اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۰۳۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شریعتمداری به ائتلاف کاندیداهای اصلاح‌طلب پیوست

محمد شریعتمداری، یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری که با رویکرد اصلاح طلبانه پا به عرصه رقابت های انتخاباتی گذاشته است، به جمع ائتلاف سه گانه کاندیداهای اصلاح طلب پیوست.

خبرگزاری مهر: محمد شریعتمداری، یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری که با رویکرد اصلاح طلبانه پا به عرصه رقابت های انتخاباتی گذاشته است، به جمع ائتلاف سه گانه کاندیداهای اصلاح طلب پیوست.

با پیشنهاد کاندیداهای عضو ائتلاف سه گانه اصلاح طلبان و موافقت شورای مشورتی ۴۶ نفره این طیف و شخص سید محمد خاتمی، شریعتمداری به ائتلاف کاندیداهای جبهه اصلاحات برای انتخابات ریاست جمهوری پیوست.

شورای مشورتی اصلاح طلبان این تصمیم را برای جلوگیری از افتراغ کاندیداهای این طیف در انتخابات آتی اتخاذ کرده است. البته تا کنون محمد شریعتمداری موافقت یا مخالفت خود را با تصمیم شورای مشورتی اعلام نکرده است، اما بر اساس آنچه او پیش از این درباره تلاش برای وحدت اصلاح طلبان عنوان کرده است، به نظر می رسد به تصمیم شورای مشورتی تمکین کرده و به عنوان یکی از اضلاع ائتلاف چهارگانه اصلاح طلبان فعالیت انتخاباتی خود را ادامه دهد.

محمدرضا عارف، اسحاق جهانگیری و محسن مهرعلیزاده سه عضو ائتلاف منتخب شورای مشورتی اصلاح طلبان هستند. مهرعلیزاده پیش تر اعلام کرده بود که قرار است در صورت عدم کاندیداتوری آقایان هاشمی و خاتمی، بر اساس پایگاه رای و نظر سید محمد خاتمی یک نفر را به عنوان برگزیده این ائتلاف معرفی کرده و اعضای دیگر به نفع وی کنار بروند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج