۴۹۵۵۳۸
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

کیت بلانشت جواب دارد: چرا «اوشن ۸»؟

فیلمی که نسخه زنانه «۱۱ یار اوشن» است، سال دیگر راهی سینماها می‌شود و در همین حال کیت بلانشت به عنوان یکی از بازیگران این فیلم به سوال‌هایی درباره آن پاسخ داده است.

روزنامه بانی فیلم: فیلمی که نسخه زنانه «۱۱ یار اوشن» است، سال دیگر راهی سینماها می‌شود و در همین حال کیت بلانشت به عنوان یکی از بازیگران این فیلم به سوال‌هایی درباره آن پاسخ داده است.

به نقل از انترتینمنت ویکلی، در حالی که در «اوشن ۱۱» جورج کلونی و برد پیت در نقش‌های اصلی آن فیلم حضور داشتند و شماری از چهره‌های مشهور دیگر آنها را همراهی می‌کردند، قسمت‌های بعدی این فیلم نیز با عنوان «اوشن ۱۲» و «اوشن ۱۳» ساخته شد. اکنون این سوال مطرح شده که چرا در نسخه زنانه آن به هشت بازیگر زن اکتفا شده و در واقع چرا «اوشن ۸»؟
کیت بلانشت جواب دارد: چرا «اوشن 8»؟

کیت بلانشت که با حضور در برنامه شوی شبانه تلویزیون به سوال‌های مطرح درباره این فیلم پاسخ می‌داد در پاسخ به این سوال به شوخی گفت: خوب برای این که هالیوود تنها ۸ زن بازیگر دارد!

بلانشت که برنده جایزه اسکار است در کنار ساندرا بولاک، آن هاتاوی، سارا پالسون، میندی کالینگ، آوکوافینا، هلنا بونهام کارتر و ریحانا در این فیلم بازی کرده‌اند و فیلم درباره گروهی از دزدان خبره است که تلاش دارند تا یک سرقت بزرگ را در جشن «مت» در نیویورک انجام دهند.

بلانشت در پاسخ به سوال استیون کولبر افزود: خوشحالم یکی از این بازیگران بوده‌ام.

او با اشاره به این که فیلمبرداری این فیلم به تازگی تمام شده گفت: ما در استرالیا یک صنعت فرهنگی خیلی خیلی فوق‌العاده داریم، اما معمولا خیلی مورد تجلیل واقع نمی‌شود و کسی که امروز در اوج است ممکن است ناگهان در حاشیه قرار بگیرد. وی در ادامه حرفش به نوعی سخنان مریل استریپ را تکرار کرد و گفت: در هالیوود هم چهره‌هایی داریم که به حاشیه رفته‌اند و چیز فوق‌العاده این است که ازآنها تجلیل می‌شود.

این بازیگر که طبق برآوردها ثروتی معادل ۴۵ میلیون دلار دارد ادامه داد: اما حالا، و از وقتی مراسم تحلیف انجام شده ، به این نخبه‌های فرهنگی بی احترامی می‌شود.

اما هیچکس که صدایی در صنعت فرهنگی دارد و موفقیت‌هایی کسب کرده است نباید ناگهان به حاشیه رانده شود و صدایشان نشنیده گرفته شود.

وی با اشاره به فیلم برنده امسال اسکار گفت با وجود همه اغتشاشی که در ارایه جایزه به فیلم نخست امسال پیش آمد، نخبه‌های هالیوود افراد مغشوشی نیستند و به همین دلیل یک نفر نباید خیلی راحت بگوید مراسم اسکار غمگین ‌بود. او در اینجا به نظر ترامپ درباره مراسم اسکار اشاره کرد که گفته بود اسکار از بس به مسایل سیاسی توجه نشان داد دچار اغتشاش شد و مراسم غمگینی بود.

اما این تنها جرف پر سروصدای کیت بلانشت نبود و او که معمولا به مسایل سیاسی بی‌اعتنا هم نیست به نمایشی که اخیرا در برادوی در حال اجرا دارد اشاره کرد. این نمایش با عنوان‌ «حال» بر مبنای نمایشنامه‌ای از چخوف روی صحنه رفته و بلانشت درباره آن گفت: نویسنده آن (اندرو آپتون) آن را بر مبنای نمایشنامه‌ای از قرن نوزدهم روسیه نوشته است و به نوعی یادآور دوران پوتین در حال حاضر است.

بلانشت که دو جایزه اسکار و۳ جایزه گلدن گلوب در کارنامه سینمایی اش دارد در این نمایش که برای اولین بار در برادوی به صحنه رفته، نمایش موفقیت‌‌آمیزی را که سال پیش در سیدنی تئاتر اجرا کرد، تکرار می‌کند.

این بازیگر موفق در این نمایش در نقش بیوه‌ای به نام آنا پتروونا در برابر ریچارد روکسبورگ بازی می‌کند که در نقش میخاییل به صحنه می‌رود .

این بازیگر که در فیلم «ایندیانا جونز و سلطنت جمجمه کریستال» نیز نقش‌آفرینی کرده گفت: در واقع وقتی در زندگی جلو می‌روی، بر مبنای قطب نمای اخلاقی‌ات حرکت می‌کنی.

وی در پاسخ به سوال کولبر مبنی بر این که قطب نمای اخلاقی شما چست؟ آیا در آن به نوعی انسانیت جایگاهی در این دنیای حشن دارد؟

بلانشت گفت:من این را در خونم دارم.

«اوشن ۸» قرا است در ماه ژون ۲۰۱۸ اکران شود. این فیلم را گری راس کارگردان فیلم «بازی‌های گرسنگی» ساخته و استیون سودربرگ مشاور وی بود.

فیلمنامه اولیه این اثر را نویسنده فیلمنامه «زنان کوچک»، یعنی الیوا میلچ نوشته است و بولاک در نقش شخصیت اصلی فیلم و در نقش خواهر بزهکار دنی اوشن یعنی جورج کلونی، ظاهر می‌شود.

سه گانه مردانه فیلم بیش از یک میلیارد دلار در سراسر دنیا فروش کرد، اما بینندگان و منتقدان این فیلم از کمبود شخصیت‌های زن این فیلم ناراضی بودند و با وجود این که جولیا رابرتز در نقش شخصیت «تس» در دو قسمت اول این فیلم ظاهرشد و کاترین زتا جونز و الن بارکین» نیز در قسمت‌های دوم و سوم وارد داستان شدند، اما بازیگران اصلی را مردها تشکیل می‌دادند.

کیت بلانشت پنج بار نامزد جایزه اسکار شده و سال ۲۰۱۴ اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی را برای بازی در فیلم «جاسمین غمگین» وودی آلن دریافت کرد. او بعد با درام «کارول» در مقابل رونی مارا درخشید و برای داشتن دو فیلم «کارول» و «حقیقت» در یک سال، جایزه یک عمر دستاورد هنری دیزرت پالم را دریافت ‌کرد.

این بازیگر استرالیایی یکی از ۶ بازیگر زنی است که توانسته هر دو جایزه بهترین بازیگر نقش زن و بهترین بازیگر نقش مکمل زن اسکار را از آن خود کند و همچنین تنها بازیگر استرالیایی است که دو جایزه اسکار برده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج