسته‌های دنیوی خود هستند.

خبرگزاری تسنیم: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دنیاطلبی و تجمل‌گرایی برخی مسئولان را فاجعه‌ای برای نظام دانست و گفت: امروز درحالی‌که جوانان نیاز به شغل، ازدواج و مسکن و حمایت دارند متأسفانه برخی مسئولان به دنبال مسائل و خواسته‌های دنیوی خود هستند.

سید مصطفی میرسلیم، امشب طی سخنانی در اولین شب از مراسم‌های ویژه دهه فجر که به همت ائتلاف جبهه پیروان امام و رهبری در مسجد حضرت ولیعصر(عج) قم برگزار شد، بابیان این‌که اختلاس چند هزارمیلیاردی در کشور سبب خدشه بر اعتماد مردم می‌شود، اظهار داشت: در درجه اول این‌گونه اختلاس‌ها و مفاسد اقتصادی نشان‌دهنده بی‌توجهی سوء استفاده گران نسبت به آموزه‌های دینی است چراکه یک انسان معتقد برای کسب منافع مادی خود دست به اختلاس‌های این‌چنینی و رشوه و باج به برخی دیگر نمی‌دهد.

وی با اشاره به این‌که روحیه دنیاطلبی و حرص و طمع انسان را به بدبختی می‌کشاند، گفت: افرادی که این اختلاس‌ها را انجام می‌دهند، لاجرم برای چنین کاری باج و رشوه به دیگران پرداخت کرده‌اند و همه این رفتارها نشان می‌دهد که باید قاطعانه با فساد و زمینه‌ها و ریشه‌های آن در کشور برخورد کرد.

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به سیره و رفتار عملی رهبر معظم انقلاب در زندگی خود افزود: مسئولان و کارگزاران نظام باید به‌طورجدی مقام معظم رهبری را الگوی خود قرار دهند که در کمال ساده زیستی و دوری از زخارف دنیوی زندگی می‌کنند و به‌هیچ‌وجه نیز در بین فرزندان و خانواده ایشان بحث آقازادگی و سو استفاده از بیت‌المال وجود ندارد.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله جدی مسئولان با فساد ، ظلم و تبعیض گفت: متأسفانه در قضیه فیش‌های نجومی آن‌گونه که مقام معظم رهبری انتظار و تأکید داشتند، عمل نشد.

میرسلیم ضمن گلایه از کم‌کاری و کم‌توجه‌ی و بی‌توجهی برخی مسئولان نسبت به اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی وزرا در مواجهه باسیاست‌های اقتصاد مقاومتی تنها اهداف و خواسته‌های خود را دنبال می‌کنند و حال‌آنکه اگر حقیقتاً از مقام معظم رهبری می‌خواهیم تبعیت کنیم باید اقتصاد مقاومتی در عرصه اقدام و عمل مسئولان نمود و ظهور و بروز داشته باشد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در سال ۹۳ با تأکید بر این‌که اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی راهکار نجات کشور هست در سال‌های بعد نیز خواستار اهتمام مسئولان به این امر شده و حتی امسال را به‌عنوان اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی نام‌گذاری کردند اما به نظر می‌رسد که هنوز هم تا رسیدن به هدف مطلوب دراین‌باره فاصله‌داریم.

وی با تأکید بر این‌که تجمل‌گرایی و دنیاطلبی مسئولان برای نظام اسلامی بسیار خطرناک و زیان‌آور است، گفت: امروز درحالی‌که جوانان نیاز به شغل، ازدواج و مسکن و حمایت دارند متأسفانه برخی مسئولان به دنبال مسائل و خواسته‌های دنیوی خود هستند و توجه چندانی هم به توصیه‌ها و فرمایشات رهبری ندارند.

میرسلیم با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی حرکت در مسیر نهضت انبیای الهی به‌ویژه شخص نبی اکرم(ص) بوده است، بیان داشت: مردم ایران بر اساس اعتقادات و باورهای دینی خود دست به حمایت از امام خمینی (ره) زده و انقلاب اسلامی را به کمک امداد الهی به پیروزی رساندند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با اشاره به این‌که بدون پیوند و قرابت مردم و ولی‌فقیه، پیروزی انقلاب اسلامی و برچیده شدن نظام شاهنشاهی امکان‌پذیر نبود، اظهار داشت: ما اگر به آرمان‌های والای امام و شهیدان و ارزش‌های انقلاب اسلامی خیانت کنیم ، قطعاً در محضر الهی باید پاسخگوی اعمالمان باشیم و شهدا به‌خصوص از ما بازخواست می‌کنند که شما چرا قدردان این انقلاب و نظام اسلامی نبودید.

وی همچنین ضمن اشاره به خدمات کم‌نظیر مرحوم آیت‌الله هاشمی به انقلاب اسلامی گفت: ایشان در روزهای آخر عمر خویش و در مجمع تشخیص مصلحت نظام بر لزوم وحدت ملی و تبعیت از مقام معظم رهبری تأکید بسیاری داشته و می‌گفتند که بدون رفع اختلافات و بدون وحدت نمی‌توان بر مشکلات فائق شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج