۴۷۲۸۹۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

در نامه دموکراتها خطاب به پنتاگون؛

درخواست بررسی رابطه «مایکل فلین» با روسیه

گروهی از نمایندگان دموکرات در کنگره آمریکا با ارسال نامه ای به پنتاگون خواهان انجام تحقیقات پیرامون دریافت پول توسط «مایکل فلین» مشاور امنیت ملی «دونالد ترامپ» از دولت روسیه شدند.

خبرگزاری مهر: به نقل از رویترز، گروهی از اعضای برجسته و دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا روز سه شنبه با ارسال نامه ای خطاب به وزارت دفاع این کشور - پنتاگون- خواستار انجام تحقیقات پیرامون دریافت پول توسط «مایکل فلین» ژنرال سه ستاره و بازنشسته ارتش آمریکا و مشاور امنیت ملی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور در اِزای شرکت در یک رویداد مربوط به دولت روسیه شدند.

نویسندگان این نامه، «مراتب نگرانی عمیق خود» را از دریافت پول توسط مایکل فلین بخاطر شرکت در جشنواره ای که توسط شبکه تلویزیون دولتی روسیه (راشاتودی) ترتیب داده شده بود، اعلام کردند. گفتنی است که طبق فصل مربوط به «درآمدهای» ضد رشوه خواری در قانون اساسی آمریکا، هرگونه پرداخت از سوی دولتهای خارجی ممنوع است.

در بخشی از این نامه که دموکراتهای بلندپایه ای از شش کمیته مجلس نمایندگان در تهیه آن مشارکت داشته اند، آمده است: «هنوز مشخص نیست که ژنرال فلین برای صرف شام با (رئیس جمهور روسیه) ولادیمیر پوتین چه مقدار [پول] دریافت کرده است، و اینکه آیا وی در موقعیتهای مختلف از روسیه و یا سایر منابع خارجی مبالغ اضافی دریافت کرده است یا خیر».

گفتنی است که «شون اسپایسر» سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به پرسشهای خبرنگاران در خصوص این نامه گفت که وزارت دفاع مرجعی مناسب برای انجام این تحقیق است؛ اما تأکید کرد که این موضوعی عجیب و غیرمعمول نیست.

اسپایسر در حمایت از فلین در برابر این اتهام وارده از سوی دموکراتها گفت که مشاور کنونی ترامپ نیز «احتمالاً مانند تعداد بیشماری از افسران بازنشسته ارتش در مراسمهای مختلف سخنرانی کرده است».

گفتنی است فلین، رئیس پیشین آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا، با دولت پوتین روابط گرمی داشت؛ موضوعی که مخالفانِ روابط با روسیه را در کنگره به شدت نگران ساخت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج