۴۸۸۵۵۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

مقیمی: رای مردم را حق الناس می دانیم

قائم مقام وزیر کشور با بیان اینکه توقع داریم تا شرایط را برای رقابتی بودن در همه انتخابات ها در مجلس فراهم کنید، گفت: امیدواریم امنیتی که در انتخابات گذشته داشتیم را در انتخابات آینده نیز شاهد باشیم.

خبرگزاری ایسنا: قائم مقام وزیر کشور با بیان اینکه توقع داریم تا شرایط را برای رقابتی بودن در همه انتخابات ها در مجلس فراهم کنید، گفت: امیدواریم امنیتی که در انتخابات گذشته داشتیم را در انتخابات آینده نیز شاهد باشیم.

محمدحسین مقیمی طی سخنانی در مراسم سالگرد هفتم اسفند و انتخابات مجلس دهم گفت: یک سال از انتخابات سال ۹۴ می‌گذرد. وزارت کشور به عنوان مجری انتخابات تمام تلاش خود را به کار برد و انتخاباتی که در تراز جمهوری اسلامی ایران باشد را برگزار کرد.

وی با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات باید سه، چهار اصل را مورد توجه قرار دهیم، گفت: اگر این اصول در هر انتخابات مورد توجه باشد آن انتخابات در تراز جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

قائم مقام وزیر کشور افزود: اول این که رای را حق الناس بدانیم،‌ دوم این که به قانون عمل کنیم و مرّ قانون را اجرا کنیم، سوم اینکه در برگزاری انتخابات بی طرف باشیم و نهایتا بتوانیم شرایط رقابتی را در انتخابات ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: در موضوع چهارم تا آنجایی که شرایط انتخابات اجازه داد توانستیم شرایط رقابتی را ایجاد کنیم و مجلسی در این سطح تشکیل شد.

مقیمی اظهار کرد: فراکسیون امید مجلس یکی از فراکسیون‌های مهمی است که شکل گرفت و امیدواریم در انتخابات آینده نیز با همین انگیزه و هدف و همین اصول پیش برویم و در آنجا نیز رای را حق الناس می‌دانیم و بی طرفی خود را هم خواهیم داشت تا شرایط رقابتی را ایجاد کنیم.

قائم مقام وزیر کشور با بیان این که امیدواریم حضور حداکثری در انتخابات را داشته باشیم، گفت: دو، سه مورد توقع جدی از طرف وزارت کشور وجود دارد. نخست اینکه شرایط را برای رقابتی کردن در همه انتخابات در مجلس فراهم شود و دیگر توجه به مسائل اجتماعی است که در این زمینه وزارت کشور تکلیف بسیار سنگینی را دارد.

مقیمی تصریح کرد: ما از فراکسیون این توقع را داشتیم که درصد بالایی از وقت خود را به مسائل اجتماعی اختصاص دهد و فکر می‌کنیم که کمی کم توجهی شده است. مسئله دیگر نیز موضوع اقتصادی و معیشت مردم است که باید به طور جدی به آن توجه شود.

وی افزود: به هر جهت توقعی که ما از فراکسیون امید داشته و داریم این است که در سطح دانشگاه‌ها نشست‌هایی را در خصوص مشکلات مردم و جامعه برگزار کند و به ما بگویند که تاکنون چند سمینار علمی در دانشگاه‌ها برگزار شده و تا چه اندازه توانسته اند به این موضوع بپردازند.

مقیمی خاطر نشان کرد: مردم به شما رای داده اند و از شما توقع داریم که نسبت به این سه موضوع جدی‌تر ورود کنید تا ان‌شاءالله مشکلات کشور حل شود.

قائم مقام وزیر کشور در پایان اظهار کرد: امنیتی که در انتخابات گذشته داشتیم در این دوره از انتخابات نیز خواهیم داشت و برای اولین بار بود که انتخاباتی با خیر و خوشی پشت سر گذاشته شد. امیدواریم در انتخابات آینده نیز همین شرایط را داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این حرفها دیگر نخ نما شده به فکر جوانان بیکار باشید اگر ما واقعا به حق الناس و حق الله پایند هستیم چرا به این روز افتادیم شعار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج