۴۹۹۲۲۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تاریخ پخش سریال های Insecure و Ballers

با توجه به این نکته که نمایش فصل هفتم سریال Game of Thrones برخلاف فصل‌های گذشته، از تابستان سال جاری میلادی آغاز خواهد شد، شبکه‌ی «HBO» نیازمند آن است تا زمان‌ خالی به وجود آمده‌ی خود را با نمایش دیگر سریال‌هایش پر کند.

وب سایت سینما گیمفا: با توجه به این نکته که نمایش فصل هفتم سریال Game of Thrones برخلاف فصل‌های گذشته، از تابستان سال جاری میلادی آغاز خواهد شد، شبکه‌ی «HBO» نیازمند آن است تا زمان‌ خالی به وجود آمده‌ی خود را با نمایش دیگر سریال‌هایش پر کند. به موجب همین امر، این شبکه به تازگی تاریخ آغاز پخش فصل دوم سریال « Insecure» و فصل سوم «Ballers» را که از ماه جولای میلادی آغاز خواهد شد، مشخص کرده است.
تاریخ پخش سریال های Insecure و Ballers

عیسی رائی (Issa Rae) اخیراً از طریق حساب کاربری خود در شبکه‌ی اجتماعی توییتر اعلام کرده است که شبکه‌ی «HBO» تاریخ آغاز فصل‌های جدید دو سریال « Insecure» و «Ballers» را مشخص کرده است. با توجه به اظهارات وی، فصل‌های جدید این دو سریال درست یک هفته قبل از آغاز پخش فصل هفتم سریال «Game of Thrones» و از روز یک‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ (۲۳ ژوئیه ۲۰۱۷ میلادی) آغاز خواهد شد. پخش دو سریال « Insecure» و «Ballers» به ترتیب از ساعت ۱۰ و ۱۰ و نیم بعد از ظهر به وقت محلی صورت خواهد گرفت.

شایان ذکر است که مراحل فیلمبرداری فصل جدید سریال «Ballers» با توجه به اتمام قرارداد تولیدکنندگانش با سازمان فیلم و سریال ایالت فلوریدا، در ایالت کالیفرنیا انجام گرفته است. این تصمیم تولیدکنندگان این سریال مبنی بر تغییر مکان فیلمبرداری، با توجه به افزایش هزینه‌های تولید در فلوریدا گرفته شده است.

در هر صورت، انتظار می‌رود که حدود یک ماه قبل از پخش فصل‌های جدید دو سریال مورد بحث، یا حتی زودتر، شاهد نخستین تصاویر از این فیلم باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج