adexo3
۴۹۱۶۵۹
۱۲ نظر
۵۰۰۸
۱۲ نظر
۵۰۰۸
پ

اهل سنت مجلس از کریمی قدوسی شاکی شدند

اعضای فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی در نامه ای به علی لاریجانی رییس مجلس، نسبت به سخنرانی جواد کریمی قدوسی در نماز جمعه مشهد واکنش نشان دادند و آن را حاوی توهین و تهمت به علمای بزرگ دین و مقامات اهل سنت دانستند.

خبرگزاری ایرنا: اعضای فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی در نامه ای به علی لاریجانی رییس مجلس، نسبت به سخنرانی جواد کریمی قدوسی در نماز جمعه مشهد واکنش نشان دادند و آن را حاوی توهین و تهمت به علمای بزرگ دین و مقامات اهل سنت دانستند.
اعضای فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی در این نامه که یک نسخه آن در اختیار خبرنگاران قرار گرفته است، خطاب به علی لاریجانی بیان کردند: به استحضار می‌رساند در مورخ 13 اسفند 95 آقای جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه ضمن صحبت و سخنرانی بدترین تهمت‌ها و توهین‌ها را به بزرگان دین، خلفای راشدین و مقام اهل سنت اظهار کرده‌اند.
این نامه می افزاید: این درحالی است که رهبر معظم انقلاب بارها به جد همگان را به حفظ وحدت دعوت نموده و بیان کرده‌اند هر حنجره‌ای که از آن کلام تفرقه و نفاق میان شیعه و سنی خارج شود حنجره شیطان است؛ آیا جای سوال نیست نماینده‌ای که خود را ولایت‌مدار و پیرو رهبری می‌داند چنین تفرقه‌افکنانه اسباب اختلاف و چند دستگی در جامعه اسلامی را که حاصل خون هزاران شهید است به وجود آورد.

در بخشی از این نامه خطاب به لاریجانی بیان شده است: لذا از حضرتعالی به عنوان مدافع جایگاه مجلس و ریاست خانه ملت درخواست داریم با عنایت به اینکه اقدام ایشان خارج از حیطه وظایف نمایندگی بوده و موجبات نارضایتی، اختلاف، تفرقه‌افکنی و حتی ناامنی اجتماعی را سبب می‌شود، هر چه سریعتر در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، نسبت به عملکرد وی اقدام و برخورد لازم را مبذول داشته باشید و اینجانبان و مردم شریف ایران را از روند پیگیری و برخورد با نامبرده مطلع فرمائید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      واقعأ جاي تأسف كه افرادي مانند كريمي قدوسي به وحدت ميان شيعه و سني ضربه وارد ميكنند افرادي مانند ايشان فقط به منافع شخصي خودشان فكر ميكنند وگرنه چنين اعتقادات بي پايه و اساس هرگز نظر مردم نبوده و نخواهد بود برادران و خواهران اهل سنت هميشه و در همه جا مورد احترام اينجانب و همه مردم بوده اند و خواهند بود. زنده باد وحدت

    • بدون نام

      من خودم شیعه ام؛ ولی متاسفم برای قدوسی و حتی افرادیکه به قدوسی و قدوسیها رای دادند
      مهمترین چالش دنیای اسلام نبود وحدته
      جالب اینکه اونهاییکه ادعای اسلام دارند همیشه در خط اول وحدت شکنی بودند!!!
      متاسفانه وجود مسئولان و افراد جاهل به دنیای امروزی وضعیت ایران و دنیای اسلام رو به اینجا کشونده
      دولتهای شیعه و سنی منطقه هر دو از اسلامند با بیشترین اشتراکات ولی بجای وحدت با همدیگر، هرکدام رفتند با مسیحیت و کمونیست وحدت پیدا کردند و این مشکلیه که مسیحیت و کومنیست از جهل مسلمانان استفاده کرده و میکنه
      حالا ما هی بشیم بازیچه دست اونا

      پاسخ ها

      • امین

        بسیار عالی ولایک داری

    • بدون نام

      خیلی کارزشتی است چرابه مقدسات اهل سنت توهین بشه خودم شیعه هستم این کاروخیلی بدمیدونم اخه این قدوسی بچه ننه چیزی دیگه غیرازاین حرفهابلدنیست هرسریعتربایدرسیدگی بشه

    • بدون نام

      حیف است ادم اراجیف این بشر را گوش بده ولش

    • یا حسین

      هنوز به این اندازه از فهم و شعور و سواد نرسیده که به دیگران احترام بزاره!

    • بدون نام

      متاسفم براش من اهل سنتم بنظرم شیعه وسنی برادر وبرابرن نبایدبه همچین اشخاص بی خرد اجازه داده بشه که سخنرانی وتوهین به بزرگان بکنن ...ممنون ازشمادوستان که نسبت به ما اهل تسنن لطف وارادت دارین

    • بدون نام

      فکر میکنه کی هست....

    • سینا

      از کوزه همان برون تراود که در اوست والله از این کریمی قدوسی بیشتر از این انتظار نمیره حیف این افراطی بره مجلس

    • بدون نام

      تعصب ادمی را کور و کر میکند

    • بدون نام

      ای کاش درمقابل عربستان وکشورهای خلیج فارس هم اینقدرجبهه می رفتیم!!!....

    • بدون نام

      شیعه و سنی باهم هم در انسانیت هم در دین و آیین مشترک و برابریم. خدا لعنت کنتد تفرقه افکنان بی فکر رو. برادر سنی دستت رو در دست مهربانی و صمیمیت میفشاریم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج