۴۹۷۱۱۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

انتقاد تام هنکس از شیوه کار ایستوود

تام هنکس در حرف هایی به ظاهر شوخی اما به واقع جدی و گزنده طی هفته گذشته در یک برنامه تلویزیونی در آمریکا کلینت ایستوود معروف را به شدت زیر سوال برد.

روزنامه بانی فیلم: تام هنکس در حرف هایی به ظاهر شوخی اما به واقع جدی و گزنده طی هفته گذشته در یک برنامه تلویزیونی در آمریکا کلینت ایستوود معروف را به شدت زیر سوال برد. هنکس با درخشش در رل اصلی «سالی»، جدیدترین فیلم ایست وود یکبار دیگر در میان موفق ترین هنرپیشه های سال قرار گرفته اما او در این برنامه از روش خشک کاری ایست وود پیر در زمان تهیه فیلم هایش انتقاد کرد و با تقلید صدا و نوع گویش او گفت: ایست وود با بازیگران فیلم هایش به سان یک اسب برخورد می کند و آدمی واقعاً خاص و گیج کننده است.
انتقاد تام هنکس از شیوه کار ایستوود
او چون در زمان بازیگری اش کلی فیلم وسترن بازی کرده، به جای لفظ اکشن در زمان صدور شروع فیلمبرداری یک صحنه می گوید «شروع کنید» و به جای آوردن کلمه کات برای قطع فیلمبرداری می گوید «دیگر کافی است». او انگار یک گله اسب و گوسفند را به پیش می راند!

این اولین مرتبه همکاری هنکس با ایست وود است و واکنش تعجب برانگیز او از نحوه کار و روش برخورد این کارگردان ۸۶ ساله نیز از همین موضوع برمی خیزد. ایست وود سعی کرده است از بازیگرانی متعدد در کارهای پرشمار خود بهره گیرد و از رویکردهای پرشمار به برخی بازیگران خاص پرهیز جوید و دلیل توسل وی به تام هنکس برای رل اصلی فیلم «سالی» نیز به خاطر نزدیکی سن و شباهت تقریبی وی با کاراکتر اول فیلم سالی بود.
«سالی» درباره یک خلبان واقعی آمریکایی به نام «چلسی سالی سالن برگر» است که چند سال پیش وقتی هواپیمای مسافرتی تحت فرماندهی اش دچار نقص فنی شد، آن را هنرمندانه روی رودخانه هادسون نیویورک فرود آورد و موجب نجات بیش از ۱۵۰ سرنشین هواپیما شد اما او را متهم به تصمیم گیری غلط کردند و گفتند یکی از موتورهای هواپیما برخلاف ادعای سالن برگر کار می کرده است و در نتیجه می توانسته است هواپیما را به فرودگاه مبدأ برگرداند. ادعایی که دادگاه بررسی کننده این اتهام آن را رد کرد و حق را به سالی داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج