adexo3
۴۸۰۲۸۰
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

نام مسئول جدید حماس در لیست سیاه آمریکا

سفارت اسرائیل در واشنگتن اعلام کرد که دفتر مبارزه با تروریسم آمریکا، نام رئیس جدید دفتر حماس در غزه را در لیست "تروریسم" خود درج کرده است.

خبرگزاری ایسنا: سفارت اسرائیل در واشنگتن اعلام کرد که دفتر مبارزه با تروریسم آمریکا، نام رئیس جدید دفتر حماس در غزه را در لیست "تروریسم" خود درج کرده است.

به گزارش روسیا الیوم، سفارت اسرائیل در واشنگتن در توییتی اعلام کرد: یحیی السنوار، رئیس جدید دفتر جنبش حماس در غزه از سال ۲۰۱۵ در "لیست‌های جهانی تروریسم" آمریکا قرار گرفته است.

این لیست شامل "محمد ضیف" و "روحی مشتهی" نیز می‌باشد. دفتر مبارزه با "تروریسم" آمریکا هر شهروند آمریکایی یا مقیم در آمریکا را از تعامل با السنوار منع کرده و تمامی اموال و مایملک وی را بلوکه می‌کند.

السنوار جزو نخستین رهبران حماس است که گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس را تأسیس کردند. وی مسئول نخست تأسیس دستگاه امنیتی "المجد" است.

حماس پیشتر نام سه تن از رهبرانش در لیست "تروریست‌های بین المللی" را غیراخلاقی و در تضاد با قوانین بین‌المللی دانسته بود.

براساس نتایج انتخابات داخلی حماس در غزه که سوم فوریه برگزار شد، السنوار به عنوان رئیس این جنبش در نوار غزه تعیین شد.

السنوار به جای اسماعیل هنیه تعیین شده است.

در اراضی اشغالی، السنوار به عنوان دشمن اول اسرائیل در غزه توصیف می‌شود و حتی برخی معتقدند که وی قوی‌ترین مرد حماس است. نام السنوار در طول مرحله گذشته به عنوان یکی از کاندیداها برای جانشینی هنیه در غزه یا حتی خالد مشعل در دفتر سیاسی مطرح شده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشاالله اول خدا نابودشون کنه بعد آمریکا اومدن دزدان کثیف ایران و چاپیدن و رفتند از اون یاسر عرفات دزد تا بقیشون،،،،، فقط محمود عباس طرف ایران نیومد،،،،،، تازه میخوان دوباره آشتی کنند جیبشان خالی شده باز،،،،،،، اشغالهایه کثیف،،،،،،، مفتخورها،،،،،،، آدمکشها،،، گردنشون از بس مفتخوری کردند و مردم و انداختند به جان هم با تبر نصف نمیشه،،،، یاغی ها راهزنها اونا چه میدونند مردم بدبخت چی میخوان اسیر کردن ملتشونو خودشان عشق دنیا را میکنند،،،، عربهای کثیف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج