adexo3
۴۸۱۴۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سردار حجازی: آماده نابودی تل آویو هستیم

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به بیانات نوروزی مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر اسرائیل حماقت کند تل آویو و حیفا با خاک یکسان می شود اظهار داشت: با تمام توان در صورت حماقت اسرائیل بیانات رهبری را در کمترین زمان عملیاتی می کنیم.

خبرگزاری مهر: معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به بیانات نوروزی مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر اسرائیل حماقت کند تل آویو و حیفا با خاک یکسان می شود اظهار داشت: با تمام توان در صورت حماقت اسرائیل بیانات رهبری را در کمترین زمان عملیاتی می کنیم.

سردار محمد حجازی معاون ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه چهارمین جشنواره علمی - تحقیقاتی سپاه صبح امروز دوشنبه در بیمارستان بقیه الله برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه بر طبق بیانات نوروزی مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر اسرائیل حماقت کند حیفا و تل آویو با خاک یکسان خواهد شد، آمادگی نیروهای مسلح در چه حدی است، گفت: ما به دنبال آمادگی نیروهای مسلح هستیم و نیروهای مسلح با تمام توان آماده است تا بیانات رهبری را در کمترین زمان عملیاتی کند و امیدواریم که آنها چنین حماقتی را نکنند.

وی در پاسخ به سئوال دیگری درباره اینکه بعد از مذاکرات آلماتی برخی از مقامات غربی اظهار داشته اند گزینه نظامی همچنان روی میز است اظهار داشت: موریانه پایه های این میز را خورده و اینگونه حرف ها بیشتر جنبه شعاری دارد.

حجازی در پاسخ به سئوالی درباره نحوه حمایت تحقیقاتی - دفاعی از دانشگاه های نیروهای مسلح چگونه است اظهار داشت: دانشگاه های نیروهای مسلح با وجود اینکه ظرفیت زیادی دارند اما از ظرفیت دانشگاه های دیگر نیز استفاده خواهد کرد، به طوریکه وزیر علوم گفته است دوست داریم ۵۰ درصد تحقیقات در حوزه دفاعی باشد و به لطف خداوند سال گذشته موفقیت های زیادی در زمینه پدافند هوایی، راداری به دست آمده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج