اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۹۴۸۳۷
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

کشف ۴۰ تن بادام هندی قاچاق در تهران

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از کشف ۴۰تن بادام هندی قاچاق در قالب ۸۰۰ کیسه ۵۰کیلویی توسط پلیس پایتخت خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از کشف ۴۰تن بادام هندی قاچاق در قالب ۸۰۰ کیسه ۵۰کیلویی توسط پلیس پایتخت خبر داد.

قاسم خورشیدی با اشاره به کشف چهار کانتینر بادام هندی قاچاق در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: به‌دنبال تلاش‌های انجام شده در حوزه مبارزه با کالای قاچاق، نیروی انتظامی در استان تهران موفق شد یک محموله بزرگ بادام هندی قاچاق را که در حال انتقال بود شناسایی و کشف کند.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: آنان این محموله را که از سواحل جنوبی بارگیری شده و در حال انتقال بود شامل ۸۰۰ کیسه ۵۰ کیلویی معادل ۴۰ تن را که در چهار کانتینر بارگیری شده بود، کشف و ضبط کردند.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های نیروی انتظامی در ۱۱ماهه نخست امسال، ۸۹ هزار تن انواع مواد خوراکی قاچاق در سراسر کشف شناسایی، کشف و ضبط شد که این محموله‌ها ارزشی بالغ بر ۵ هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان داشته است.

خورشیدی گفت: مقایسه آمار کشفیات اقلام خوراکی قاچاق توسط نیروی انتظامی در مقایسه با سال قبل رشد ۱۳۳ درصدی را نشان می‌دهد.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به تشدید اقدامات مقابله‌ای در آستانه فرارسیدن عید نوروز و اوج گرفتن تقاضای خرید در کشور افزود: در ۲ ماه پایانی سال جاری با توجه به اینکه تقاضا برای خرید خشکبار افزایش چشمگیری می‌یابد، به تمامی دستگاه‌های کاشف ابلاغ شده است تا اقدامات خود را در راستای مقابله با قاچاق خشکبار در کشور تشدید کنند.

وی گفت: همچنین استان‌های مرزی نیز نظارت‌های خود را بر بازارچه‌های مرزی، معابر کولبری و خلأهای مرزی افزایش داده‌اند تا از ورود غیرقانونی کالاهای قاچاق جلوگیری کنند.

خورشیدی در پایان از مردم خواست تا با توجه به زمان محدود ماندگاری خشکبار و اهمیت شرایط نگهداری آن، حتماً از خرید خشکبار و مغزهای خوراکی قاچاق و خارجی خودداری کنند چراکه ممکن است استفاده از این اقلام خوراکی مخاطرات جدی برای سلامت مصرف کنندگان آن‌ها به‌همراه داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ببخشید بادام هندی هم مگه جزو کالاهای قاچاقه؟؟؟؟ حالا خواهشا امحا نکنید که شب عید قیمتش چند برابر میشه.هر چند برای از ما بهترونه!!!!!

    • عقرب

      اعلام شده بوداجیل شب عیدارزون شد،فقط بادام هندی که مجوزورودنداشت،گران شده،اون هم به قیمت70الی80هزارتومان،حالا باکشف این محموله میتونیم امسال چه اجیلی بخوریم من که به امدادغیبی ایمان اوردم،خدایاتواین چندروزچندتامحموله گوشت ومرغ وماهی برنج وغیره هم برای ماکشف کن،امین

    • فضولباشی

      توتقسیم کردنش دعواتون نشه باهم بخورید همانطورکه درسال۷۰۰تن موادمخدرراتقسیم می کنید اینم تقسیم کنید

    • بدون نام

      بعدا بادام را چکار میکنید این مهم است ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج