۵۷۳۲۷۳
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

جراحی موفق «میلومننگوسل» یک نوزاد در سمنان

عضو تیم جراحی مغز و اعصاب و استاد دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان جراحی میلومننگوسل با همت پزشکان و پرسنل مراکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین(ع) و کوثر سمنان و با انجام یک هماهنگی مطلوب بین بخش های جراحی، بیهوشی و نوزادان، برای بهبود نوزاد مبتلا به میلومننگوسل، با موفقیت به انجام رسید.

خبرگزاری ایسنا: عضو تیم جراحی مغز و اعصاب و استاد دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان جراحی میلومننگوسل با همت پزشکان و پرسنل مراکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین(ع) و کوثر سمنان و با انجام یک هماهنگی مطلوب بین بخش های جراحی، بیهوشی و نوزادان، برای بهبود نوزاد مبتلا به میلومننگوسل، با موفقیت به انجام رسید.

دکتر سعید سعیدی نیا جراح مغز و اعصاب این دانشگاه، اظهار کرد: حدود ۳ ماه پیش به دنبال تولد نوزاد پسر مبتلا به میلومننگوسل که در یکی از مراکز درمانی شهر سمنان بستری بود، توسط دکتر سعیدی‌نیا جراح مغز و اعصاب مرکز کوثر مورد ویزیت قرار گرفت و با توجه به نیاز به انجام عمل جراحی ترمیمی با هماهنگی دکتر دانایی فوق تخصص نوزادان مرکز امیرالمومنین، در بخش NICU این بیمارستان بستری شد.

وی افزود: در ادامه بیمار توسط دکتر علی اکبرهمتی، متخصص بیهوشی ویزیت و آماده انجام عمل جراحی ترمیم میلومننگوسل شد.
جراحی موفق «میلومننگوسل» یک نوزاد در سمنان

این جراح و استاد دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه جراحی میلومننگوسل توسط اینجانب در مدت دو ساعت با موفقیت به پایان رسید تصریح کرد: خوشبختانه بعد از جراحی ، نوزاد با وضعیت عمومی خوب به بخش NICU منتقل شد.

دکتر سعیدی‌نیا گفت: بیماری میلومننگوسل یک اختلال مادرزادی در تشکیل بخشی از ستون فقرات و نخاع است که در طی آن نخاع، پرده‌های نفری به عضلات و مهره‌ها به صورت کامل شکل نمی‌گیرد و عدم ترمیم آن با حیات طبیعی منافات داشته و منجر به عفونت‌های کشنده می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج