اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۰۰۱۸۰
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

پایان تور آسیایی پادشاه عربستان

خبرگزاری دولتی SPA اعلام کرد: پادشاه عربستان که در یک تور رسمی به آسیا به سر می‌برد امروز (شنبه) چین را به مقصد عربستان ترک کرد.

خبرگزاری ایسنا: خبرگزاری دولتی SPA اعلام کرد: پادشاه عربستان که در یک تور رسمی به آسیا به سر می‌برد امروز (شنبه) چین را به مقصد عربستان ترک کرد.

سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان در یک تور یک ماهه به آسیا به سر می‌برد که در جریان آن به مالزی، اندونزی، ژاپن و چین سفر کرد.

سفر به کشورهایی که بزرگترین واردکننده نفت عربستان در جهان هستند با هدف ارتقای فرصت‌های سرمایه گذاری در عربستان از جمله فروش سهام شرکت نفت آرامکو صورت گرفت.

آسیا به خاطر برنامه پادشاه عربستان برای همکاری نظامی به عنوان مقصد قرار گرفت به طوریکه مالزی و اندونزی به عنوان اعضای ائتلاف نظامی تحت رهبری عربستان که یک سال پیش شکل گرفت، محسوب می‌شوند.

پادشاه عربستان در چین بر امضای توافقاتی به ارزش ۶۵ میلیارد دلار در روز اول سفرش به این کشور نظارت کرد.

وی قرار بود امروز به مالدیو سفر کند اما این سفر به خاطر شیوع محلی بیماری آنفلوآنزا به تعویق افتاد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این رفتار دیپلماسی حکومت عربستان به نفع کشور و مردم عربستان است

    • بدون نام

      دوستی و مراوده با کشورهای دنیا بهتر از دشمنی است

    • ایرانی اصل

      کاربر محترم بدون نام 16:37 منظور شما از دوستی و مراوده با کشورهای جهان چیه؟اگه در نظر داری که مثلا باید مسعولین و دولتمردان کشور ماهم از این سفرها داشته باشند بهتره که مقداری عمیق تر به اهداف این سفر بیندیشید و ببینید آیا واقعا این اعراب سعودی بدنبال ایجاد صلح و آرامش در جهان هستند؟ نه عزیز برادر این دولت سعودی صهیونیستی با این سفرها در پوشش سفرهای دیپلماتیک و با امضای نمادین توافق نامه های بزرگ و کلان فقط ظاهر قضیه را صلح طلبانه و انسانی و اقتصادی جلوه میدهند؛ولی اصل ماجراهای پشت پرده فقط اجرای دستورات آمریکا و اسراییل است که نقشه های غربیها را بدست آسیایی ها بر علیه کشورهای مسلمان منطقه و مخصوصا جمهوری اسلامی ایران عملی بنمایند و در صورتی که خدایی ناکرده حمله نظامی علیه کشور ما انجام بدهند از الان برای آینده خویش تامین و بقولی امان نامه میگیرند که در زمان هدف با آنها همکاری نمایند و یا اینکه بیطرف باشند و بر له یا علیه هیچ کشوری اقدام ننمایند@

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج