adexo3
۴۸۹۶۰۷
۶ نظر
۵۰۱۱
۶ نظر
۵۰۱۱
پ

توزیع «بن‌ کارت های» جدید نوروزی؛ به‌ زودی

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توزیع بسته جدید دیگر حمایت غذایی قبل از عید نوروز خبر داد و گفت: ما هیچ مددجویی را از دریافت بسته حذف نکردیم، معمولا بخشی از مددجویان توانمند و از چرخه حمایتی خارج می شوند. هیچ شخصی را حذف نمی کنیم و طبق فهرست بهزیستی و کمیته امداد بن کارت‌های اعتباری حمایت غذایی را توزیع می کنیم.

خبرگزاری ایسنا: معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توزیع بسته جدید دیگر حمایت غذایی قبل از عید نوروز خبر داد و گفت: ما هیچ مددجویی را از دریافت بسته حذف نکردیم، معمولا بخشی از مددجویان توانمند و از چرخه حمایتی خارج می شوند. هیچ شخصی را حذف نمی کنیم و طبق فهرست بهزیستی و کمیته امداد بن کارت‌های اعتباری حمایت غذایی را توزیع می کنیم.

احمد میدری در جمع خبرنگاران درباره توزیع بسته‌های حمایت غذایی اظهار کرد: دولت نامه زده و قرار است یک سبد حمایت غذایی دیگر بین مددجویان دستگاه‌های حمایتی بهزیستی و کمیته امداد و نیازمندان شناسایی شده قبل از عید نوروز هم توزیع کنیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا حذف تعدادی از مددجویان از فهرست بسته حمایت غذایی تایید می‌شود؟ گفت: هیچ مددجویی را حذف نکردیم، معمولا بخشی از مددجویان توانمند و از چرخه حمایتی خارج می شوند لذا هیچ شخصی را حذف نمی کنیم و طبق فهرست بهزیستی و کمیته امداد بن کارت‌های اعتباری حمایت غذایی را توزیع می کنیم.

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به اینکه چند نفر از فهرست یارانه بگیران در سال جاری حذف شدند؟ اظهار کرد: امسال زیاد پیش نرفتیم و همان حدود چهار میلیون نفر را حذف کردیم. برای ادامه راه هم طبق قانون عمل می کنیم، البته روش تغییر کرد و جا انداختن آن مشکل بود زیرا باید اول پیامک به افراد ارسال می کردیم و اگر اعتراضی نداشتند اقدام به قطع یارانه می کردیم و شماره‌های تلفن همراه بعضا ایراد داشتند و غلط بودند و این موضوع سختی‌هایی ایجاد کرده است.

میدری به یکی از برنامه های حمایتی جدید وزارت رفاه نیز اشاره کرد و گفت: کشاورزان سه استان خراسان شمالی، گلستان و سیستان و بلوچستان را تحت پوشش توزیع کارت الکترونیکی بردیم که اکنون در مرحله پایلوت است. بر اساس این طرح کشاورزان محصولاتشان را به فروشگاه‌ها و تعاونی‌ها می دهند و وجه آن را بانکهای توسعه تعاون و رفاه تقبل می کنند و پس از ۹ ماه تعاونی پول را به بانک برمی‌گرداند.

وی افزود: هر کدام از بانک های توسعه تعاون و رفاه ۱۰ میلیارد تومان در هراستان اعتبار گذاشتند و هرکدام از استان ها تا کنون حدود ۱۵۰۰ نفر را معرفی کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرهاد

      واقعا تاسف داره به هر خانواده یه کیسه برنج هندی ویه ۴/۵کیلویی روغن میدن اسمشو میذارن سبد کالا وکلی پزمیدن

    • فاطمه ریسی

      با سلام میشه به مدد جویان عیدی بدین ما هم خیلی ضعیف هستیم ممنون از زحمات همه مسعولین با ارزوی موفقیت فراوان اما متا سفانه کمیته امداد یک اتاق برای من نمیسازد و میگوید شما تک نفر هستید تکلیف من چیه با سن پنجاه وسه سال وبا وجود بیماری

    • زن بی سرپرست

      دولت روحانی یک دلت دروغگو است که همه میشناسن آقای ربیعی بنده باسه دخترتحت پوشش بهزیستی بادخترمعلول تنها سی هزارتومان سبد کالا ریخته شده دروغگو چرااینقدرمسغره میکنیدشرم داره خودتان رامسغره کنیدلطفأتأییدشود

    • زخمی

      ی وقت ورشکست نشید پس کو نفری۳۰۰هزارتومنتون

    • بدون نام

      سلام من تحت پوشش بهزیستیم از اون روزی که کارت عابربانکم روعوض کردم چندبارم بردم بانک فعالش کردم باز سبدکالا به حسابم ریخته نشد الان دو مرحله اس که بهم تعلق نمیگیره میگن کارتت مشکل داره میبرم بانک میگن مشکلی نیست خلاصه هرجا میرم پاسم میکنن تو روخدا شمابگید چکاکنم واقعا محتاجم

    • بدون نام

      خدا روسیاه کنه دروغگوها رو ، من رفتم بهزیستی میگن اصلا قرار نیست بن کالا بدن چرا اینقدر دروغ میگید خجالت بکشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج