۵۰۳۷۱۶
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

پیش‌ بینی افزایش قیمت مرغ در پایان نوروز

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با بیان افزایش قیمت مرغ در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین‌ماه گفت: در پی زیاد شده تقاضا در روزهای ذکر شده قیمت مرغ ممکن‌ است با افزایش هزار تومانی روبرو شود.

خبرگزاری میزان: رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با بیان افزایش قیمت مرغ در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین‌ماه گفت: در پی زیاد شده تقاضا در روزهای ذکر شده قیمت مرغ ممکن‌ است با افزایش هزار تومانی روبرو شود.

مهدی یوسف‌خانی در توضیح تغییرات قیمت مرغ در چند روز اخیر اظهار کرد: از اول فروردین تا پنجم فروردین ماه به واسطه تعطیلات رسمی و تعطیل بودن اکثر کشتارگاه‌ها به دلیل کاهش عرضه مرغ به بازار، قیمت مرغ با رشد کاذبی روبرو شد و به قیمت ۸ هزار و ۴۵۰ تومان رسید.

وی افزود: با باز شدن تمام کشتارگاه‌ها و تنظیم عرضه و تقاضا در بازار قیمت مرغ با کاهش حدود هزار تومان به رقم ۷ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش پیدا کرد.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در ادامه بیان کرد: درحال حاضر روند قیمتی در بازار مرغ نزولی بوده و ادامه دارد اما در روزهای پایانی نوروز و با نزدیک شدن به دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه با زیاد شدن تقاضا قیمت مرغ با افزایش هزار تومانی مواجه می‌شود که کاذب است.

یوسف خانی در رابطه با قیمت مشتقات مرغ در بازار گفت: هر کیلو ران مرغ با کمر ۶ هزار و ۹۰۰ تومان و قیمت هرکیلیو ران مرغ بدون کمر با قیمت مرغ برابر است.

وی افزود: هرکیلو سینه مرغ بدون کتف با قیمت ۱۳ هزار تومان و سینه مرغ با کتف با قیمت ۱۲ هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با بیان ثابت بودن قیمت تخم‌مرغ نسبت به سال گذشته گفت: هرکیلو تخم‌مرغ در خرده‌فروشی‌ها ۶ هزار تومان به دست خریدار می‌رسد و تخم‌مرغ‌های مارک‌ دار با ۴ درصد افزایش قیمت نسبت به قیمت‌های اعلامی فروخته می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید

      این پیش بینی ها توسط دلالان و زالو صفتان و فرصت طلبان است تا مردم را نسبت به خرید بیشتر تهیج کنند تا منافع و سود بیشتر نصیب شکمهای گنده حرامخور انخا شود مگر دلشان برای مردم سوخته که اعلام کنند مرغ گران میشود و یا فلان جنس در حال گران شدن است فقط این از خدابیخبران دنبال تهیج بازار و جیب کثیفشان هستند

    • حامد آریایی

      داخل کشورهای اروپایی نزدیک به کریسمس قیمت اجناس کاهش میبابد تا همه از این عید لذت ببرن و توان خرید داشته باشن ولی متاسفانه داخل ایران نزدیک عید اجناس دو برابر میشن......

    • بدون نام

      شما که گفتین مرغ ارزون شده...دروغ؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج