اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۷۱۹
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

روایت باهنر از سه ایراد جدی احمدی نژاد

نایب رئیس مجلس شوراي اسلامي، «توهم گرایی»، «عدم ثبات مدیریتی» و «ادبیات نامناسب» را سه «ایراد جدی» محمود احمدی‌نژاد نام برد و گفت ادبیات نامناسب وی «هزینه‌های بسیاری» برای نظام در جهان داشته است.

خبرگزاری آریا : نایب رئیس مجلس شوراي اسلامي، «توهم گرایی»، «عدم ثبات مدیریتی» و «ادبیات نامناسب» را سه «ایراد جدی» محمود احمدی‌نژاد نام برد و گفت ادبیات نامناسب وی «هزینه‌های بسیاری» برای نظام در جهان داشته است.

محمدرضا باهنر گفت: «ادبیات نامناسب و حتی ماجراجویانه احمدی‌نژاد هم در داخل و هم در خارج باعث هزینه‌زایی بسیاری برای دولت و کشور شد که به گمان من بسیار نادرست بود.» وی افزود: «توهم‌گرایی» احمدی‌نژاد از‌‌ همان روز‌های اول خود را نشان داد و «تغيیرات فاقد توجیه مناسب در دولت هم باعث شد هم شجاعت وزرا گرفته شود و هم امکان برنامه‌ریزی‌های جدی از دولت گرفته شود.» این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: فعاليت رييس جمهور طبعا فقط براي حل مشکل روز مردم نيست بلکه مديريت راهبردي و کلان اجرايي کشور در اولويت است اما گاهي پاره اي از امور بدليل مشکلات حادش به خواست فوري مردم تبديل مي شود.

باهنر ادامه داد: طبيعي است که اکنون حل مشکلات اقتصادي مردم منجمله گراني ،تورم ، بيکاري و مشکلات سرمايه اي و تامين مواد اوليه کارخانجات جزء خواست هاي اورژانسي مردم است. ضمن آن که پاره اي از معضلات در سياست خارجي وجود دارد که کليت نظام در پي حل آنهاست. مردم دوست دارند در هنگام ورود به ساير کشورها از جايگاه و احترام بيشتري برخوردار باشند.

احياي اعتبار مردم ايران در سطح جهاني مستلزم اتخاذ ادبيات مناسب ديپلماتيک و رويکردهاي خردمندانه اي است که کليت نظام در پي آنست و دولت بايد آن را عملياتي کند. وی در عین حال اظهار کرده است: «احیای اعتبار مردم ایران در سطح جهانی مستلزم اتخاذ ادبیات مناسب دیپلماتیک و رویکردهای خردمندانه‌ای است که کلیت نظام در پی آنست و دولت باید آن را عملیاتی کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • gade

      بسيار عالي است اگر در حد شعار نباشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج