۴۷۶۳۳۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اولین تصویر از گلکسی اس ۸ با صفحه روشن

گلکسی اس ۸ سامسونگ از آن گوشی‌ها نیست که سامسونگ بتواند در خصوص آن رازنگه‌داری کند و شایعات و تصاویر این گوشی پرچمدار، یکی پس از دیگری به بیرون درز پیدا می‌کند، اکنون نیز شاهد انتشار درز اولین تصویر از گلکسی اس ۸ با صفحه‌نمایش روشن هستیم.

وب سایت فارنت - محمد کاملان: گلکسی اس ۸ سامسونگ از آن گوشی‌ها نیست که سامسونگ بتواند در خصوص آن رازنگه‌داری کند و شایعات و تصاویر این گوشی پرچمدار، یکی پس از دیگری به بیرون درز پیدا می‌کند، اکنون نیز شاهد انتشار درز اولین تصویر از گلکسی اس ۸ با صفحه‌نمایش روشن هستیم.
اولین تصویر از گلکسی اس 8 با صفحه روشن

هنوز تا رونمایی رسمی گلکسی اس ۸ سامسونگ چیزی حدود دو ماه زمان باقی مانده است، اما پرچمدار بعدی سامسونگ هر کاری هم که انجام دهد باز هم نمی‌تواند از دست شایعات و تصاویر منتسب به این گوشی رهایی یابد.

اگر اخبار فارنت را دنبال کرده باشید، حتما به خبر انتشار رندرهای واضح و زیبا از گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس برخوردید، هنوز جوهر این خبر خشک نشده بود که تصویر گلکسی اس ۸ با صفحه‌نمایش روشن در فضای اینترنت منتشر شد.

این تصویر که توسط کاربران شبکه اجتماعی بزرگ چینی Weibo دست به دست می‌چرخد، گلکسی اس ۸ سامسونگ را در حالی نشان می‌دهد که صفحه‌نمایش این گوشی پرچمدار روشن است.

حتما شنیده‌اید که سامسونگ قرار است پرچمداران بعدی خود را با صفحه‌نمایشی که از دو طرف خمیده است راهی بازار کند. این امر در تصویر منتشر شده امروز از گلکسی اس ۸ به وضوح به چشم می‌آید. اگر به قسمت پایین صفحه‌نمایش گلکسی اس ۸ نیز دقت کنید، متوجه می‌شوید که در این گوشی خبر از دکمه‌های فیزیکی نخواهد بود. در کنار این موارد، جک ۳.۵ میلیمتری هدفون، به همراه درگاه یو‌اس‌بی نوع سی و قسمتی برای خروجی صدا در پایین قاب گلکسی اس ۸ به چشم می‌خورد.

در پایان ذکر این نکته نیز لازم است که با توجه به حساسیت بالای گلکسی اس ۸، احتمال اینکه تصاویر منتسب به این گوشی، دستکاری شده باشند نیز زیاد است و با این حساب برای تایید صحت این اطلاعات چاره‌ای به غیر از صبر تا زمان رونمایی رسمی پرچمداران بعدی سامسونگ نداریم. گفته می‌شود گلکسی اس ۸ در اوایل فروردین‌ ماه رونمایی و اواخر فروردین نیز شاهد عرضه رسمی این گوشی‌های پرچمدار سامسونگ به بازار خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج