۵۰۳۸۱۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

جوهانسون نگران از دست رفتن انسانیت است

بازیگر فیلم‌های علمی -تخیلی اعلام کرد نگران است انسانیت در دوران مدرن شفقت خود را از دست بدهد.

روزنامه بانی فیلم: بازیگر فیلم‌های علمی -تخیلی اعلام کرد نگران است انسانیت در دوران مدرن شفقت خود را از دست بدهد.

به نقل از آسوشیتدپرس، بازیگر «شبحی در پوسته» در حالی که در روزهای اخیر برای معرفی فیلمش در مجامع مختلف حاضر می‌شود گفت: در دنیایی که هر روز جنبه‌های دیجیتال آن بیشتر می‌شود نگران هستم که انسانیت شفقت خود را از دست بدهد.
جوهانسون نگران از دست رفتن انسانیت است

وی که در فیلم جدیدش در نقش موجودی با بدن کاملا دیجیتال و با مغزی انسانی بازی کرده تایید کرد همه تلاشش این بود ببیند چگونه می‌تواند نفس زندگی را وارد این شخصیت کند.

جوهانسون ۳۲ ساله در این فیلم که اقتباسی از داستان‌های مانگای ماسامون شیرو است، در نقش شخصیت اصلی ظاهر شده است که ترکیبی نوآورانه و کشنده از ماشین وانسان است و تلاش دارد تا به مردم معمولی این شانس را بدهد تا خودشان را با استفاده از ماشین بهتر کنند.

وی در این باره گفت: برایم خیلی سخت است که بخواهم تصور کنم در چنین شرایطی چگونه می‌توان زندگی کرد برای همین بازی در این نقش برایم خیلی آموزنده بود.

این بازیگر گفت: فکر می‌کنم داریم کمی از حس شفقت‌مان را در تلاش برای افزایش تجربه‌اندوزی‌مان از دست می‌دهیم و فکر می‌کنم واقعا اهمیت دارد تا به کودکان‌مان یاد بدهیم شهروندانی دلسوز باشند، حتی به صورت آنلاین.

بازیگر فیلم «گمشده در ترجمه» تاکید کرد همه تلاشش این خواهد بود تا به «رز» دختر کوچکش که کمی پیش از بازی در این فیلم به دنیا آمد این مسایل را یاد دهد.

وی افزود: خیلی به خودم می‌بالم که مادری هستم که شاغل است و فکر می‌کنم واقعا اهمیت دارد تا بچه‌ها ببینند والدینشان افرادی مفید هستند و می‌توانند هم شغل‌شان را حفظ کنند و هم در خدمت خانواده باشند.

وی درباره خانواده خودش گفت: وقتی بزرگ می‌شدیم با پدرمان که معمار بود یاد گرفتیم خیلی به ساختمان‌ها توجه کنیم و با او به موزه‌های طراحی و معماری می‌رفتیم.

وی گفت: واقعا خاطرات خوبی از تماشای او و عشق او به کارش دارم.

در این فیلم که ساخته روپرت سندرز است، ژولیت بینوش بازیگر برنده جایزه اسکار هم بازی کرده و در نقش دکتر اولت نابغه که مسئول ساخت روباتی با مغز انسانی و ترکیب آن است، بازی کرده است.

این شخصیت که با ذهنی انسانی در پوسته‌ای دیجیتال حصار شده با این تفکر روبه رو است که واقعا کیست؟

«شبحی در پوسته» ابتدا به عنوان یک مجموعه کمیک مانگای خیلی محبوب در ژاپن مطرح شد و بعد نسخه سینمایی آن توسط مامورو اوشی کارگردانی شد.

روپرت سندرز، کارگردان فیلم «سفیدبرفی و شکارچی» در بازسازی لایواکشن این انیمه روی صندلی کارگردانی نشست و فیلمبرداری فیلم در نیوزیلند انجام شد.

اکران این فیلم سی‌و‌یکم مارس ۲۰۱۷ در بریتانیا شروع می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج