۴۹۴۷۲۷
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

صادقی: احتمال ردصلاحیت روحانی صفر است

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه معرفی "روحانی" از سوی ‌اصلاح‌طلبان برای انتخابات ‌قطعی نیست، گفت: امکان ردصلاحیت روحانی در انتخابات ۹۶، حداقل با تحلیل وی صفر است و طرح این مطالب یک جنگ روانی است و ما این مسئله را در مجموع منتفی می‌دانیم.

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم تهران در مجلس از عدم قطعیت معرفی "روحانی" از سوی ‌اصلاح‌طلبان برای انتخابات ‌سال ۹۶ خبر داد.
محمود صادقی در ارتباط با کاندیداتوری بقایی و حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: معتقدم فضا باید برای همه‌کسانی که این شایستگی را در خود می‌بیند باز باشد، به‌طوری‌که با عدم حضور احمدی‌نژاد رئیس دولت سابق نیز مخالف نبودم چون معتقدم فضایی باید وجود داشته باشد تا هر کس توان حضور در این عرصه را دارد بتواند رقابت کند و برنامه‌های خود را اعلام کند بنابراین از حضور بقایی و رئیسی در این عرصه نیز استقبال می‌کنیم.

وی تصریح کرد: امکان ردصلاحیت روحانی در انتخابات 96، حداقل با تحلیل وی صفر است و طرح این مطالب یک جنگ روانی است و ما این مسئله را در مجموع منتفی می‌دانیم اما نظر برخی از اصلاح‌طلبان بر این است که رقبایی وجود داشته باشد چرا که جهان سیاسی سیال است و احتمالات مختلفی وجود دارد بنابراین گفتمان اصلاح‌طلبی هم باید به عرصه بیاید و مطالبات مردم را با این گفتمان و رویکرد بیان کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: اما یک رویکرد دیگر وجود دارد مبنی بر اینکه همه توان‌ها در جهت روحانی باشد که احتمالاً این بحث‌ها تا یک یا دو هفته آینده در شورای سیاست‌گذاری تمام می‌شود اما تبادل بیشتر افکار را بر این می‌دانم که کسی با روحانی رقابت نکند ولی این موضوع قطعی نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من و خانواده ام به ایشان رای دادیم ولی قطعا با این همه بی تدبیری دولتمردان ایشان و گرانی های مستمر کالاها و مایحتاج عمومی و خدمات درمانی و غیره .... در این دوره به ایشان رای نخواهیم داد

    • بدون نام

      همه میدونن هیچ کس به جز احمدی نژاد نمیتونه روحانی رو شکست بده که اونم اصلا کاندیدا نمیتونه بشه.مابقی نقش سیاهی لشکر رو دارن

    • بدون نام

      هنوز هم آدم‌های نا آگاه هستند که نمیدانند احمدی نژاد چه به سرشان آورده, و خودشان را فروختن به ۴۵هزار تومان,در حالیکه گرانیها از دوره بی کفایت او شرو ع شد,یادتان رفته برنج کسیه ای ۱۱هزار تومان را به ۵۰هزار رساند و مردم برای انبار کردن چند کیسه در خانه,التماس میکردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا روحانی چه گلی به سر ملت زده تو هم دلت خوشه برادر حال رو بچسب تو گذشته سیر نکن گند الان رو کی درست کنه
        اگه گرانی برنج تقصیر رییس جمهور قبلیه چرا رییس جمهور فعلی نمیتونه کاری بکنه!

    • علی

      درسته که اکثر قریب به اتفاق وعده های انتخاباتیش عملی نشده، با وجود اجرای برجام و خوابیدن انرژی هسته ای ، تحریم ها سر جاشن، بیکاری هم چنان جولان میده، حل ۱۰۰ روزه مشکلات هم که یه جوک انتخاباتی بود ولی دیگه رد صلاحیت نمیشه.

    • بدون نام

      (معتقدم فضا باید برای همه باز باشد بطوریکه با عدم حضور احمدی نژاد نیز مخالف نبودم ) اینکه الان وگفتی یعنی چه؟!!!

    • بدون نام

      تا چه گوید شکم گرسنه و فقیر و بیکار و بازنشسته و کارمند و کارگر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج