۴۷۹۱۵۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

محرمانه‌های کارگزاران برای انتخابات ۹۶

حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران با اشاره به انتخابات آتی ریاست‌جمهوری گفت: اصلاح‌طلبان باوجود اینکه ممکن است انتقادهایی را نسبت به آقای روحانی داشته باشند، اما متحد ایشان هستند و همه گروه‌های سیاسی تقریبا این را پذیرفته‌اند که از آقای روحانی حمایت کنند، ولی ما به‌عنوان کارگزاران سه شرط برای حمایت تعیین کردیم.

تسنیم نوشت: حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران با اشاره به انتخابات آتی ریاست‌جمهوری گفت: اصلاح‌طلبان باوجود اینکه ممکن است انتقادهایی را نسبت به آقای روحانی داشته باشند، اما متحد ایشان هستند و همه گروه‌های سیاسی تقریبا این را پذیرفته‌اند که از آقای روحانی حمایت کنند، ولی ما به‌عنوان کارگزاران سه شرط برای حمایت تعیین کردیم.
یک: رئیس‌جمهوری هماهنگ با رهبری. دوم: هماهنگی قوا برای یک هدف مشترک در جهت خدمت به مردم و سوم: به‌کارگیری بهترین نیروهای کشور و توانمند و سالم.

او با تاکید بر این نکته که در انتخابات ریاست‌جمهوری «تک‌برگ» بازی نخواهیم کرد، گفت: اینکه فرد دیگری را به جز آقای روحانی به صحنه انتخابات بفرستیم از محرمانه‌های کار ماست. او همچنین در بخش دیگری از این گفت‌وگو تاکید کرد: آقای عارف و پزشکیان با حضور آقای روحانی در انتخابات کاندیدا نمی‌شوند. وی افزود: آقای جهانگیری، معاون اول آقای روحانی هستند و به ایشان وفادار می‌ماند و کاندیدا نمی‌شود. مرعشی سپس در مورد انتخابات شوراها تصریح کرد: هیچ بحثی راجع به سرلیستی آقا محسن (هاشمی) نشده و فکر نمی‌کنم ایشان خودش هم برای نامزدی در انتخابات آمادگی داشته باشد. در ادامه این گفت‌وگو مرعشی با بیان اینکه دولت در موضوع یارانه‌ها ضعیف عمل کرد و من معتقدم کاری که دولت قبل برای یارانه‌ها کرد، کار سیاسی بود، نه کار اقتصادی و هیچ نقطه مثبتی برای اقتصاد ایران نداشته است، گفت: از همان اول معلوم بود که یارانه‌ها فقط برای افراد تحت‌پوشش کمیته امداد و بهزیستی باید باشد، تمام.
دولت باید قاطعانه می‌ایستاد، هرکسی هم ضعیف بود، باید اثبات کند که بنیه مالی‌اش ضعیف است و دلیل ندارد که بگوییم مردم داوطلبانه انصراف بدهند و پول نگیرند. به‌نظر من پرداخت یارانه‌ها سیاست اشتباه دولت بود و دولت از اول باید قاطع برخورد کرده و یارانه‌ها را حذف می‌کرد و این انتقاد را به دولت دارم. مرعشی همچنین از دولت به‌دلیل اینکه فاقد ایدئولوژی است انتقاد کرد و گفت: الان دولت التقاطی داریم؛ یعنی جاهایی از فن‌گرایی تبعیت می‌کند، جاهایی اصولگرایان هستند و جاهایی اصلاح‌طلبان. این دولت، دولت یکپارچه‌ای نیست و این عدم انسجام مشکلاتی را برای کشور درست می‌کند

سخنگوی کارگزاران در بخش دیگری از این گفت‌وگو تاکید کرد: جز آقای روحانی کسی در جغرافیای سیاسی ایران نیست که بخواهد با مقام معظم رهبری هماهنگ باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج