۴۸۰۳۱۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

رم ۸ گیگابایتی برای هواوی P۱۰ Plus

هوآوی اعلام کرده است که قصد دارد در تاریخ ۲۶ فوریه (۸ اسفند) از دو گوشی P۱۰ و P۱۰ Plus رونمایی کند. احتمالا گوشی P۱۰ Plus با رم ۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد؛ البته این موضوع به صورت رسمی تایید نشده است.

وب سایت کلیک: هوآوی اعلام کرده است که قصد دارد در تاریخ ۲۶ فوریه (۸ اسفند) از دو گوشی P۱۰ و P۱۰ Plus رونمایی کند. احتمالا گوشی P۱۰ Plus با رم ۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد؛ البته این موضوع به صورت رسمی تایید نشده است.
رم 8 گیگابایتی برای هواوی P10 Plus

هوآوی قبلا اعلام کرده بود که قصد دارد در آخر این ماه میلادی از دو گوشی هوآوی P۱۰ و P۱۰ Plus رونمایی کند. این دو گوشی در چند هفته گذشته توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده اند. یکی از اسناد لو رفته از یکی از نشست های مطبوعاتی نشان می دهد که هر دو گوشی از سخت افزار قدرتمندی برخوردار هستند. با این وجود ممکن است قدرت پرچمداران جدید هوآوی را دسته کم گرفته باشیم؛ زیرا به نظر می رسد هوآوی قصد دارد گوشی P۱۰ Plus را با رم ۸ گیگابایتی عرضه کند.

یک منبع اسپانیایی به نام Phone House مشخصات جدیدی از گوشی P۱۰ Plus منتشر کرده است. طبق این اطلاعات، این گوشی دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با وضوح QHD است. دوربین اصلی این گوشی نیز دوگانه و ۱۲ مگاپیکسل است که لنزهای آن ساخت شرکت آلمالی Leica هستند و مجهز به فلاش LED دوگانه است. طبق گفته این منبع، رم گوشی ۸ گیگابایت است. البته هنوز هیچ یک از این اطلاعات به صورت رسمی تایید نشده است؛ اما رم ۸ گیگابایتی این گوشی واقعاً قابل توجه است و در صورتی که این گوشی با این مقدار رم عرضه شود، یکی از قدرتمندترین گوشی ها خواهد بود.

به احتمال بسیار زیاد گوشی P۱۰ Plus با اندروید ۷ عرضه خواهد شد. طبق اخباری که اخیرا منتشر شده است، این گوشی دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود و از کارت حافظه نیز پشتیبانی می کند. این در حالی است که اخبار قبلی بیانگر این بودند که این گوشی با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. در صورتی که اخبار جدید صحت داشته باشد، این گوشی از کارت حافظه تا ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت نیز پشتیبانی می کند؛ بنابراین P۱۰ Plus می تواند از نیم ترابایت حافظه برخوردار شود. به نظر شما آیا با این میزان حافظه باز هم نیازمند استفاده از سرویس های ابری خواهید بود؟

طبق اطلاعات منتشر شده، P۱۰ Plus هوآوی مجهز به تراشه Kirin ۹۶۰ است که برای اولین بار در گوشی Mate ۹ این شرکت به کار گرفته شد. این تراشه، تراشه قدرتمندی است و اگر در کنار آن یک رم ۸ گیگابایتی هم وجود داشته است، بدون تردید گوشی P۱۰ Plus یکی از بهترین گوشی های اندرویدی خواهد بود و می تواند توجه افراد زیادی را به خود جلب کند.

طبق اطلاعات منتشر شده، قیمت این گوشی ۷۹۹ دلار خواهد بود و در سه رنگ نقره ای، طلایی و مشکی عرضه خواهد شد. قطعا با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی از این گوشی که ۲۶ فوریه است، جزییات بیشتری در مورد آن و همچنین P۱۰ منتشر خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج