۴۸۸۶۰۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

محاکمه اعضای باند سارقان منازل در شرق تهران

اعضای باند سرقت که نزدیک به دو‌ میلیارد تومان از اموال شهروندان را به سرقت برده بودند، محاکمه شدند.

روزنامه شرق: اعضای باند سرقت که نزدیک به دو‌ میلیارد تومان از اموال شهروندان را به سرقت برده بودند، محاکمه شدند.
در سال ٩٤ فردی در شرق تهران با مأموران ١١٠ تماس گرفت و از سرقت منزلش خبر داد. در پی همین خبر مأموران به محل حادثه رفتند و دوربین مداربسته‌ آن منزل را بررسی کردند و توانستند چهره سارقان را شناسایی کنند. به این ترتیب مأموران به سرعت وارد عمل شدند و یکی از سارقان سابقه‌دار را به نام مهران شناسایی و دستگیر کردند.
مهران پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کرد و سایر همدستان خود را به مأموران لو داد. مهران به مأموران گفت: نزدیک به اربعین بود که با سه نفر از دوستانم به نام رضا، اکبر و فرهاد تصمیم به سرقت از منازل گرفتیم. قبل از سرقت خانه‌ها را شناسایی می‌کردیم و بعد از آنکه مطمئن می‌شدیم کسی خانه نیست، از طریق بالکن یا شکستن قفل در وارد خانه می‌شدیم و اموال داخل خانه را به سرقت می‌بردیم.
با توجه به اعلام سرقت‌های مشابه در همان منطقه مأموران متوجه شدند آنها تاکنون ٣٨ بار دست به چنین اقداماتی زده‌اند.
مأموران پس از اعترافات مهران سایر همدستان او به نام رضا، فرهاد و اکبر را بازداشت و از آنها بازجویی کردند. سه نفر دیگر نیز پس از اینکه بازداشت شدند، در بازجویی‌ها به ٣٨ سرقتی که با هم انجام داده بودند، اعتراف کردند و مبلغ کل سرقت آنها دو میلیارد تومان از سوی سارقان عنوان شد. به‌این‌ترتیب با توجه به گفته‌های متهمان و سایر همدستان و مدارک موجود در پرونده و شکایت ٣٨ نفر از مال‌باختگان کیفرخواست علیه متهمان صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.
پس از تشریفات رسمی مال‌باختگان یکی‌یکی در جایگاه حاضر شدند. یکی از آنها در جلسه دادگاه گفت: من بعد از این حادثه خانه‌ام را عوض کردم اما همچنان وحشت این مسئله در ذهن من است و با صدای کوچکی بیدار می‌شوم؛ به‌همین‌دلیل هم شکایت دارم و گذشت نمی‌کنم.

سپس بقیه شاکیان در جایگاه حاضر شدند و شکایت خود را مطرح کردند. در ادامه متهمان در جایگاه حاضر شدند و از خود دفاع کردند. با پایان جلسه رسیدگی هیئت قضات برای تصمیم‌گیری دراین‌باره وارد شور شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد سلطان

      حبس طویل المدت هم فایده ای نداره! حداقل باید دست تک تک اعضا گروه قطع بشه تا درس عبرتی باشه برای سابقه داران! یعنی چی طرف میره زندان جای اینکه آدم بشه پست تر میاد بیرون!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج