جاباما
۴۸۱۹۸۴
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

نمایش شاهکار سینمای ایران در مقدونیه

پایگاه خبری «تی وی ام» مقدونیه نمایش فیلم «ماهی و گربه» ساخته «شهرام مکری» را به عنوان شاهکار سینمای ایران برای معرفی ویژه در آکادمی فیلم سازی «فامو» در شهر اوهرید مقدونیه برگزید.

خبرگزاری ایرنا: پایگاه خبری «تی وی ام» مقدونیه نمایش فیلم «ماهی و گربه» ساخته «شهرام مکری» را به عنوان شاهکار سینمای ایران برای معرفی ویژه در آکادمی فیلم سازی «فامو» در شهر اوهرید مقدونیه برگزید.

شهرام مکری یکی از کارگردانان سینمای ایران که از طرف آکادمی انگلیسی زبان سینما در مقدونیه که در سطح کارشناسی ارشد به آموزش بین المللی دانشجو اختصاص دارد، دعوت شده بود در ویژه برنامه نمایش فیلم خود حضور یافت و کارگاهی برای علاقه مندان برگزار کرد.

مکری در پایان این کارگاه آموزشی بنا به تقاضای قبلی «روبرت یازانجیسکی» رئیس آکادمی فیلم فامو در اوهرید، نسخه ای از فیلم ماهی و گربه را به آرشیو آموزشی این موسسه اهدا کرد.

وی همچنین همراه با «نسیم احمدپور» همکار فیلمنامه نویس خود در صحنه ساخت فیلمی در آکادمی اوهرید حضور یافت و به بحث و تبادل نظر با سازندگان این فیلم پرداخت.
رئیس آکادمی فیلم اوهرید در گفت و گو با نماینده سفارت ایران در اسکوپیه از حمایت های وزارت امور خارجه ایران برای فراهم شدن فرصت حضور سینماگران کشورمان در مقدونیه تجلیل کرد.

یازانجیکسی افزود: دانشجویان در این دوره آموزشی با شیوه تولید فیلم ماهی و گربه که بیش از ۲ساعت و بدون قطع فیلمبرداری ساخته شده است، آشنا شدند و تجربیات گرانبهایی را کسب کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • روح ک ش

      اونا چقدر بدبختن این فیلم رو گفتن شاهکار.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج