۴۸۲۴۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

صحت: این سریال اجتماعی است نه فوتبالی

سریال «پژمان» آخرین روزهای تولید خود را پشت سر می گذارد و هر روز یک فوتبالیست برای حضور در صحنه های کوتاه روانه لوکیشن اصلی گروه تولید می شود.

صحت: این سریال اجتماعی است نه فوتبالی

تماشا: سریال «پژمان» آخرین روزهای تولید خود را پشت سر می گذارد و هر روز یک فوتبالیست برای حضور در صحنه های کوتاه روانه لوکیشن اصلی گروه تولید می شود.

بعد از پژمان جمشیدی که بازیگر اصلی این سریال است؛ حضور حمید درخشان، بهروز رهبری فرد، حسین ماهینی، آرش برهانی، فرزاد مجیدی و ... در نوع خود جالب است.

بنا بر اعلام روابط عمومی هر کدام از این بازیکنانی که نام برده شد در چند سکانس کوتاه در سریال بازی کرده اند اما سروش صحت کارگردان «پژمان» در گفت و گو با «تماشا» درباره این سریال گفت: «شاید در وهله اول و با وجود بازی چهره ای چون پژمان مجشیدی در سریال «پژمان»، اینطور به نظر برسد که مجموعه ما صرفا فوتبالی است و کسانی که علاقه ای به این رشته ورزشی ندارند چندان با آن ارتباط برقرار نکنند؛ اما اینطور نیست.

این یک مجموعه کاملا نمایشی است که تنها شخصیت اصلی آن یک فوتبالیست است. ضمن آنکه پژمان جمشیدی اینجا لزوما همان کاراکتری که در زندگی شخصی اش است نبوده و ابعاد نمایشی در حضور و بازی او کاملا لحاظ شده است. در واقع ما با زندگی پژمان جمشیدی شوخی کرده ایم. خوشبختانه او هم بازی جذابی در این سریال داشته است.»

صحت: این سریال اجتماعی است نه فوتبالی

او همچنین در توضیح حضور چهره های فوتبالی چون حمید درخشان، بهروز رهبری فر، آرش برهانی، حسین ماهینی و ... عنوان کرد: «چون کاراکتر ما یک فوتبالیست است، طبعا باید اطرافیان و دوستان او را نیز شخصیت های فوتبالی تشکیل دهند که در قصه «پژمان» در لحظاتی شاهد حضور این افراد خواهیم بود. با وجود این، همچنان تاکید می کنم که این یک سریال اجتماعی و خانوادگی است نه فوتبالی و امیدواریم همچون سریال «ساختمان پزشکان» با استقبال خوبی مواجه شود.»

کارگردان سریال «ساختمان پزشکان» در پایان به «تماشا» گفت: «ما تا اوایل اردیبهشت مشغول تصویربرداری خواهیم بود و تاکنون بیشتر از ۹۰ درصد از کار جلوی دوربین رفته است. در مورد زمان پخش کار هم باید بگویم هر زمان که مخاطب بیشتری داشته باشد، برای ما ایده آل تر است.»

بد نیست بدانیدکه گروه دنگ شو قرار است برای تیتراژ این سریال بخوانند. تاکنون ۹۰ درصد از تصویربرداری سریال پژمان به کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی محسن چگینی در تهران و لوکیشن های مختلفی چون جاده پلور، پارکینگ مرکزی صدا و سیما، فرودگاه و ... انجام شده است.

این سریال جمعه ۱۳ بهمن سال گذشته در منطقه اختیاریه تهران کلید خورد. در این سریال پژمان جمشیدی از فوتبالیست های سابق تیم ملی کشور نقش خودش یعنی ستاره سابق پرسپولیس را بازی می کند. او نقش فوتبالیستی را دارد که برای چهارمین فصل متوالی با وجود تلاش فراوان، موفق نشده تیمی را برای خود دست و پا کند.

پژمان به تدریج وارد دورانی می شود که کمتر کسی او را در کوچه و خیابان می شناسد و دیگر نمی تواند از امتیازات شهرت رو به زوالش استفاده کند اما او هنوز در حال و هوای ستارگی اش است و نمی خواهد بپذیرد که عمر فوتبالش به پایان رسیده است. با وجود این، شرایط مالی نامساعد و برخی مشکلات اقتصادی که گریبانگیر خانواده اش شده، او را مجبور می کند که قید زندگی لوکس و پرخرجش را بزند و پس از سال ها دوباره نزد خانواده اش بازگردد. پژمان حالا باید در ۳۵ سالگی خودش را آماده شروع یک زندگی جدید کند؛ زندگی که ماجراهای جدیدی را پیش روی او قرار خواهد داد.

سام درخشانی در این سریال نقش مدیر برنامه های پژمان را ایفا می کند و بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان، بیژن بنفشه خواه، غلامحسین لطفی، اردشیر کاظمی و ... دیگر بازیگران اصلی این سریال هستند. پیمان قاسم خانی و مهراب قاسم خانی فیلمنامه پژمان را نوشته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج