اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۹۲۰۳۵
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

جعفرزاده: تلویزیون در حق مجلس کم لطفی کرد

نائب رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: صداوسیم در رابطه با مصوبه حقوق مدیران در حق مجلس کم لطفی کرد.

خبرگزاری ایلنا: نائب رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: صداوسیم در رابطه با مصوبه حقوق مدیران در حق مجلس کم لطفی کرد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز فراکسیون مستقلین ولایی با وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد: به منظور ایجاد فضای تعاملی میان دولت و مجلس و کاستن از تنش‌های موجود و پیش بردن مسائل به سمت موضوعات تخصصی سعی می‌کنیم ارتباط خود را با کابینه و وزاری دولت بیشتر کنیم.

او با بیان اینکه در این راستا جلسات هفتگی فراکسیون مستقلین ولایی با مسئولان برگزار می‌شود،‌ خاطرنشان کرد: طبیعتا نظر ما این نیست که طرح مسائل سیاسی نادرست بوده یا سیاسی بودن اتفاق‌ها خوب نیست، قطعا مشکلی در سیاسی بودن مسائل وجود ندارد با این حال اولویت برای ما امور تخصصی و کاری است.

نائب رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: بر این اساس صبح امروز آقای سلطانی‌فر با حضور در جلسه فراکسیون به بیان مسائل مختلف وزارت ورزش و جوانان از جمله مباحث مربوط به اعتبارات و بودجه، پروژه‌های نیمه کاره، بحث خصوصی سازی و حوزه جوانان را مطرح کرد.

او در پاسخ به این سوال که علت بیان تذکر رئیس و برخی از اعضای فراکسیون مستقلین ولایی در انتقاد از عملکرد صدا و سیما، در شرایطی که رئیس سازمان صدا و سیما هفته گذشته در فراکسیون حاضر شده بود و مشکلات و مطالبه‌های نمایندگان مطرح شد، چه بود، گفت: به هر حال بیان تذکر از هر مسئولی در جلسه فراکسیون حاضر شد دیگر مورد انتقاد ما قرار نگیرد.

جعفرزاده ایمن آبادی در عین حال با اشاره به نحوه پوشش نشست روز گذشته مجلس در صدا و سیما انتقاد کرد و گفت: معتقدیم صدا و سیما در این رابطه در حق مجلس کم لطفی کرد و نمایندگان نیز در این رابطه انتقاداتی مطرح کردند.

او همچنین در تشریح محورهای نشست صبح امروز این فراکسیون با وزیر ورزش و جوانان گفت: دست به ادغام حوزه ورزش و جوانان و همچنین مشکلات وزارت ورزش از جمله محورهای این جلسه بود.

جعفرزاده ایمن آبادی در پایان اعلام کرد: آقای سلطانی فر نیز در این جلسه برخی از مطالبه‌های وزارت ورزش و جوانان را مطرح کرد و در عین حال نسبت به اعتباری که در برنامه ششم در حوزه ورزش و جوانان تخصیص یافت از مجلس تشکر و قدردانی کرد و توضیحاتی درباره چگونگی هزینه کرد این بودجه نیز ارائه کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درعوض مجلس هم درحق یک ملت کم لطفی کرد,,ارزومون شد یک تصمیم,درجهت اسایش وارامش و اقتصاد این مملکت بگیرید,فقط وفقط بفکر منافع شخصی خودتون هستید,,اگه خیلی راست میگید چرا درمورد حقوق بسیارپایین کارگران چیزی نمیگید؟

    • عادل

      صدا وسیما بایدحامی نمایندگان مجلس باشدوبه قوانین تصویب شده درمجلس احترام بگذاردواینگونه نباشدکه باعث ناامیدی مردم ازنمایندگان گردد.یقینا مدیران کشور بایدحقوق 24 میلیونی بگیرندتا کارخوب انجام دهندوالبته بایدتفاوتهایی بین آنان ومردم عادی باشدمگرمیشود درسفره یک مدیرزحمت کش وکاردان که باعث پیشرفت وشکوفایی کشوراسلامی شده همان مقدارقوت وغذا باشدکه درسفره مردم عادیست؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج