جاباما
۴۸۰۹۵۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

توییتر کامنت های غیراخلاقی را فیلتر می کند

توییتر، به تازگی گامی بلند در راستای از بین بردن الفاظ زشت از درون کامنت ها و ریپلای ها برداشته است. این قابلیت جدید این امکان را ایجاد می کند تا بتوانید مطالب و ریپلای های آزار دهنده و یا زشت را از تایم لاین و سرچ خود پاک کنید.

مجله سخت افزار: توییتر، به تازگی گامی بلند در راستای از بین بردن الفاظ زشت از درون کامنت ها و ریپلای ها برداشته است. این قابلیت جدید این امکان را ایجاد می کند تا بتوانید مطالب و ریپلای های آزار دهنده و یا زشت را از تایم لاین و سرچ خود پاک کنید.
توییتر کامنت های غیراخلاقی را فیلتر می کند
هم چنین، این شرکت اعلام کرده که از این به بعد این امکانی را ایجاد خواهد کرد تا از کاربرانی که قبلا به خاطر استفاده از الفاظ نادرست از سرویس های این شرکت محروم شده اند، دیگر نتوانند حساب های کاربری جدیدی ایجاد کنند.

این اتفاق دقیقا یک هفته بعد از آن افتاد که مدیر عامل این شرکت یعنی جک دورسی ، قول داد یک روش کاملا جدید برای جلوگیری از استفاده الفاظ نادرست در توییتر به کار گرفته شود. علاوه بر این، در کنار این قابلیت، ویژگی جدید دیگری نیز ارائه شده که ریپلای های کمتر مرتبط با توییت شما از روی تایم لاین شما با زدن یک دکمه حذف خواهد شد و شما به راحتی میتوانید فقط ریپلای های کاملا مرتبط با توییت خود را بر روی صفحه خود داشته باشید. توییتر اعلام کرده که ریپلای ها را به دو دسته مرتبط و غیر مرتبط تقسیم نخواهد کرد؛ بلکه راهکار پیشنهادی آن است که ریپلای های مربوط به اکانت های تازه ساخته شده با تعداد دنبال کننده کمتر، به مقدار کمتری در معرض دید باشند.

توییتر جزئیاتی هم در مورد جست و جوی امن ارائه کرده که در آن کاربران قادر خواهند بود تا آن را به دلخواه خود تغییر دهد. در حالت عادی، این نوع جدید جست و جو قادر خواهد بود تا گرافیک ها و صحنه ها و فیلم های غیر اخلاقی را از نتایج جست و جو حذف کند‌‌. هم چنین قادر خواهند بود تا توییت هایی از اکانت هایی که قبلا بلاک کرده اند را مخفی کنند ‌. اگرچه توییتر اعلام کرده که این توییت ها هنوز هم برای کاربران قابل دسترسی خواهد بود، اما اشاره ای به جزئیات آن نکرده است.

در نگاه اول به نظر نمی رسد تغییرات جدید چندان چشمگیر باشند؛ این نوع از فیلترینگ جدید، بر مبنای یک الگوریتم منطقی است که توسط این شرکت در ماه نوامبر ارائه شد و قابلیتی را ایجاد می کرد تا کاربران بتوان مجموعه ای از کلمات خاص را از منشن های خود حذف کنند. این کمپانی قول داده تا توییت های اکانت های بی صدا شده بتوانند در نتایج جستوجو وجود داشته باشند . در واقع، هدف توییتر از انجام این کارها، هدف گرفتن کاربرانی است که با ایجاد حساب های کاربری زیاد قصد دارند تا به دیگران آزار برسانند و این عمل را در طول دو سال انجام خواهد داد.

از یک سو، بسیار خوب است که توییتر‌ در حال پالایش امکاناتی برای فیلتر کردن الفاظ نامناسب است اما از سوی دیگر این کمپانی، ‌ید طولایی در فریاد زدن تغییرات بسیار کوچکی که در سیاست های خود انجام می دهد دارد و اگر به هر دو موضوع از دید منطقی نگاه کنیم و آن را در نظر بگیریم شاید بتوان گفت این کمپانی فقط در مسیر سایر کمپانی های ارتیاطی قدم برداشته و گام نوینی بر نداشته است. کمپانی توییتر اعلام کرده که تا چند هفته آینده این امکان به برنامه توییتر نسخه اندورید و نسخه وب اضافه خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج