۴۹۴۷۵۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

عرضه گلکسی اس ۸ با رنگ جدید

بر اساس جدیدترین اطلاعاتی که از جانب منابع مطلع به بیرون منتشر شده است، گلکسی اس ۸ تنوع رنگ بیشتری دارد و گفته می‌شود که گلکسی اس ۸ با رنگ بنفش نیز عرضه خواهد شد.

وب سایت فارنت - محمد کاملان: بر اساس جدیدترین اطلاعاتی که از جانب منابع مطلع به بیرون منتشر شده است، گلکسی اس ۸ تنوع رنگ بیشتری دارد و گفته می‌شود که گلکسی اس ۸ با رنگ بنفش نیز عرضه خواهد شد.
عرضه گلکسی اس 8 با رنگ جدید

سامسونگ قرار است تا سه هفته دیگر پرچمداران جدید خود را رونمایی کند، در این بین باید گفت انصافا سامسونگ تا یکی دو ماه پیش توانست به خوبی در خصوص پرچمداران خود رازدار باشد، اما در یکی دو ماه اخیر اطلاعات، مشخصات و تصاویر زیادی از گلکسی اس ۸ به بیرون درز پیدا کرده است.

اکنون نیز باخبر شدیم، افشاگر معروف، Roland Quandt، اطلاعات جدیدی را از پرچمداران بعدی سامسونگ به بیرون منتشر کرده است، جالب اینجاست که این بار خبری از مشخصات و یا سایر ویژگی‌های برجسته گلکسی اس ۸ به بیرون منتشر نشده است و شاهد اعلام قیمت و رنگ‌بندی جدید گلکسی اس ۸ از جانب Roland Quandt هستیم.

این‌گونه که پیداست گلکسی اس ۸ با پایه قیمت ۸۰۰ دلار راهی بازار خواهد شد در حالی که گلکسی اس ۸ پلاس همان‌گونه که انتظار می‌رود از قیمت بیشتری برخوردار است و این گوشی خوش‌قد و بالا را سامسونگ با قیمتی حدود ۸۹۹ دلار راهی بازار خواهد کرد.

با این حساب می‌توان گفت گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس نسبت به قیمت گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج در زمان عرضه از قیمت بیشتری برخوردارند.

از طرف دیگر بنا به ادعای جدید Roland Quandt، گلکسی‌های اس ۸ به رنگ جدید بنفش نیز رنگ‌آمیزی خواهند شد. اگر از طرفداران گوشی‌های پرچمدار سامسونگ باشید حتما به خوبی می‌دانید که سامسونگ تاکنون از رنگ بنفش در گوشی‌های تراز اول خود استفاده نکرده است و با این حساب می‌توان انتظار داشت نسخه گلکسی اس ۸ با رنگ بنفش گوشی خاص و خوش‌رنگی از آب در بیاید.

در مجموع باید گفت با توجه به قیمت‌گذاری جدید سامسونگ، گلکسی‌های اس ۸ نیز به لحاظ قیمت‌گذاری به سمتی می‌روند که اپل رفته است و انتخاب گوشی‌‌های هوشمند پرچمدار ۲۰۱۷ از لحاظ قیمت برای کاربر سخت خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج