adexo3
۴۸۰۲۶۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

معنی جدید دنیای بازی با لپ تاپ Razer ۱۴

شرکت ریزر (Razer) پس از فاصله گرفتن از حواشی مرتبط با دزدیده شدن یک نوت بوک گران قیمت و طرح اولیه از نمایشگاه CES ۲۰۱۷، یک نوت بوک جدید خود را رونمایی کرده است.

مجله سخت افزار: شرکت ریزر (Razer) پس از فاصله گرفتن از حواشی مرتبط با دزدیده شدن یک نوت بوک گران قیمت و طرح اولیه از نمایشگاه CES ۲۰۱۷، یک نوت بوک جدید خود را رونمایی کرده است.
معنی جدید دنیای بازی با لپ تاپ Razer 14
این شرکت که عمدتا در زمینه لپ تاپ های مخصوص بازی و تجهیزات جانبی نظیر هدفون، ماوس، هدست و کیبورد فعالیت دارد، نسخه جدید لپ تاپ 14 اینچی خود را رونمایی کرد. این نوت بوک از بدنه آلومینیومی نوع CNC بهره می برد و ضخامت آن تنها 0.70 اینچ است.
الترابوک های کوچک و گیمینگ ریزر در سال 2016 موفق به اخذ 20 جایزه شده اند و مدل های جدید نیز با متریال متفاوت بدنه، پردازنده های نسل هفتم اینتل و کارت گرافیک های GTX1000 راهی بازار خواهند شد. گل سر سبد 14 اینچی ها با یک پردازنده 4 هسته ای در مدل Intel Core i7-7700HQ (2.8 GHz / 3.8 GHz) راهی بازار می گردد. پردازش های گرافیکی در این لپ تاپ بر عهده کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1060 (6 GB GDDR5 VRAM) است.
معنی جدید دنیای بازی با لپ تاپ Razer 14

۱۶ گیگابایت حافظه DDR۴ با فرکانس موثر ۲۴۰۰ مگاهرتز در آن تعبیه شده است تا دست رد بر سینه هیچ یک از بازی و نرم افزارهای روز نزند. در پیکربندی های متفاوت، از ۲۵۶ گیگابایت الی ۱ ترابایت حافظه SSD M.۲ با مسیر PCIe استفاده شده است.
در این الترابوک حرفه ای خبری از هارد دیسک نیست. نمایشگرهای این لپ تاپ در دو کانفیگ متفاوت با پوشش دقت ۴K و FHD عرضه می گردد. همچنین ریزر از پنل های IPS و قابلیت لمس در آن سود برده است. کیبورد ضد سایه Razer و ماوس پد بهبود یافته در کنار افزایش سرعت پاسخ و عمق کلید ها نیز از جمله تغییرات در نسخه جدید ۱۴ اینچی است.
ارتباط شبکه به طور کامل به این صورت تعریف می شود: Killer Wireless-AC ۱۵۳۵ (۸۰۲.۱۱a/b/g/n/ac + Bluetooth ۴.۱) و این لپ تاپ به پورت دوست داشتنی Thunderbolt ۳ (USB-C) مجهز است. از جمه مهترین پورت های خروجی در آن می توان به رابط HDMI ۲.۰ با توان خروج تصاویر ۴K اشاره کرد. مدل های مجهز به نمایشگر ۴K با وزن ۱.۹۵ کیلوگرم و مدل های FHD نیز تنها ۱.۸۶ کیلوگرم وزن دارند. با وجود استفاده از متریال آلومینیوم اما همچنان کنترل وزن نهایی به خوبی صورت گرفته است.
یک منبع تغذیه ۱۶۵ واتی به صورت آداپتور در کنار لپ تاپ است و باتری داخلی آن با توان ۷۰ وات بر ساعت، عملکرد مناسبی را ارائه می دهد. الترابوک ۱۴ اینچی ریزر به فناوری امنیتی Trusted Platform Module (TPM ۲.۰) نیز مجهز شده است. در نهایت علاقمندان به نسخه جدید Razer ۱۴ می توانند آن را با حداقل قیمت ۱۹۰۰ دلار و حداکثر قیمت ۲۷۵۰ دلار (بسته به کانفیگ) تهیه نمایند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج