adexo3
۴۸۶۱۰۳
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

مطهری: اقدامات خلاف قانون اساسی تکرار نشود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی مسائلی مانند زندانی شدن حجت‌الاسلام والمسلمین احمد منتظری،‌ حصر،‌ ممنوع‌التصویری و سختگیری بر منتقدان را تندروی دانست.

خبرگزاری ایسنا: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی مسائلی مانند زندانی شدن حجت‌الاسلام والمسلمین احمد منتظری،‌ حصر،‌ ممنوع‌التصویری و سختگیری بر منتقدان را تندروی دانست.

علی مطهری در مراسم پانزدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری با تأکید بر ضرورت همبستگی ملی در کشور گفت: ما هم قبول داریم مردم با هم قهر نیستند اما پس از حوادث سال ۸۸ مردم از حکومت گلایه‌هایی دارند و در این مدت مواردی خلاف قانون اساسی انجام می‌شود که باید کنار گذاشته شود. مسائلی مانند حصر، ممنوع‌التصویری، سختگیری بر منتقدان و موردی مانند زندانی کردن حجت‌الاسلام والمسلمین احمد منتظری که به نظر من این موارد تنگ‌نظری است.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: ایشان سندی از پدرشان منتشر کردند که هر کس می‌توانست بگوید ما آن را قبول نداریم، اما نمی‌توان گفت سند انقلاب باید از بین برده شود. ما نباید به اتهام انتشار یک سند انقلاب اسلامی، کسی را زندانی کنیم؛ چرا که تفرقه و تشتت از عوامل انقراض اجتماعات بشری است.

مطهری با اشاره به عوامل انقراض اجتماعات بشری که در قرآن کریم آمده، گفت: غلبه ظلم بر عدالت، فساد اخلاقی، ترک امر به معروف و نهی از منکر و تفرقه و تشتت از عوامل انقراض اجتماعات بشری است که مهمترین مثال و مصداق آن انقراض حکومت عثمانی به شمار می‌رود. بنابراین وحدت و همبستگی ملی نیاز جامعه امروز ما است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      افرین براین منش وشخصیت که کینه ندارد ... هزار افرین

    • علی

      احسن . درود به شرفت شرف به درودت

    • الله وردی

      با سلام آقای مطهری منتقد دولت هست ولی منتقدی که در چهارچوب قانون اساسی کشور واصل آزادی بیان اظهاراتی را بیان میکنند انشالله سلامت و موفق باشند خدا شهید مطهری را هم بیامرزد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج