خارج کردن توده ۴.۵کیلویی از شکم بانوی ۱۸ساله
در یک عمل جراحی موفق و با تلاش پزشکان بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان میناب در استان هرمزگان، یک توده چهار و نیم کیلویی از شکم یک بانوی ۱۸ ساله خارج شد.
وی ادامه داد: بیمار پس از انجام معاینه، آزمایشات و سونوگرافی تحت عمل جراحی قرار گرفت و توده شکمی به ابعاد تقریبی 10 در 15سانتی متر و به وزن تقریبی چهار و نیم کیلو گرم از شکم وی خارج شد.
پیرمرادی افزود: سرانجام پس از مراقبتهای بالینی در بخش جراحی زنان پس از 48 ساعت با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شد.
نظر کاربران
سلام.درمورداین چنین غدهالطفا لیشتراطلارسانی بکنید.چون موردناشناخته ای است.حتی خودم هم اطلاعات کمی درموردش دارم.
بانو؟ :|
ممنون میشم که به طور کامل اطلاع رسانی کنید