اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۸۸۹۲۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

آیت الله مکارم: اصولگرایان به وحدت برسند

آیت الله مکارم شیرازی گفت: اگر تمام اصولگرایان یک نفر را معرفی کردند امیدی به نتیجه انتخابات هست اما اگر کاندیداهای متعددی معرفی کنند، مطمئن باشید که در شرایط فعلی موفقیتی حاصل نخواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: آیت الله مکارم شیرازی گفت: اگر تمام اصولگرایان یک نفر را معرفی کردند امیدی به نتیجه انتخابات هست اما اگر کاندیداهای متعددی معرفی کنند، مطمئن باشید که در شرایط فعلی موفقیتی حاصل نخواهد شد.

آیت‌االله مکارم شیرازی در دیدار جمعی از اعضای شورای مرکزی موتلفه اسلامی اظهار کرد: ما همواره شما را دعا می‌کنیم و امیدواریم که بتوانید یک ائتلاف خوبی را میان اصولگرایان شکل دهید.

وی گفت: اگر تمام اصولگرایان یک نفر را معرفی کردند امیدی به نتیجه انتخابات هست اما اگر کاندیداهای متعددی معرفی کنند، مطمئن باشید که در شرایط فعلی موفقیتی حاصل نخواهد شد.

این مرجع تقلید با اشاره به ماهیت دموکراسی غربی تاکید کرد: یکی از عواملی که هم در کشور ما و هم در کشوری مانند آمریکا باعث پیروزی می‌شود، عوام فریبی و بلوف زدن است. افراد متدین نمی توانند چنین رفتارهایی از خود بروز دهند اما این مسائل منعی برای غیرمتدینین ندارد؛ متاسفانه این رفتارها برآمده از فرهنگ غربی بوده که جامعه ما هم از آن نمونه گرفته است.

آیت الله مکارم شیرازی افزود: امروز اگر عده ای وارد صحنه انتخابات شوند و وعده های دروغین به مردم بدهند ممکن است جمعیت زیادی را مجذوب خود کنند. رئیس‌جمهور جدید آمریکا با همین بازی‌ها وارد میدان شد و ما امروز می‌بینیم که برترین کشور دنیا بلحاظ مادی، بدترین رئیس‌جمهور را انتخاب کرد زیرا دست به عوام فریبی زد و دروغ پردازی کرد.

وی تصریح کرد: این نوع رفتارها از ما ساخته نیست چرا که طبق گفته امیر المومنین (بر اساس گزارش‌ها ملک سلمان، پادشاه عربستان در سفر ۹ روزه‌اش به اندونزی که در چارچوب تور سفرش به هفت کشور آسیایی انجام می‌شود ۵۰۶ تن بار شامل دو لیموزین همراهش برده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از واشنگتن پست، ملک سلمان بن عبدالعزیز،‌ پادشاه عربستان که عازم تور یک ماهه سفرهایش به کشورهای آسیایی شده برای یک سفر ۹ روزه به اندونزی از جمله جزایر بالی می‌رود. این نخستین بار در ۴۶ سال اخیر است که یک پادشاه عربستان به اندونزی به عنوان پرجمعیت‌ترین کشور مسلمان دنیا سفر می‌کند. این سفر همزمان با افزایش توجه‌ها به روابط اقتصادی میان این دو کشور صورت می‌گیرد.

اما ملک سلمان بر اساس گزارش مطبوعات اندونزی برای این سفر خود ۵۰۶ تن بار با خود برده که شامل دو خودروی مرسدس بنز S۶۰۰ و دو بالابر برقی می‌شود.

آجی گوناوان، مقام شرکت باربری JAS اندونزی به یک خبرگزاری این کشور گفت، شرکت او برای مدیریت و حمل بارهای پادشاه عربستان که وارد اندونزی شده انتخاب شده است. آجی اظهار کرد، شرکتش برای حمل و مدیریت بارهای پادشاه عربستان ۵۷۲ کارگر را به خدمت گرفته است.

مقامات پادشاهی عربستان معمولا به سفرهای پر از تشریفات و پرهزینه خود معروف هستند. ملک سلمان در سفرش به واشنگتن در سال ۲۰۱۵ کل هتل مشهور "چهار فصل" را در منطقه جورج تاون به طور اختصاصی رزرو کرد. این هتل که یکی از گران قیمت‌ترین هتلهای واشنگتن است ۲۲۲ اتاق دارد.ع) سیاستمداری با تقوای ما همواره در مقابل با سیاستمداری بی تقوای معاویه قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج