adexo3
۴۹۱۱۰۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

توتال منتظر تصمیم آمریکا درباره ایران است

معاون وزیر نفت با اشاره به اینکه از توتال دلخور نیستیم و این شرکت را درک می‌کنیم، گفت: در ماه های آخر سال ٩٥، دو میلیون و ٦٣٩هزار بشکه نفت و میعانات گازی صادر کردیم.

خبرگزاری فارس: معاون وزیر نفت با اشاره به اینکه از توتال دلخور نیستیم و این شرکت را درک می‌کنیم، گفت: در ماه های آخر سال ٩٥، دو میلیون و ٦٣٩هزار بشکه نفت و میعانات گازی صادر کردیم.

امیرحسین زمانی‌نیا در همایش برجام و اقتصاد مقاومتی که از صبح امروز در وزارت امور خارجه در حال برگزاری است، با تاکید بر اینکه در مورد برجام در وزارت نفت و چهار زیرمجموعه این وزارت خانه هیچگونه سیاه نمایی وجود ندارد،گفت: درحال مذاکره بر سر ٢٥قرارداد هستیم که اگر منجر به عقد قرارداد شود بیش از ٨٠میلیارد یورو و حدود ۸۵ میلیارد دلار ارزش دارد.

وی ادامه داد: در فضای ایجاد شده بعد از برجام، صادرات نفت خام دو برابر شده است و بالغ بر ٣٤میلیارد دلار در سال ٩٥، عواید نفت و میعانات بوده است.

یه گفته این مقام مسئول در ماه های آخر سال ٩٥، دو میلیون و ٦٣٩هزار بشکه نفت و میعانات گازی صادر کردیم و ارزش مذاکرات جاری حدود ٨٥ میلیارد دلار است.

معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت با اشاره به همکاری توتال با ایران توضیح داد: توتال اعلام کرد منتظر تصمیم نهایی آمریکا در مورد ایران است، ما توتال را درک می‌کنیم.

وی گفت: آنها می خواهند ٥ میلیارد دلار سرمایه گذاری کنند، ما از توتال دلخور نیستیم، البته آن ها از یک ماه و نیم گذشته تا کنون بیش از ٢٠میلیون دلار هزینه و پروپوزال‌های خود را آماده کرده‌اند.

زمانی نیا در ادامه با تاکید بر اینکه ایران گروگان کشورهایی که با آن ها مراوده دارد نیست، تصریح کرد: در راستای اقتصاد مقاومتی باید گفت ما گروگان کشورهایی که با آن ها مراوده داریم نیستیم و این مراوده به خاطر ارزش افزوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج