اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۳۳۳۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

محور فیروزکوه به تهران باز شد؛ تا اطلاع ثانوی از این محورها سفر نکنید

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران اعلام کرد محور فیروزکوه به سمت تهران با تلاش عوامل امدادی و راهداری بازگشایی شد.

ایرنا: فرمانده پلیس راه شرق استان تهران اعلام کرد محور فیروزکوه به سمت تهران با تلاش عوامل امدادی و راهداری بازگشایی شد.

سرهنگ محبی افزود: محور تهران به سمت فیروزکوه همچنان مسدود است.

بارش نزولات آسمانی در شهرستان دماوند در شب گذشته و صبح امروز و وزش باد و کولاک در چند ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی هراز و فیروزکوه موجب سقوط بهمن در محور هراز و افزایش بار ترافیک در محور فیروزکوه شد.

با توجه به بارش شدید برف و کولاک عصر امروز در شهرستان دماوند و همچنین سقوط بهمن در جاده هراز وحوزه استحفاظی رودهن در محدوده مبارک آباد تا امامزاده هاشم(ع)، این محور مسدود شد که عوامل امدادی و خدماتی در حال امداد رسانی به مسافران هستند.


هزار دستگاه خودرو در کولاک فیروزکوه گیرافتادند

خبرگزاری مهر: سخنگوی سازمان راهداری با اشاره به وقوع کولاک شدید در محور فیروزکوه، از گیرافتادن حدود یکهزار دستگاه خودرو در کولاک این جاده خبر داد.

یاسر خالدی در این باره افزود: به علت کولاک شدید محور فیروز کوه بسته شده و سازمان راهداری در حال برف روبی خلاف جهت حرکت ماشین هاست.

وی اظهارداشت:در حال حاضر در جاده فیروزکوه حدود ۵۰۸ دستگاه خودرو به سمت تهران و ۴۰۰ دستگاه خودرو به سمت شمال در کولاک مانده اند.

به گفته خالدی، سازمان راهداری برای کاهش حجم ترافیک و جلوگیری از افزایش ماشین های درراه مانده، محور فیروزکوه را تا اطلاع ثانوی بسته است.

سخنگوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اضافه کرد: براساس پیش بینی سازمان هواشناسی برف و کولاک تا ساعت یک و نیم نیمه شب ادامه دارد.

وی ادامه داد: اگرچه تمام دستگاه های مسئول ازجمله هلال احمر، وزارت بهداشت و ... درحال کمک رسانی به درراه مانده ها هستند اما از هموطنانمان درخواست می شود که حتی الامکان از سفر به مسیرهای برفی خودداری کنند.

سخنگوی سازمان راهداری تاکید کرد: از هموطنان گرامی درخواست می کنیم برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل، تا اطلاع ثانوی از سفر به آزادراه قزوین-رشت، محور فیروزکوه، محور کندوان، سمنان-کیاسر، سمنان- فیروزکوه خودداری کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج