adexo3
۵۰۴۵۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

همجنسگرایان وزیر را مجبور به استعفا کردند

یک وزیر زن ایتالیایی یک روز پس از مراسم تحلیف کابینه جدید ایتالیا به دلیل اظهاراتی که از سوی رسانه ها و گروه های مدافع حقوق بشر به " همجنسگرایی هراسی" تعبیر شده است، از سمت خود کناره گیری کرد.

عصر ایران: یک وزیر زن ایتالیایی یک روز پس از مراسم تحلیف کابینه جدید ایتالیا به دلیل اظهاراتی که از سوی رسانه ها و گروه های مدافع حقوق بشر به " همجنسگرایی هراسی" تعبیر شده است، از سمت خود کناره گیری کرد.

وب سایت" i۴u " نوشت، مایکلا بیانکوفیوره" وزیر فرصت های برابر کابینه" انریکو لتا " نخست وزیر جدید ایتالیا در اظهاراتی گفته بود که همجنسگرایان خود به دلیل داشتن روحیه انزوا گرایی سبب می شوند تا مورد تبعیض جامعه قرار گیرند.

این اظهارات خانم وزیر مستعفی که در دفاع از ایده خود در قبال مخالفت با رسمی شدن ازدواج افراد همجنسگرا عنوان شده بود، از سوی گروه های مدافع حقوق بشر و رسانه های ایتالیا به عنوان "همجنسگرایی هراسی"(homophobia) تعبیر و تفسیر شد.

با این حال این وزیر مستعفی اعلام کرده است که با زندگی غیر رسمی زوج های همجنسگرا هیچ مخالفتی ندارد و تنها با رسمی شدن مساله ازدواج آنها مخالف است.

خانم بیانکوفیوره عضو سابق حزب سیلویوبرلوسکنی نخست وزیر سابق ایتالیا بود.

استعفای این وزیر زن کابینه لتا دومین حاشیه وزرای زن او در کمتر از یک هفته گذشته است و پیشتر " سسیل کینگ" وزیر آفریقایی تبار مهاجرت کابینه انریکو لتا به دلیل رنگ پوست خود از سوی رسانه ها و برخی شخصیت های سیاسی راست افراطی در ایتالیا مورد تمسخر قرار گرفته بود.

کابینه جدید ایتالیا ۷ وزیر زن دارد.

کابینه لتا در حالی که ایتالیا درگیر بحران اقتصادی است و نیز در حالی که این کشور دو ماه بحرانی را در عرصه سیاسی پشت سر گذاشته جمعه گذشته مراسم تحلیف و آغاز به کار رسمی خود را آغاز کرد.

انریکو لتا که دولت ائتلافی راست و چپ میانه را تشکیل داده است باید با بحران اقتصادی که بیشتر کشورهای اروپایی را درگیر خود ساخته است دست و پنجه نرم کند.

وی روز جمعه از وزرای کابینه خود خواست تا برای حل مشکلات کشور با یکدیگر همکاری کنند و در مصاحبه ها و اظهار نظرهای خود در مقابل رسانه ها " متانت" داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج