adexo3
۴۸۳۶۲۰
۱۴ نظر
۵۰۰۰
۱۴ نظر
۵۰۰۰
پ

عباسی: تا کی در مقابل توئیت برخی سکوت کنیم

کارشناس مسائل سیاسی کشور با بیان اینکه هدف دشمنان تجزیه کشورهای منطقه است، گفت: مسؤولان ناتوان با بازی سیاسی به دنبال کم‌رنگ کردن ضعف خود هستند.

خبرگزاری فارس: حسن عباسی در همایش گفتمان انقلاب در حضور اقشار جامعه در تالار فرهنگ با بیان اینکه دفتر زندگی شیعه ۱۴ فصل دارد اظهار کرد: دین اسلام به عنوان سبک زندگی گاهی علوی، گاهی رضوی و مهدوی است که بر اساس سیره عملی ائمه اطهار برگرفته شده است.

وی افزود: شهدای مدافع حرم به دنبال ظهور امام عصر(عج) حرکت کرده از این روی به مصاف تکفیری‌ها می‌روند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز سلاح عوض شده و به جای شمشیر سلاح‌های جدید استفاده می‌شود اما عملکرد آن است که هند جگرخوار کرد و این تشابه را در تصاویر منتشر شده می‌توان دید.

وی گفت: حضرت فاطمه(س) بن بست شکن در زندگی امروز است و بزرگترین درس که می‌توان آموخت، پرورش امام حسن(ع) و امام حسین(ع) است که می‌بایست با تفکر و تدبر دریابیم.

عباسی درگیری‌های سوریه را توطئه و جنگ صهیونیسم علیه مسلمانان دانست و افزود: شیفتگان غرب از پشت سر به دنبال خنجر زدن به نیروهای قاسم سلیمانی هستند.

این کارشناس علوم سیاسی عنوان کرد: دعوای امروز بر سر اسد یا سوریه نیست بلکه دشمن امروز به دنبال درگیری بلند مدت برای نابودی اصل اسلام و تجزیه کشورهای منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: امروز رسانه‌های معاند به دنبال القای آن است که بگوید مدافع حرم صرفا به دنبال دفاع از شخص اسد رفته و این یک دروغ بزرگ رسانه‌ای است. می‌دانیم از ۸۰ کشور به سوریه تروریست صادر شده و مدافع حرم نه برای اسد بلکه به جهت حفظ اصل اسلام و حریم الهی مدافعان حرم رفته‌اند و هر زمان که اصل اسلام در خطر باشد حضور پیدا خواهد کرد و مانع از خدشه‌دار شدن حرم الهی خواهد شد.

عباسی با اشاره به اینکه تا کی باید در مقابل توئیت کردن برخی سکوت کنیم که مشکل ریزگردها در خوزستان را به دفاع از سوریه، کمک به لبنان و سایر مناطق اعلام می‌کنند ساکت بمانیم، گفت: برخی با بیان اظهاراتی که دفاع از سوریه و کمک به لبنان را عامل به وجود آوردن مشکلات ریزگردها در خوزستان می‌داند به دنبال مخفی کردن ‌نقاط ضعف خود و بازی‌های سیاسی هستند.

وی در پایان تصریح کرد: جریانی که امروز به اسم اسلام ترور می‌کند به مقام زن توهین می‌کند، همان جریان بنی امیه است که در ابتدای اسلام به دنبال به شهادت رساندن پیامبر(ص) بود و زمانی که دید تنها راه دشمنی با اسلام نفوذ به اسلام است خود را مسلمان خواند و برای بیش از ۴ دهه مسئولیت مهم را تصاحب کرد و در تقابل با امام علی(ع) و امام حسن(ع) بود و فرزندش در کربلا امام حسین(ع) را به شهادت رساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چیکاره حسنی بخای حرف بزنی تو!؟.

    • بدون نام

      کی القاب به این خود بزرگ بین میدهد
      ...

    • علی 110

      حاج حسن عباسی استاد بزرگ خدا شما و امثال شما {سردارقلم حاج حسین شریعتمداری و سردار سپاه اسلام حاج قاسم }را برای نگهداری این نظام مقدس وکمک به رهبر معظم نگهدارد،

    • بدون نام

      چرا باید به آدمی مثل عباسی، تریبون داد
      اینطور حرف زدن ها آبرویی نمیذاره
      دیگه اینطور حرف زدن ها جاذبه ای برای جوون هایی که اگاه تر از عباسی اند نداره

    • بدون نام

      باز تو حرف زدی عجب روی

    • بدون نام

      شما چکاره مملکتى هر روز تز ميدى

    • بدون نام

      سردار قلم خخخخخخخ

    • علی

      کارشناس سیاسی ???!!!!!
      حسن عباسی یه فوق دیپلم به زور گرفته حالا شده کارشناس !!?

    • بدون نام

      از رحلت هاشمی خیلی ناراحته آخه دیگه نمی تونه تقصیر همه چی رو بندازه گردنش

    • بدون نام

      حسن اقا شعار نده خودت هم گفته های خودت راباور نداری مردباش ومردعمل باش بیاواسلحه بدست گیر وشجاعت بخرج بده وپیشاپیش مدافعان حرم حرکت کن واگر غیر ازاین باشد اینقدر شعار نده . ....

    • سکوت

      آقا آخرین مدرک عباسی دیپلمه چون تحصیل در دانشگاه در رشته فلسفه رو هم نیمه تمام رها کرده! چطور مردم با دیپلم میشن کارشناس خدا عالمه!!!

    • بدون نام

      خدای سر شاهده اگه سکوت کنی هم ملت هم دولت هم خودت راحتترین.
      ....

    • بدون نام

      اره تو خوبی کاررررررشناس صحبت های بی مایه

    • بدون نام

      درود بر عباسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج