۴۹۸۲۵۸
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

بسیج: نمی‌خواهیم خلاف میل مردم کاری کنیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما به هیچ‌وجه نمی‌خواهیم خلاف میل مردم کاری انجام دهیم، چرا که بسیج خودش از مردم و در میان مردم است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما به هیچ‌وجه نمی‌خواهیم خلاف میل مردم کاری انجام دهیم، چرا که بسیج خودش از مردم و در میان مردم است.

سردار غلامحسین غیب‌پرور طی سخنانی در مراسم افتتاحیه پروژه کاشت ۴ هزار هکتار نهال در کانون ریزگردهای خوزستان، با اشاره به خدمات مردم خوزستان به نظام اسلامی تأکید کرد: خدمت به مردم خوزستان مایه افتخار و توفیق بسیج است.

وی با اشاره به مناطق بیابانی خوزستان گفت: ۳۴۰ هزار هکتار از ۱۲۷۰هزار هکتار منطقه بیابانی خوزستان بحرانی است که طبیعتا یاری مردم این استان نیازمند عزم ملی است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین عزم ملی را نیازمند اقدام بسیجی و روحیه جهادی دانست و تصریح کرد: همه ایران به خوزستان قهرمان مدیون است و بسیج هیچگاه مردم خوزستان را تنها نخواهد گذاشت که مردمانش نجیب، شریف و مهمان‌نواز هستند.

وی با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای استان خوزستان تاکید کرد: اقدام امروز بسیج در مدد به دولت و نصرت و یاری مردم کاری کوچک و آغازی است برای اقدام‌هایی بزرگتر.

غیب‌پرور به امضای تفاهم‌نامه‌ای با جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: مقرر است در سال جاری ۴۵۰ هزار هکتار آبخیزداری و ۵۰ هزار هکتار بیابان زدایی به همت بسیجیان در کشور صورت پذیرد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج، تاکید کرد: ما به هیچ‌وجه نمی‌خواهیم خلاف میل مردم کاری انجام دهیم، چرا که بسیج خودش از مردم و در میان مردم است.

وی ۴ هزار هکتار نهال‌کاری را مرحله نخست فعالیت بسیجیان اعلام کرد و گفت: اگر دولت آماده باشد، برای سال ۹۶ آماده نهال‌کاری در ۳۰هزار هکتار از بیابان‌های خوزستان هستیم که یقینا باید تمهیدات آن از سوی دولت تامین و پشتیبانی شود.

وی خطاب به مردم خوزستان، گفت: ما شرمنده مردم زحمت‌کش این استان هستیم که در طول انقلاب مجاهدت‌های ارزشمندی انجام دادند و ما باید با تمام قوا یاری‌شان کنیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در پایان اظهار کرد: قطعاً مبارزه با ریزگردها فقط کاشت نهال نیست و ریختن سنگ‌ریزه و اقدامات متعدد دیگری که با محیط زیست سازگاری دارد باید اجرا شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا کنه

    • بدون نام

      انشاله

    • بدون نام

      کاش میدونستید مردم چی میگن

    • بدون نام

      باشه

    • بدون نام

      انشاالله که بسیج همون بسیج دوست داشتنی دوران دفاع مقدس بمونه و با ورود به جناح بندیهای سیاسی وجهه خودش رو از دست نده

    • بدون نام

      سلام خدمت سردار اسلام خسته نباشید ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج