adexo3
۴۸۰۴۸۸
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

سودجویی از سرما با بنزین ۲۰۰۰ تومانی

عرضه فرآورده هایی نظیر بنزین و گازوئیل خارج از باک خودرو و در داخل ظروف بر اساس قوانین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تخلف محسوب شده و در صورت مشاهده با جایگاه های متخلف برخورد خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: عرضه فرآورده هایی نظیر بنزین و گازوئیل خارج از باک خودرو و در داخل ظروف بر اساس قوانین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تخلف محسوب شده و در صورت مشاهده با جایگاه های متخلف برخورد خواهد شد.

با ورود موج جدید سرما در بیشتر استانهای کشور گزارشهایی مبنی بر اینکه برخی افراد سودجو این فرصت را مغتنم شمرده و با عرضه بنزین با قیمت غیر مصوب، مسافران مستاصل و در راه مانده را سرکیسه می کنند، به گوش می رسد. این سودجویان در ظروف چهار، ١٠ و ٢٠ لیتری بنزین را با قیمت دو هزار تومان در جاده های مواصلاتی پوشیده از برف به در راه ماندگان می فروشند.

هرچند سازمان های ذی ربط نظیر اداره تعزیرات (بابت عرضه گرانتر از قیمت مصوب)، شهرداری (به لحاظ برخورد با سد معبر) و نیروی انتظامی به لحاظ حفظ امنیت باید با این متخلفان برخورد کنند، اما در کنار آنها نیز لازم است رانندگان با برخی پیش بینی های ساده نظیر پر کردن باک بنزین پیش از سفرهای برون شهری به ویژه در مسیرهای کوهستانی، خود این فرصت را از افراد سودجو بگیرند.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرده با تامین کافی سوخت در جایگاه ها و مجاری رسمی عرضه سوخت و حتی از طریق برپایی جایگاه های سیار نسبت به تامین سوخت خودروها اقدام می کند و از سوی دیگر از طریق نظارت دائم بر نحوه توزیع بنزین در جایگاه های عرضه با استفاده از دوربین های مدار بسته، تلاش می کند تا در فرآیند عرضه تخلفی صورت نگیرد و در صورت مشاهده و یا گزارش تخلف در جایگاه نیز طبق آیین نامه با متخلفان برخورد می کند.

با این وجود این احتمال وجود دارد که افراد سودجو با راهکارهایی نظیر دریافت بنزین از باک خودروی خود، اقدام به فروش غیرقانونی و گران تر این فرآورده کنند که در این صورت وظیفه سایر نهادهای ذیربط است که با این موضوع برخورد کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      این بازارسیاه تشکیل دادن دولت بایدرسیدگی بکنه اصلاکارخداپسندانی نیس

    • بدون نام

      سال ۸۹ماداشتیم ازاصفهان میرفتیم مشهد.بعدازطبس دوراهی عشق آبادبنزین تموم کردیم که اونجابنزین صدتومنی رابه مادادندلیتری هزارتومن.یعنی ده برابرقیمت که به قیمت الان لیتری ده هزارتومن میشه.متاسفانه مردم چه گناهی کردندکه دراون کویربرهوت یه پمپ بنزین نیست ومردم راسرکیسه میکنند

    • امیر

      از هموطنان این کار را نمیکنن .زمینه سازی نکنید برای قیمت بنزین ..

    • افشین

      آدم باورش نمیشه تو ایران سرزمین رستم دستان ،توی سرزمین آرش کمانگیر که به خاطر ایران جانش رو فدا کرد،توسرزمین دهقان فداکار چنین آدمهایی پیدا بشند که با جان انسان تجارت میکنند.اونم انسان در راه مانده وبی پناه.واقعن باید تاسف خورد که ما از کجا به اینجا رسیدیم.اینا نه سیاسیه ونه چیز دیگه.اینا انسانیته.من فکر میکنم چند وقت دیگه کار به چیزای دیگه مثل پزشکی وامداد پلیس ومعلم و....برسه.که اونا در قبال کارشون جان انسانها رو گرو بکشن.یعنی اونایی که با گذشتن از خانواده وبچه کوچیکشون میرن با تکفیریها میجنگند واژه ملائکه المقربین هستن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج