اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۸۵۶۴۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گرامیداشت کارگردانان و بازیگران مشهور در «لوکا»

آکی کوریسماکی و اولیویه آسایاس مهمان جشنواره‌ای هستند که در آن در کنار اولیور استون مورد تجلیل واقع می‌شوند.

روزنامه بانی فیلم: آکی کوریسماکی و اولیویه آسایاس مهمان جشنواره‌ای هستند که در آن در کنار اولیور استون مورد تجلیل واقع می‌شوند.
گرامیداشت کارگردانان و بازیگران مشهور در «لوکا»

به نقل از هالیوود ریپورتر، جشنواره فیلم لوکا متعلق به استان توسکانی در ماه آوریل یک فرش قرمز مجلل بین‌المللی برای تقدیر از اولیور استون کارگردان نامدار آمریکایی و ۲ کارگردان اروپایی پهن می‌کند.

اولیور استون که جایزه یک عمر دستاورد هنری را از این جشنواره دریافت خواهد کرد با جایزه‌ای تجلیل می‌شود که پیش از این به کارگردان‌های سرشناس دیگری چون دیوید لینچ و ویلیام فریدکین اهدا شده است.

جشنواره امسال لوکا همچنین از آکی کوریسماکی و اولیور آسایاس دو کارگردان اروپایی نیز قدردانی می‌کند. دو بازیگر ویلم دفو و والریا گالینو نیز در این جشنواره مورد تجلیل واقع می‌شوند.

در این جشنواره قرار است مجموع آثار استون برنده سه جایزه اسکار به نمایش درآید. این فیلم‌ها از نخستین فیلم او «تشنج» در سال ۱۹۷۴ تا «اسنودن» در سال ۲۰۱۶ را دربرمی‌گیرد. علاوه بر این که یکی از مهمترین جوایز این جشنواره به وی تعلق می‌گیرد، در عین حال وی میزبان یک مستر کلاس برای عموم علاقه‌مندانش خواهد بود.

در عین حال آکی کوریسماکی کارگردان مشهور فنلاندی و آسایاس کارگردان فرانسوی نیز با گرامیداشت آثارشان و دریافت جایزه دستاورد یک عمر تجلیل می‌شوند. کوریسماکی اولین نمایش فیلم «سمت دیگر امید» را که هفته پیش موفق به کسب جایزه برلیناله شد، در این جشنواره به نمایش می‌گذارد تا این فیلم اولین نمایش خود در ایتالیا را پشت سر بگذارد.

جولینو و دفو دو بازیگری که هر دو ساکن رم هستند نیز با حضور در این جشنواره با هوادارنشان دیدار می‌کنند. آنها نیز جایزه یک عمر دستاورد هنری را برای فعالیت طولانی مدتشان در عرصه بازیگری دریافت خواهند کرد.

از دیگر برنامه‌های این جشنواره ایتالیایی گرامیداشت کریستی پویو کارگردان و فیلمنامه نویس ۴۹ ساله رومانیایی، برونو موسینیو فیلمساز، نویسنده و ویلون نواز ۷۳ ساله فرانسوی و جیادا کولاگرانده کارگدان و بازیگر ۴۱ ساله ایتالیایی است.

در نهایت جایزه نهایی یک عمر دستاورد هنری به جولین تمپل کارگردان کالت اهدا خواهد شد که نمایشگاه‌های هنری و سینمایی خود را در دهه ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ در این جشنواره دایر کرده بود. این کارگردان ۶۱ ساله انگلیسی با علاقه‌مندانش به گفتگو می‌نشیند و از رابطه بین تصویر و موسیقی حرف می‌زند.

فستیوال امسال لوکا بار دیگر بخش رقابتی بین‌المللی خود را با حضور ۱۴ فیلم برگزار می‌کند و یک بخش رقابتی فیلم کوتاه نیز دیگر بخش رقابتی جشنواره ایتالیایی را تشکیل می‌دهد.

جشنواره فیلم لوکا که از سال ۲۰۰۵ کار خود ار شروع کرده در سال ۲۰۱۷ از ۲ تا ۹ آوریل در بوکا و ویارجیو در ایالت توسکانی ایتالیا برگزار می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج