۴۸۴۹۳۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

انتشار جزییات بیشتر از پردازنده گلکسی اس ۸

سامسونگ چندی پیش در خصوص پردازنده اگزینوس جدیدی که قرار است در MWC ۲۰۱۷ رونمایی کند اشاراتی داشت. گفته می شود بسیار محتمل است که این پردازنده در بعضی نسخه های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس مورد استفاده قرار گیرد.

وب سایت تک شات: سامسونگ چندی پیش در خصوص پردازنده اگزینوس جدیدی که قرار است در MWC ۲۰۱۷ رونمایی کند اشاراتی داشت. گفته می شود بسیار محتمل است که این پردازنده در بعضی نسخه های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس مورد استفاده قرار گیرد. بر اساس گزارش های تایید شده بعضی از نسخه های این پرچمدار جدید از اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام بهره خواهند برد. اخیرا نیز اطلاعات بیشتری در مورد پردازنده گلکسی اس ۸ سامسونگ فاش شده است.
انتشار جزییات بیشتر از پردازنده گلکسی اس 8

گفته می شود اگزینوس جدید سامسونگ احتمالا اگزینوس ۹۸۱۰ نام خواهد داشت. همچنین ممکن است که این تراشه در دو نسخه متفاوت عرضه شود: اگزینوس ۹۸۱۰V که احتمالا از تراشه گرافیکی ۱۸ هسته ای Mali-G۷۱ برخوردار است و اگزینوس ۹۸۱۰M که با تراشه گرافیکی ۲۰ هسته ای Mali-G۷۱ همراه است.

در پردازنده جدید اگزینوس از هسته های پردازشی Mongoose M۲ استفاده شده است که جانشین هسته های اگزینوس M۱ هستند که سال گذشته معرفی شدند. تشابه این تراشه با اسنپدراگون ۸۳۵ در این است که در ساخت تراشه های سری اگزینوس ۹ سامسونگ هم از فناوری ۱۰ نانومتری استفاده شده است.

البته این بدین معنی نیست که این دو پردازنده از عملکردی مشابه برخوردار خواهند بود. در این خصوص باید پس از مشاهده عملکرد پردازنده ها در اسمارت فون ها رای داد. به نظر می رسد گلکسی اس ۸ نخستین اسمارت فونی است که با اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام و اگزینوس ۹۸۱۰ سامسونگ عرضه خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج