۴۷۹۴۵۸
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

خودرو سیتروئن DS۳ در گمرک ایران رویت شد

خودروهای دی اس ۵ (DS۵) و دی اس ۶ (DS۶) شرکت دی اس اتومبیل (DS Automobiles) وارد کشورمان شده‌اند و صبح امروز شاهد ترخیص تریلی‌های حامل یکی دیگر از محصولات این شرکت اروپایی، خودرو DS۳ در گمرک بودیم.

وب سایت جی اس ام - معین کریمی: شرکت دی اس اتومبیل (DS Automobiles) یک برند باکیفیت فرانسوی است که از سال ۲۰۰۹ با درآمدن به عضویت شرکت سیتروئن به عنوان یک بخش زیرمجموعه، رسما پا به عرصه تولید خودروهای لوکس گذاشته است. در حال حاضر خودروهای دی اس ۵ (DS۵) و دی اس ۶ (DS۶) این شرکت وارد کشورمان شده‌اند و صبح امروز شاهد ترخیص تریلی‌های حامل یکی دیگر از محصولات این شرکت اروپایی، خودرو DS۳ در گمرک بودیم تا در نمایشگاه خودرو تهران رسما از آن رونمایی شود.

خودرو سیتروئن DS3 در گمرک ایران رویت شد

همانطور که گفته شد، صبح امروز تصاویر جدیدی از خودرو DS۳ در یکی از گمرک‌های کشورمان انتشار یافت که با توجه به آن باید گفت این خودروهای لوکس در حال طی کردن مراحل ترخیص خود هستند. این خودرو به لطف مصرف سوخت بسیار پایین خود و طراحی لوکس و جوان پسندی که دارد، یکی از پرفروش‌ترین خودروهای حال حاضر کشور فرانسه و البته بخشی از قاره سبز به حساب می‌آید. این خودرو پس از طی کردن مسیری طولانی در جهان از توکیو ژاپن گرفته تا سیدنی استرالیا و لندن، حالا به ایران آمده است تا در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور این خودرو هاچ بک لوکس در خیابان‌های تهران باشیم.

خودرو سیتروئن DS3 در گمرک ایران رویت شد

برای آشنایی بیشتر با محبوبیت خودرو DS۳ باید گفت که آن موفق شده در سال ۲۰۱۳ میلادی، سهم ۴۰ درصدی را در فروش خودروهای لوکس هاچ بک بازار اروپا از آن خود کرده است. علاوه بر این موفق شده است تا بیشترین حجم صندوق را در بین ماشین های هم رده خود به ارمغان بیاورد. این خودرو توسط شرکت آرین موتور تابان وارد بازار ایران می‌شود و بر اساس پیشبینی‌ها، به نظر می‌رسد قیمت آن نیز چیزی بین ۱۱۰ الی ۱۲۰ میلیون تومان باشد.

خودرو سیتروئن DS3 در گمرک ایران رویت شد

خودرو سیتروئن DS3 در گمرک ایران رویت شد

مشخصات فنی خودرو DS۳

مدل پایه خودروی هاچ بک دی اس ۳ از یک موتور ۱.۲ لیتری، گیربکس ۶ سرعته دستی تزریق سوخت مستقیم و همچنین سیستم توربو شارژ بهره مند است. این موتور قادر به تولید توان ۱۶۱ اسب بخار در ۶ هزار دور، گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر در ۱۷۵۰ دور و همچنین حداکثر سرعت ۲۱۷ کیلومتر بر ساعت است. علاوه بر این، شما می‌توانید با استفاده از مدل ۲۰۱۷ آن شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتری را تنها در ۷.۵ ثانیه تجربه کنید. از نظر مصرفی نیز این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر ۵.۵ لیتر می‌سوزاند و باک بنزین آن نیز دارای ظرفیت ۵۰ لیتر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج