اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۹۵۳۶۴
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

گزارش روزنامه کویتی از توانمندی‎های دفاعی ایران

گسترش و توسعه توانمندی های دفاعی کشورمان برای مقابله با تهدیدات بیگانه و دستیابی به دانش جدید برای ساخت سلاحهای بومی و مدرن، بازتاب گسترده ای در مطبوعات کویت داشت .

ایرنا: گسترش و توسعه توانمندی های دفاعی کشورمان برای مقابله با تهدیدات بیگانه و دستیابی به دانش جدید برای ساخت سلاحهای بومی و مدرن، بازتاب گسترده ای در مطبوعات کویت داشت .

نشریه پرتیراژ الانباء کویت با انتشار گزارشی نوشت: مقامات بلندپایه ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرده اند که برای دستیابی به سلاح های جدید قصد دارند بیش از پیش به توانمندیهای بومی تکیه نمایند و از نمونه این تجهیزات ساخت سلاحی پیشرفته تر و مدرن تر از سامانه موشکی 'اس 300 ' است.

الانبا اضافه کرد: مقامات ارتش ایران تاکید کرده اند که دستیابی به فن آوری نظامی تنها برای حفظ استقلال کافی نیست و ایران به نیروی جوان کاربردی و ایمان قدرتمند عناصر خود تکیه می کند.

این روزنامه نوشت: ایران به آزمایش مکرر تسلیحات نظامی و سامانه 'اس 300' می پردازد و در تمرینات مستمر اهداف دشمن فرضی را نابود می کند و موشک های بالستیک دشمن را هدف قرار می دهد.

الانبا در ادامه نوشت: مقامات ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید دارند که این کشور دارای نیروی زیادی برای مقابله با تهدیدات است و دشمنان ایران از اراده راسخ در این زمینه برخوردار نیستند.

نشریه القبس نیز با انتشار گزارشی در این زمینه نوشت : ارتش ایران همزمان با دیگر سامانه های نظامی به تازگی از سیستم پدافندی موشکی 'باور373' نیز بهره برداری کرده است و بر گام برداشتن در جهت پیشرفت در صنایع نظامی تاکید داشته و دارد.

القبس نوشت : آیت الله علی خامنه ای رهبر عالی مقام ایران بر اهمیت بومی سازی اقتصاد ایران تاکید دارد و گفته است که جمهوری اسلامی ایران باید در زمینه تحقق طرح هایش به خودکفایی دست یابد.

این روزنامه تاکید کرد : ایران همزمان با گسترش توانمندی های نظامی خود به انتقادات سازمان ملل در زمینه پرونده های حقوق بشری نیز پاسخ داده و این مواضع را رد کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر دلاورمردان ارتش وسپاه قدرتمند ایران اسلامی

    • بدون نام

      ای کاش واقعی باشد،نه سلاحهای بزک شده روسیه،چین وکره شمالی...آخه باکدام تکنلوژی؟!

    • ماهور

      این عربهای وهابی صفت و کودک کش ازبس گستاخن خودشون میدونن وپی بردن که ایران وارتش وسپاه وپلیس والبته کل نیروهای مسلحمون که خداوندنگهدارشون باشه که مثل آتشفشان میمونیم پس حالاکه میدونن ماکی هستیم وچی داریم پس چراگستاخی میکنن وهربار دورهم میشینن وجومیگیردشون بعضی ادعاهارومیکنن وخواستارمالکیت بعضی جزایرمون هستن..غلط کردن دیگه بگن

    • محمدی

      مردم گرسنه اند.دنبال لقمه ایی نانیم.مسولین اول به فکر نان بعد موشک

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موشک پلوبخور!!!اخه کی الان ازگرسنگی مرده که تودومیش باشی؟؟؟چراسم پاشی می کنی برادرمن؟؟؟امنیت کشورت مهمتره امنیت که مفت به دست نمیاد..درضمن این متن خبردرموردتوان دفاعی کشورمونه نه بنگاه کاروکاریابی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج