۴۷۴۸۶۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

گلایه کارگردان «یک روز به خصوص» از منتقد «هفت»

همایون اسعدیان در نشست خبری فیلم «یک روز به خصوص» درخصوص فیلم و نحوه تولید آن توضیح داد و از برخورد یکی از منتقدان که این روزها در برنامه «هفت» حضور دارد انتقاد کرد.

خبرآنلاین: همایون اسعدیان در نشست خبری فیلم «یک روز به خصوص» درخصوص فیلم و نحوه تولید آن توضیح داد و از برخورد یکی از منتقدان که این روزها در برنامه «هفت» حضور دارد انتقاد کرد.

نشست خبری فیلم «یک روز به خصوص»، با حضور همایون اسعدیان (کارگردان، فیلمنامه نویس و تهیه‌کننده)، مازیار میری (مجری طرح و تدوینگر)، علی قاضی (مدیر فیلمبرداری)، کامیاب امین عشایری (طراح صحنه و لباس)، مصطفی زمانی، افسانه کمالی، شیرین آقارضا کاشی و محمدرضا مالکی (بازیگران) عصر یکشنبه ۱۷ بهمن در سالن سعدی برج میلاد برگزار شد.

در ابتدای این نشست، همایون اسعدیان گفت: «ممنون که فیلم من را دیدید، اگر بعضی از دوستان به سالن نیامدند همانند من مشغول تماشای بازی پرسپولیس و تراکتور سازی بودند و خوشحالم که بردیم. این فیلم حاصل یک زحمت گروهی است، از مازیار میری عزیز و تدوین خوبی که انجام داد تا تک تک افراد گروه از همه بسیار ممنونم.»

سپس مازیار میری هم در سخنانی گفت: «در کنار همایون بودن بسیار برای من لذت بخش است و مایه افتخار محسوب می‌شود.»

اسعدیان درخصوص همکاری متقابل با مازیار میری و شباهت موضوعی این فیلم و « سارا و آیدا» توضیح داد: «من سال گذشته درهمین تاریخ این فیلم را کارگردانی می کردم و هیچ صحبتی از طرح فیلم مازیار میری وجود نداشت، درست است یک شباهاتی میان دو فیلم وجود دارد و هر دو به یک موضوع اجتماعی می پردازند ولی این همکاری متقابل به صورت اتفاقی رخ داده است.»

عشایری هم در مورد طراحی لوکیشن دفتر روزنامه توضیح داد: «تنها لوکیشنی که ما بدون هیچ دخالت و تغییری در آن فیلمبرداری را شروع کردیم، همان دفتر روزنامه بود که به روزنامه فرهیختگان اختصاص داشت.»

در ادامه، اسعدیان درباره طرح اولیه این فیلم گفت: «طرح اولیه این فیلم از چند سال گذشته شروع شد، وقتی ماجرای میدان کاج سعادت آباد به وجود آمد، برای من سوال بود که مسئولیت اجتماعی ما در کجا معنا پیدا می‌کند؛ این‌که بین انتخاب‌هایمان و مسئولیت اجتماعی‌مان چه ارتباطی است. من دوست دارم موقعیتی را ایجاد کنم تا مخاطب خود را جای شخصیت فیلم بگذارد و ببیند که آیا همان کار را می‌کند یا به نحوه دیگری واکنش نشان می‌دهد.»

سپس افسانه کمالی درخصوص تجربه بازیگری و همکاری با اسعدیان، بیان کرد: «تحصیلات من به حوزه بازیگری مربوط نیست و من یک سال در موسسه کارنامه هنرآموز بودم و در مدت کار خیلی از همه عزیزان آموختم و افتخار بزرگی برای من رقم خورد.»

اسعدیان هم افزود: «ما این بازیگران از یک تست عمومی انتخاب کردیم و هیچ گونه پارتی بازی وجود نداشت و خانم کمالی چهره و شرایط مناسبی برای کاراکتر مورد نظر ما داشت.»

این کارگردان در پایان گفت: «من زمانی که فیلم «بوسیدن روی ماه» را ساخته بودم، در فرهنگسرایی ما را دعوت کردند، یک منتقدی هم آمده بود، او خیلی از فیلم ما تعریف کرد. بعدها در یکی از مجلات دیدم که این دوست منتقد ما درآنجا به فیلم من رتبه بی‌ارزش داده است. احساس می‌کنم این رفتار خیلی برخورنده است. اینکه برای یک هدیه‌ای که می‌گیریم از فیلم تعریف کنیم و وقتی هم که هدیه‌ای در کار نیست نظر اصلی خود را بدهیم زیبا نیست. این دوست منتقد الان در برنامه وزین «هفت» یکی از کارشناسانی هست که این شب‌ها پنبه فیلم‌های ما را می‌زند. امیدوارم شاهد این برخوردها نباشیم زیرا که برای ما و هنر بسیار زشت است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج